ATI Radeon HD3650 AGP

Data: 2012-04-12 12:54:14
Autor: Damian
ATI Radeon HD3650 AGP
Mam problem ze sterownikami do karty graficznej ATI Radeon HD3650 AGP.
Albo po instalacji jest czarny ekran, albo nie działa prawidłowo.
Nie posiadam oryginalnej płytki ze sterownikami, ale ściągnąłem ze strony
ATI. Czytając fora internetowe też wszyscy maja ten sam problem.
Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

http://support.asus.com.tw/
Wybierasz download, potem karty graficznie, chipset ati, a potem AH3650
Series , system operacyjny i VGA i wyświetli się stronka ze sterownikami.
U mnie działa tylko: ASUS VGA card display driver version 8.62 for Windows
XP(32-Bit Edition) ( ati862_winxp32.zip) i tylko jeśli instaluje same
sterowniki z katalogu Driver i najlepiej za pomocą instalacji sterowników w
menadżerze urządzeń.
Pewnie skopany jest automatycznej instalacji, który poza sterami nie wiadomo
co za wodotryski instaluje, a najnowsze sterowniki ze strony producenta nie
działają!
Aha, monitor podepnij pod białe wyjście.
Jak zadziała to daj znać, ciekawi mnie też co się stało z oryginalna płytką
ze sterami do karty i czy one tez były skopane?

ATI Radeon HD3650 AGP