AUDI A3

Data: 2014-10-06 23:16:38
Autor: yabba
AUDI A3
Użytkownik "roza" <ziejaroza@gmail.com> napisał w wiadomości news:429d78a4-539c-438e-8255-161e4793bdf3googlegroups.com...
MOja audiczka dziś kiedy nią jechałam ,gdy dodawałam gazu zaczeła szumieć,tylko przy naciskaniu gazu. Gdy noga była na podłodze z gazem pod nią ,piszczało podobnie jak mysza, świst.
Auto traciło moc ,kiedy chciałam wyprzedzić zbierało się strasznie powoli,max 85km/h przy pisku już. później piszczało już na 1-ynce,gdy ruszałam z pod swiateł.
Zaznaczę ,że kupiłam ją stosunkowo niedawno po czym zrobiłam 7tys km i dopiero teraz jestem umówiona na wymiane rozrządu,czy to może mieć z tym styczność, może z instalacją gazową też założyłam,albo urwany katalizator który dźwięczał jak tylko odpaliłam auto, katalizator ucichł, w tej syt bardzo powoli wzrastały obrody max ponad 2 tys ,gdzie auto benzyna 1.6 99r, 3-4 spokojnie przy większej prędkości.
Czy ktoś może mi pomóc co może być przyczyną
Dzięki za pomoc

Czy było tak, że obroty silnika rosły szybko, a prędkość bardzo powoli?

--
Pozdrawiam,

yabba

AUDI A3