ATI Radeon X800 GTO - Aktualizacja sterowników

Data: 2011-04-08 08:53:35
Autor: Taz
ATI Radeon X800 GTO - Aktualizacja sterowników
Witam, posiadam w komputerze kartę ATI Radeon X800 GTO Saphere. Używam
systemu Windows XP 32. Jak dotąd zawsze instalowałem oprogramowanie karty z
załączonej oryginalnej płyty ze sterami, między innymi Catalyst Driver Suite
ver. 5.8.
Są to sterowniki z 2005 roku. Karta działa poprawnie na tych sterownikach.

Na stronie producenta można ściągnąć najnowsze oprogramowanie i są 2 opcje:
Catalyst Software Suite (76 MB) oraz WDM Integrated Driver (21MB). Raz
zainstalowałem nowe CCC i zaczęły się problemy z platfomą net .NET, więc
poinstalowałem net framework 2.0 i upgrade do 3.0.

Teraz mam nowy czysty system ze sterownikami grafiki z oryginalnej płyty i
wszystko działa.
Czy warto i nstalować nowy soft? Chodzi o to żeby nie narobic bałaganu. No i
ten .NET, czy instalowac platformę zanim zainstaluję nowe oprogramowanie? Bo
w tej chwili  mam .NET 1.1, a z tego co pamiętam nowy catalyst wymaga min. 2.0, a ponieważ używam aktualizacji systemu witryna zaproponuje mi 200 MB kobyłe .NET framework 3.0 :)

Dziękuję z góry za wszelkie podpowiedzi
Pozdrawiam

Data: 2011-04-08 08:56:57
Autor: Taz
ATI Radeon X800 GTO - Aktualizacja sterowników
Przepraszam, pomyłkowo wysłałem wiadomość na tę grupę, miło być na os win xp.