ATAK PERMANENTNY

Data: 2009-03-11 13:18:51
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY
Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Temat: ATAK  PERMANENTNY...
Data: 11 marca 2009 13:17

SWOŁOCZ. Wszelkiego autoramentu i kolorów atakuje mi kompy - straciłem dysk
i dane - zdjęcia moich wnuczków - nie wszystkie miałem na papierze.
    To hanba tych sqrwieli, którzy wykształceni w informatyce (ja nie miałem
takich możliwości) całą hurmą napadają na jednego - zwykłe to buractwo. Na
dodatek w tej watasze są i kobiety.
    Przykre. Tym bardziej, że nie mogę im odpowiedzieć tym samym. Noblesse
oblige.

Data: 2009-03-11 13:47:41
Autor: TomaSz.
ATAK PERMANENTNY
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Panslavista' Wpis z dnia 11-03-2009:

Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Data: 11 marca 2009 13:17

[...]

Wynaleziono już jakiś czas temu takie okrągłe płytki o średnicy ok. 12cm.
Można na nich zapisać dane, a potem odłożyć daleko od komputera.

--
TomaSz.

Data: 2009-03-11 14:01:10
Autor: Big Jack
ATAK PERMANENTNY
W wiadomości:
użytkownik *TomaSz.* napisał(a):

Wynaleziono już jakiś czas temu takie okrągłe płytki o średnicy ok. 12cm.

Dobrze ponad 20 lat temu. Zastosowanie w komputerach znalazły nieco później. BTW, nie wyciągaj trolla ze śmietnika.

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-11 14:09:21
Autor: TomaSz.
ATAK PERMANENTNY
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Big Jack' Wpis z dnia 11-03-2009:

BTW, nie wyciągaj trolla ze śmietnika.

Wiosna idzie, niech trochę zaczerpnie świeżego powietrza.

--
TomaSz.

Data: 2009-03-11 15:40:33
Autor: Ghost
ATAK PERMANENTNY

Użytkownik "TomaSz." <usenet_mail@op.pl> napisał w wiadomości news:1a9gybqf8n9ug$.dlgusenet.mail.op.pl...
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Panslavista'
Noblesse

Pff, panslavista i noblesse.

Data: 2009-03-11 13:55:01
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY
Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Data: 11 marca 2009 13:17

[...]

Po takich doświadczeniach człowiek wyniszczany, nawet tylko ekonomicznie,
nie będzie miał obiekcji czy nacisnąć język spustowy, choćby tam stał
piętnastolatek czy piećdziesięciolatek, czerwona gnida, parch, czy
kobieta...

Data: 2009-03-11 15:18:52
Autor: Jan Werbiński
ATAK PERMANENTNY
Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Data: 11 marca 2009 13:17

[...]

Zatem strzelisz sobie w łeb?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-11 16:20:38
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
wiadomości news:gp8hpi$7jp$1nemesis.news.neostrada.pl...

Zatem strzelisz sobie w łeb?

Ja nie stoję przed wylotem.

Data: 2009-03-11 16:24:01
Autor: Tomasz Nowicki
ATAK PERMANENTNY
Dnia Wed, 11 Mar 2009 16:20:38 +0100, Panslavista napisał(a):

Ja nie stoję przed wylotem.

Spoko, Panslav, to tylko rączka od Rainbowa, sprzątaj dalej bo cię znowu
kobita obije ;•)

T.

Data: 2009-03-11 16:25:35
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY
Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości
Dnia Wed, 11 Mar 2009 16:20:38 +0100, Panslavista napisał(a):

> Ja nie stoję przed wylotem.

Spoko, Panslav, to tylko rączka od Rainbowa, sprzątaj dalej bo cię znowu
kobita obije
;.)

Ja jestem mężczyzna pracujący, żadnej roboty ani kobiety się nie boję...

Data: 2009-03-11 17:22:09
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY

> Spoko, Panslav, to tylko rączka od Rainbowa, sprzątaj dalej bo cię znowu
kobita obije.
    Nie mam Rainbow'a, mam Hylę - jak dla mnie lepsza od niego.
U mnie kobiety częsciej odkurzają niż ja.
Nie bijemy się w rodzinie.

Data: 2009-03-11 18:04:32
Autor: Tomasz Nowicki
ATAK PERMANENTNY
Dnia Wed, 11 Mar 2009 17:22:09 +0100, Panslavista napisał(a):

U mnie kobiety częsciej odkurzają niż ja.
Nie bijemy się w rodzinie.

Miło mi to słyszeć, w końcu "nobbilese obliże", żeby zacytować klasyka

T.

Data: 2009-03-11 23:44:18
Autor: doslaw
ATAK PERMANENTNY
Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Data: 11 marca 2009 13:17

SWOÂŁOCZ. Wszelkiego autoramentu i kolorĂłw atakuje mi kompy - straciÂłem dysk
i dane - zdjĂŞcia moich wnuczkĂłw - nie wszystkie miaÂłem na papierze.
    To hanba tych sqrwieli, ktĂłrzy wyksztaÂłceni w informatyce (ja nie miaÂłem
takich mo¿liwoœci) ca³¹ hurm¹ napadaj¹ na jednego - zwyk³e to buractwo. Na
dodatek w tej watasze sÂą i kobiety.
    Przykre. Tym bardziej, Âże nie mogĂŞ im odpowiedzieĂŚ tym samym. Noblesse
oblige.

co to ma wspolnego z ta grupa?
idz  z tym na p.costam.gry.rpg albo
p.costam.paranoje
albo chociaz na p.pregierz

Data: 2009-03-12 07:55:18
Autor: Dy
ATAK PERMANENTNY
Od: "Panslavista" <panslavi...@wp.pl>
> Temat: ATAK  PERMANENTNY...
> Data: 11 marca 2009 13:17

Widac, ze od ogladania pornografii nie tylko blona wszystko zarasta.

Data: 2009-03-11 16:02:31
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY

Uzytkownik "Dy" <darek@meritum.com.pl> napisal w wiadomosci
Od: "Panslavista" <panslavi...@wp.pl>
> Temat: ATAK PERMANENTNY...
> Data: 11 marca 2009 13:17

Widac, ze od ogladania pornografii nie tylko blona wszystko zarasta.

Qt plebs obchodzi co Pan oglada.

Data: 2009-03-13 10:02:25
Autor: Protz
ATAK PERMANENTNY

UĹźytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

co to ma wspolnego z ta grupa?

Nic, to nieuleczalny cham spamujacy na grupy.

Protz

Data: 2009-03-12 11:08:55
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY

Użytkownik "Protz" <nie@mam.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

> co to ma wspolnego z ta grupa?

Nic, to nieuleczalny cham spamujacy na grupy.

Protz

Uważaj kmiocie, nie porównuj mnie z sobą.

Data: 2009-03-13 14:46:03
Autor: Protz
ATAK PERMANENTNY

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Uważaj kmiocie, nie porównuj mnie z sobą.

Nie porownuje. Idz sie napij pejsachówki bos nerwowy.

Protz

Data: 2009-03-12 15:33:02
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY

Użytkownik "Protz" <nie@mam.pl> napisał w wiadomoœci

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Uważaj kmiocie, nie porównuj mnie z sobą.

Nie porownuje. Idz sie napij pejsachówki bos nerwowy.

Protz

Porada dla parcha, my golimy siwuchę...

ATAK PERMANENTNY