AUDI A3 2.0 FSI, nie odpala na dotyk :(

Data: 2010-03-21 22:34:43
Autor: CUT
AUDI A3 2.0 FSI, nie odpala na dotyk :(
Od ok miesiąca auto mojej kobiety nie odpala na dotyk jak to miało miejsce do tej pory. Rozrusznik musi zakręcić ok 1-2s. Przebieg 67000.

Co może być przyczyną? Po odpaleniu wszystko ok, przy odpalaniu na ciepło też.

Data: 2010-03-21 23:32:07
Autor: Rafał Zawierta
W dniu 2010-03-21 22:34, CUT pisze:
[...]

Pojedź na inną niż zwykle stację benzynową i zatankuj uczciwą dawkę paliwa.

Z autopsji:
Laguna 1.6 z LPG. Walka przy każdym odpalaniu "na zimno" - kręcenia rozrusznikiem po kilkanaście sekund - jak stary 126p. I zgadywanka - cewki, czujnik położenia wału, chgw... Tak się jednak stało, że przy okazji tankowania LPG zalałem 15 l. Pb95 i problem jak ręką odjął.

Przed tankowaniem w baku było Pb95 z BP, dolałem Lukoila.

R.

Data: 2010-03-22 08:33:18
Autor: szwagier
CUT pisze:
Od ok miesiąca auto mojej kobiety nie odpala na dotyk jak to miało miejsce do tej pory. Rozrusznik musi zakręcić ok 1-2s. Przebieg 67000.

Co może być przyczyną? Po odpaleniu wszystko ok, przy odpalaniu na ciepło też.

Zauwazylem ze pozostajac zbyt dlugo w zwiazku z  jedna kobieta w pewnym momencie tez przestaje odpalac na dotyk...
Szybka zmiana kobiety i znowu jest wszystko ok.

Mysle ze w samochodach moze byc podobnie, sprobuj zmienic samochod i obserwuj objawy. Jezeli podziala, stosowac systematycznie.

szwagier

Data: 2010-03-22 12:02:38
Autor: Marcus Wright
AUDI A3 2.0 FSI, nie odpala na dotyk :(
Zauwazylem ze pozostajac zbyt dlugo w zwiazku z  jedna kobieta w pewnym momencie tez przestaje odpalac na dotyk...

MIIIIISTRZZZZZZZZ...... :D

Data: 2010-03-22 11:43:36
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 22.03.2010 Marcus Wright <brak@adresu.mail.com> napisał/a:
Zauwazylem ze pozostajac zbyt dlugo w zwiazku z  jedna kobieta w pewnym momencie tez przestaje odpalac na dotyk...

MIIIIISTRZZZZZZZZ...... :D

Moja kobieta uważa że z facetami jest podobnie ;D

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-03-22 15:31:09
Autor: szerszen

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrnhqel9e.rp3.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...

Moja kobieta uważa że z facetami jest podobnie ;D

to ile ci jeszcze zostalo do wymiany? ;)

Data: 2010-03-22 16:01:23
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 22.03.2010 szerszen <szerszen@tlen.pl> napisał/a:

[...]

Właśnie mi puściła: "Znów się zepsułeś, i wiem co zrobię..." ;D

Data: 2010-03-23 08:48:28
Autor: szerszen

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrnhqf4tn.mjb.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...

Właśnie mi puściła: "Znów się zepsułeś, i wiem co zrobię..." ;D

u panie ;) na twoim miejscu zaczynalbym sie pakowac i rozgladal za kolejna mila "opiekunka" :)

AUDI A3 2.0 FSI, nie odpala na dotyk :(