ATAK PERMANENTNY...

Data: 2009-03-12 16:49:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
ATAK PERMANENTNY...
środa, 11 marca 2009 13:17. carbon entity 'Panslavista' <panslavista@wp.pl>

SWOŁOCZ. Wszelkiego autoramentu i kolorów atakuje mi kompy - straciłem
dysk i dane - zdjęcia moich wnuczków - nie wszystkie miałem na papierze.
    To hanba tych sqrwieli, którzy wykształceni w informatyce (ja nie
    miałem
takich możliwości) całą hurmą napadają na jednego - zwykłe to buractwo. Na
dodatek w tej watasze są i kobiety.
    Przykre. Tym bardziej, że nie mogę im odpowiedzieć tym samym. Noblesse
oblige.

Use Linux, Luke!

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

ATAK PERMANENTNY...