ATUKEJ MOCIE TEN WAS UKOCHANY KAPITULIZM...!!!

Data: 2011-08-25 12:13:53
Autor: Polok_Prawdziwy
ATUKEJ MOCIE TEN WAS UKOCHANY KAPITULIZM...!!!

http://wyborcza.biz/finanse/1,108340,10169798,Marszalek_Sejmu_chroni_deweloperow_przed_klientami.html

Moze i wkomunie cekały porem lot dłuzej, ale nikt nikomu żYCIO NIENISCYŁ...!!!

Data: 2011-08-25 03:17:04
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 12:13, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
http://wyborcza.biz/finanse/1,108340,10169798,Marszalek_Sejmu_chroni_...

Moze i wkomunie cekały porem lot dłuzej, ale nikt nikomu żYCIO NIENISCYŁ...!!!

Cekały tyle ze ich dziatecki siwiutenkie sie porobiły! Terozki jak mos
dutki to moze bedzies miec chalupe. Ale jak dutuf niemos to z chałupy
nici.

Data: 2011-08-25 12:42:55
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Cekały tyle ze ich dziatecki siwiutenkie sie porobiły! Terozki jak mos

dutki to moze bedzies miec chalupe. Ale jak dutuf niemos to z chałupy

GUPI¶...!!!

- teroski, tojakci ten delevoper splajtuje, toi chałupy nimos, dutkuw nimos,
ajesce ci długuw dotwojich dzieciokuw ostanie...!!!

Data: 2011-08-25 04:05:53
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 12:42, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

> Ceka y tyle ze ich dziatecki siwiutenkie sie porobi y! Terozki jak mos
> dutki to moze bedzies miec chalupe. Ale jak dutuf niemos to z cha upy
> nici.

GUPI ...!!!

- teroski, tojakci ten delevoper splajtuje, toi cha upy nimos, dutkuw nimos,
ajesce ci d uguw dotwojich dzieciokuw ostanie...!!!

No dyć mówia, ze moze bedzies miec chalupe! Zakomuny cy miales czy nie
miales dutki to chalupy itak nie było.
A poco wogule kupowac u deweloperuf? Od sonsiada kupujta a nie
bedziecie dawac dutki za dziure wziemi i jakiesik łobietnice!
Ludzie gupie to płacom a potem lament i biadolenie bo dewelopera
gdziesik poniesło. Obcym ludziom nie wiezyc! Dutki w sienniku tsymać i
zbierac as bedzies miol tyle coby chalupe kupic. I tyla!

Data: 2011-08-25 13:27:22
Autor: Polok_Prawdziwy
ATUKEJ MOCIE TEN WAS UKOCHANY KAPITULIZM...!!!

....!!!

> [...]

gdziesik poniesło. Obcym ludziom nie wiezyc! Dutki w sienniku tsymać i

zbierac as bedzies miol tyle coby chalupe kupic. I tyla!

SWINTESŁOWA...!!!
- siem zgodzom...

Ino nie łod somsiada...!!!

- strasnom ruderem mo i wdodatku dach mu pseciko, a jego Maryna wwalonkach loto
ina stare barchany zajezdzo...

Data: 2011-08-25 05:20:12
Autor: Leszczur
ATUKEJ MOCIE TEN WAS UKOCHANY KAPITULIZM...!!!
On 25 Sie, 13:27, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
SWINTESŁOWA...!!!
- siem zgodzom...

Ino nie łod somsiada...!!!

No to łod somsioda tego somsioda co somiaduje znasym somsiodem.

- strasnom ruderem mo i wdodatku dach mu pseciko, a jego Maryna wwalonkach loto
ina stare barchany zajezdzo...

A to Maryny niekupowac! Dach jakosik sie naprowić da, a Maryne
wwalonkach psegonic na ctery wiatry. Hej!

Data: 2011-08-25 15:33:45
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> ina stare barchany zajezdzo...

A to Maryny niekupowac! Dach jakosik sie naprowić da, a Maryne

wwalonkach psegonic na ctery wiatry. Hej!

Nopseca kupować Maryn niezamieżom...!

- molestnołbym jom ino poremrazy...

Łocywistałocywisto¶ć, jako łupust, psytej tramsakcji...

Data: 2011-08-25 03:24:23
Autor: zbig
[...]

Oj baco, znów zaczynasz swoje tęskne pienia do komuny. Może życia mi
nie zniszczyli ale pomimo wpłaconego pełnego wkładu na mieszkanie się
nie doczekałem. Optymistyczne prognozy mówiły, że będę czekał 25 lat.
czyli mieszkanie  w wielkiej płycie  na jakim¶ kurewskim zadupiu
odebrałybym 5 lat temu  albo w ogóle.Tymczasem mieszkam juz na swoim,
w bardzo dobrej lokalizacji dobre 15 lat a musiałem od nowa zbierać na
wkład.

Data: 2011-08-25 12:46:29
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

nie zniszczyli ale pomimo wpłaconego pełnego wkładu na mieszkanie się

nie doczekałem. Optymistyczne prognozy mówiły, że będę czekał 25 lat.

czyli mieszkanie  w wielkiej płycie  na jakim¶ ku... zadupiu

odebrałybym 5 lat temu  albo w ogóle.Tymczasem mieszkam juz na swoim,

w bardzo dobrej lokalizacji dobre 15 lat a musiałem od nowa zbierać na

wkład.

Juzem mondrom łodpedĽ temu GRYZONIOWI doł, tosem pocytej...

Acodo komuny, to nieca budować było...?

- jozem dwie wille wielgachne pobudowoł, aniena blocki siem spuscoł...!

--

ATUKEJ MOCIE TEN WAS UKOCHANY KAPITULIZM...!!!