ATI Radeon HD3650 AGP

Data: 2012-04-06 22:22:39
Autor: zły
ATI Radeon HD3650 AGP
Mam problem ze sterownikami do karty graficznej ATI Radeon HD3650 AGP.
Albo po instalacji jest czarny ekran, albo nie działa prawidłowo.
Nie posiadam oryginalnej płytki ze sterownikami, ale ściągnąłem ze strony ATI.
Czytając fora internetowe też wszyscy maja ten sam problem.
Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

Data: 2012-04-06 22:48:15
Autor: qwerty
ATI Radeon HD3650 AGP
Użytkownik "zły"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f7f54c8$0$1306$65785112@news.neostrada.pl...
Mam problem ze sterownikami do karty graficznej ATI Radeon HD3650 AGP.
Albo po instalacji jest czarny ekran, albo nie działa prawidłowo.
Nie posiadam oryginalnej płytki ze sterownikami, ale ściągnąłem ze strony ATI.

Dziwne, ja pobieram ze strony amd...

Czytając fora internetowe też wszyscy maja ten sam problem.
Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

Nie, bo ja instaluję stery pod agp.

Data: 2012-04-07 08:16:40
Autor: tryton
ATI Radeon HD3650 AGP

Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

tak, zbutowałem komputer na agp i kupiłem za grosze komputer z PCIE

Data: 2012-04-10 16:11:09
Autor: Doxent
ATI Radeon HD3650 AGP

Użytkownik "zły" <nagalaski@hotfile.com> napisał w wiadomości news:4f7f54c8$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
[...]
mam to samo z HD4650 AGP od Gigabyte. System działa dopóki nie zainstaluję sterowników. W praktyce nie znalazłem rozwiązania, kartę mam w spadku po pewnym gościu który zrezygnował po walkach i mi ją po prostu zostawił. Mimo iż wysyłał ją na gwarę to wracała z adnotacją, że sprawna. Ja w 3 różnych płytach (chipsety Via i Nvidia) próbowałem i efekty mniej więcej podobne, najczęściej zwisy systemu+artefakty po kilku minutach od odpalenia lub brak możliwości wgrania sterów. Sterowniki zarówno oryginalne z karty jak i ściągane ze stron AMD i Gigabyte. Na oryginalnych ale bardzo przestarzałych chodzi dłużej a na ściągniętych nie działa wcale. Czyszczenie systemu Driver Cleanerem nic nie daje. Nie próbowałem jedynie instalować karty na świeżym systemie.

Data: 2012-04-10 16:53:29
Autor: qwerty
ATI Radeon HD3650 AGP
Użytkownik "Doxent"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm1f2c$190$1@inews.gazeta.pl...
mam to samo z HD4650 AGP od Gigabyte. System działa dopóki nie zainstaluję sterowników.

Wyślij do mnie - chętnie przetestuję. :)

Data: 2012-04-12 12:54:14
Autor: Damian
ATI Radeon HD3650 AGP
[...]

http://support.asus.com.tw/
Wybierasz download, potem karty graficznie, chipset ati, a potem AH3650
Series , system operacyjny i VGA i wyświetli się stronka ze sterownikami.
U mnie działa tylko: ASUS VGA card display driver version 8.62 for Windows
XP(32-Bit Edition) ( ati862_winxp32.zip) i tylko jeśli instaluje same
sterowniki z katalogu Driver i najlepiej za pomocą instalacji sterowników w
menadżerze urządzeń.
Pewnie skopany jest automatycznej instalacji, który poza sterami nie wiadomo
co za wodotryski instaluje, a najnowsze sterowniki ze strony producenta nie
działają!
Aha, monitor podepnij pod białe wyjście.
Jak zadziała to daj znać, ciekawi mnie też co się stało z oryginalna płytką
ze sterami do karty i czy one tez były skopane?

ATI Radeon HD3650 AGP