AT dla srebra

Data: 2011-04-07 21:35:09
Autor: root
AT dla srebra
Mój instynkt podpowiada ze na razie wystarczy tych wzrostów (na podstaw.
korelacji z  eur/usd), ale zgodnie z "oficjalnymi" poglądami powinienem dać
zyskom rosnąć.

p.s.
Skippy błagam. Nie widzę oporów i czuję się zagubiony ;)

Data: 2011-04-07 21:59:39
Autor: skippy
AT dla srebra

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1dsdd4m2b974r.14ab5e2ws7mvw$.dlg40tude.net...
[...]

root mamy hiperbolę, z niej poziomów się nie da wywnioskować
Jakieś pół roku, może 8 mcy  temu mnie tu pytano o złoto i wtedy z hiperboli wydał mi się termin zakończnia na marzec 2011

Teraz patrzę: nadal pion.
Myliłem się, ale nie poszły stopy, nic na to nie poradzę.

Jak widać źle mi się wydało i nadal nie ma żadnych oznak końca

Darvas?

A fundamentalnie nic sie nie da wydedukowć?

Data: 2011-04-07 13:49:12
Autor: root
AT dla srebra
On 7 Kwi, 21:59, "skippy" <m...@the.moon> wrote:
Użytkownik "root" <r...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:1dsdd4m2b974r.14ab5e2ws7mvw$.dlg40tude.net...

> [...]

Jak widać źle mi się wydało i nadal nie ma żadnych oznak końca

Darvas?

A fundamentalnie nic sie nie da wydedukowć?

Fundamentalnie to trzebaby patrzec na wskazniki makro swiadczace o
rozwoju gospodarek a zwlaszcza PMI ( bo ten wskaznik wyprzedza
surowce). On ostatnio troche wzrosl dla strefy Euro wiec niby up. Ale
jakis wewnetrzny glos mi mowi ze przeholuje ;)

Data: 2011-04-09 14:20:14
Autor: Endriu
AT dla srebra
[...]

To to ?.

http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=PMI:US

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-09 19:53:50
Autor: root
AT dla srebra
Dnia Sat, 9 Apr 2011 14:20:14 +0200, Endriu napisał(a):

http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=PMI:US

Nie to. Purchache Managers Index. To taki waskaznik optymizmu wśród
menedzerów.
p.s.

A w ogole to napisz mi szczegółowo jeśli możesz, gdzie mozna znaleźc te
wszystkie skróty/tickery bloomberga. Piszą coś o jakimś bloomberg open
symbology ale to w ogole nie ma nic do rzeczy. Np chce znalezc ten indeks o
Gold/Silver o  ktorym pisales i nie potrafię. Nie wiem jak cokolwiek można
tam znaleźć. Pomóż ;)

Data: 2011-04-09 23:14:33
Autor: Endriu
AT dla srebra
A w ogole to napisz mi szczegółowo jeśli możesz, gdzie mozna znaleźc te
wszystkie skróty/tickery bloomberga.

No wiesz ja to robię tak, że wpisuję PMI w search ,później see all i wyskakuje:

http://www.bloomberg.com/apps/data?pid=symsearch&Query=pmi

P.S. A czy w tej liście jest to PMI którego szukamy ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-07 22:15:51
Autor: george
AT dla srebra

"root" <ro@vp.pl> wrote in message news:1dsdd4m2b974r.14ab5e2ws7mvw$.dlg40tude.net...
[...]

w "Tulipanach" tez nie było sensu szukać wsparć i oporów...

george

AT dla srebra