ATAK PERMANENTNY

Data: 2009-03-11 23:44:18
Autor: doslaw
ATAK PERMANENTNY
Panslavista pisze:
Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Temat: ATAK  PERMANENTNY...
Data: 11 marca 2009 13:17

SWO£OCZ. Wszelkiego autoramentu i kolorów atakuje mi kompy - straci³em dysk
i dane - zdjêcia moich wnuczków - nie wszystkie mia³em na papierze.
    To hanba tych sqrwieli, którzy wykszta³ceni w informatyce (ja nie mia³em
takich mo¿liwo¶ci) ca³± hurm± napadaj± na jednego - zwyk³e to buractwo. Na
dodatek w tej watasze s± i kobiety.
    Przykre. Tym bardziej, ¿e nie mogê im odpowiedzieæ tym samym. Noblesse
oblige.

co to ma wspolnego z ta grupa?
idz  z tym na p.costam.gry.rpg albo
p.costam.paranoje
albo chociaz na p.pregierz

Data: 2009-03-12 07:55:18
Autor: Dy
ATAK PERMANENTNY
Od: "Panslavista" <panslavi...@wp.pl>
> Temat: ATAK  PERMANENTNY...
> Data: 11 marca 2009 13:17

Widac, ze od ogladania pornografii nie tylko blona wszystko zarasta.

Data: 2009-03-11 16:02:31
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY

Uzytkownik "Dy" <darek@meritum.com.pl> napisal w wiadomosci
Od: "Panslavista" <panslavi...@wp.pl>
> Temat: ATAK PERMANENTNY...
> Data: 11 marca 2009 13:17

Widac, ze od ogladania pornografii nie tylko blona wszystko zarasta.

Qt plebs obchodzi co Pan oglada.

Data: 2009-03-13 10:02:25
Autor: Protz
ATAK PERMANENTNY

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

co to ma wspolnego z ta grupa?

Nic, to nieuleczalny cham spamujacy na grupy.

Protz

Data: 2009-03-12 11:08:55
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY

U¿ytkownik "Protz" <nie@mam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

U¿ytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

> co to ma wspolnego z ta grupa?

Nic, to nieuleczalny cham spamujacy na grupy.

Protz

Uwa¿aj kmiocie, nie porównuj mnie z sob±.

Data: 2009-03-13 14:46:03
Autor: Protz
ATAK PERMANENTNY

U¿ytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa³

Uwa¿aj kmiocie, nie porównuj mnie z sob±.

Nie porownuje. Idz sie napij pejsachówki bos nerwowy.

Protz

Data: 2009-03-12 15:33:02
Autor: Panslavista
ATAK PERMANENTNY

U¿ytkownik "Protz" <nie@mam.pl> napisa³ w wiadomoœci

U¿ytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa³

> Uwa¿aj kmiocie, nie porównuj mnie z sob±.

Nie porownuje. Idz sie napij pejsachówki bos nerwowy.

Protz

Porada dla parcha, my golimy siwuchê...

ATAK PERMANENTNY