ATAPI vs PATA

Data: 2010-01-04 23:28:56
Autor: Goomich
ATAPI vs PATA
You have one message from: HaHaHaHa <allegro.aptos@gmail.com>

Chiałem się dowiedzieć czy napęd DVD z interfejsem ATAPI będę mógł
zamienić na popsuty napęd PATA.

A to nie jest to samo?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2010-01-04 22:23:15
Autor: HaHaHaHa
ATAPI vs PATA
You have one message from: HaHaHaHa <allegro.ap...@gmail.com>

krzysztof.ferenc.usu...@interia.eu   UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.

Witam,

Nie wiem czy to jest to samo. Musiałbym rozkręcić laptopa, żeby
sprawdzić co ja mam w środku. Oraz poprosić sprzedawcę z allegro żeby
zrobił zdjęcie z tyłu swojego napędu. Dla tego się pytam, bo nie udało
mi się znaleźć tego w googlach ani na usenecie.
Rozumiem, że mógłbym zamienić te napędy - bez żadnych przejściówek...
w laptopie nie znajdę miejsca na przejściówkę.

Data: 2010-01-05 08:34:29
Autor: Vituniu
ATAPI vs PATA
Chiałem się dowiedzieć czy napęd DVD z interfejsem ATAPI
będę mógł zamienić na popsuty napęd PATA.

A to nie jest to samo?

Nie jest.

ATAPI to rozszerzony (glownie w kierunku obslugi napedow optycznych i
tasmowych) interfejs ATA.
Natomiast PATA to specyficzny rodzaj miecza pochodzacy, AFAIK, z Indii.

pozdrawiam ;),
Vituniu.

ATAPI vs PATA