ATI HD4850 + nieudany flash

Data: 2009-04-27 09:52:29
Autor: G Nowak
ATI HD4850 + nieudany flash
Użyłem programu atiflash i wygl±dało, że operacja przebiegła ok ale
niestety po restarcie komp z ta kart± milczy.

Szczę¶liwie zrobiłem backup starego biosu i stworzyłem botuj±cy
pendrive który powinien sam wgrać to do karty ale jak na razie w
ciemno bez monitora się nie udało.

Nie mozesz podlaczyc monitora do karty na plycie albo pci?

Data: 2009-04-27 02:44:43
Autor: bwx
ATI HD4850 + nieudany flash
On 27 Kwi, 10:52, "G Nowak" <gnowak84.wytni...@gmail.com> wrote:

Nie mozesz podlaczyc monitora do karty na plycie albo pci?

Nie ma na płycie płyta to asus p5q podł±czam przez pci (stara karta s3
trio) i nie chce ruszyć.
My¶lałem o tym.

bw

Data: 2009-04-27 12:54:40
Autor: kamilk
ATI HD4850 + nieudany flash
bwx wrote:

Nie ma na płycie płyta to asus p5q podłączam przez pci (stara karta s3
trio) i nie chce ruszyć.
Myślałem o tym.

W starych BIOSach płyt głównych ustawiało się priorytet, która karta
graficzna (PCI/AGP) jako pierwsza ma obsłużyć monitor.

Wyjmij ATI zostaw S3 i poszukaj u siebie w BIOSie tej opcji.
Po ustawieniu priorytetu dla PCI wyłącz komputer, wrzuć ATI i zostaw monitor
podłączony do S3.

Data: 2009-04-27 04:22:04
Autor: bwx
ATI HD4850 + nieudany flash
On 27 Kwi, 12:54, kamilk <kamil_wyczysc...@wyczysc.to_wseip.edu.pl>
wrote:
bwx wrote:
> [...]

graficzna (PCI/AGP) jako pierwsza ma obsłużyć monitor.

Wyjmij ATI zostaw S3 i poszukaj u siebie w BIOSie tej opcji.
Po ustawieniu priorytetu dla PCI wył±cz komputer, wrzuć ATI i zostaw monitor
podł±czony do S3.

Dzięki spróbuję.

Data: 2009-04-27 17:07:49
Autor: kamilk
ATI HD4850 + nieudany flash
bwx wrote:

Dzięki spróbuję.

W BIOSie wchodzisz w ADVANCED gdzie znajdziesz:
NORTH BRIDGE CHIPSET CONFIGURATION/INITIATE GRAPHIC ADAPTER
ustaw na [PCI/PEG].

Data: 2009-04-28 05:00:20
Autor: bwx
ATI HD4850 + nieudany flash
On 27 Kwi, 17:07, kamilk <kamil_wyczysc...@wyczysc.to_wseip.edu.pl>
wrote:
bwx wrote:
> Dzięki spróbuję.

W BIOSie wchodzisz w ADVANCED gdzie znajdziesz:
NORTH BRIDGE CHIPSET CONFIGURATION/INITIATE GRAPHIC ADAPTER
ustaw na [PCI/PEG].

Spróbowałem wczoraj dokładnie to co napisałe¶ powyżej i nic.
Nie budzi się z S3.

Już się załamałem może kto¶ w Warszawie mi pomoże i odratuje t± ATI
mam ogryginalny bios.

pzodr.

bw

Data: 2009-04-28 19:38:48
Autor: Przemek
ATI HD4850 + nieudany flash
wrote:
bwx wrote:
[...]

Prosta sprawa trzeba wylutowac bios ( w 4850 czesto trzeba zdjac radiator wiec jak sa na nim plomby to rozumiesz.. ) - przewaznie jakas 8 pin kostka
25XXX nastepnie wrzucic do programatora , zaprogramowac i wlutowac spowrotem - powinien pomoc kazdy serwis oferujacy wgrywanie biosow z wylutowywaniem.
Koszt -30 -50zl.

Data: 2009-04-28 23:37:22
Autor: bwx
ATI HD4850 + nieudany flash
On 28 Kwi, 19:38, "Przemek" <p...@dixi.pl> wrote:
bwx wrote:

> [...]

25XXX nastepnie wrzucic do programatora , zaprogramowac i wlutowac
spowrotem - powinien pomoc kazdy serwis oferujacy wgrywanie biosow z

A znasz taki w Warszawie bo ja się kompletnie nie orientuję ?

pozdr.
bw

Data: 2009-04-29 11:27:47
Autor: BQB
ATI HD4850 + nieudany flash
wrote:
bwx wrote:
[...]

No to co¶ nie tak, z sam± grafik± S3 się nie budzi? Ja jaki¶ czas temu kupiłem na alledrogo matroxa pod PCI i działa normalnie, może monitor nie współpracuje z t± kart±?

ATI HD4850 + nieudany flash