Data: 2011-03-25 16:47:55 | |
Autor: Sylwester Lazar | |
AUDI A4 8E 2.0 - uszczelka pod pokrywe zaworow | |
Witam serdecznie!Guma jak guma. Nie ma znaczenia czy to Reinz czy Kowalski. Problem w tym, ze ta Reinz jest zazwyczaj dziurawa. Jakiej firmy dynamometru uzywja w warsztacie któremu zleci Pan wymiane tej uszczelki i czy narzedzie ma aktualne, coroczne badanie metrologiczne w Istytucie Miar i Wag? Wazne jest tez to, czy aby na pewno jest to ASO z dostepem do najnowszych aktualizacji tabel z momentem dokrecenia srub dla tego silnika. -- pozdrawiam Sylwester Lazar http://www.alpro.pl http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów i projektowania PCB :-) |
|
Data: 2011-03-25 18:44:11 | |
Autor: Pan Piskorz | |
AUDI A4 8E 2.0 - uszczelka pod pokrywe zaworow | |
W dniu 2011-03-25 16:47, Sylwester Lazar pisze:
czy aby na pewno jest to ASO z dostepem do najnowszych :-) Święta racja. Stare audi jest bardziej delikatne. Oczywiście korekcie też podlegają maksymalna masa i wymiary kierowcy i pasażera oraz osiągi silnika (w starym strupie połowa koni mechanicznych zdycha). P. |
|
Data: 2011-03-25 11:11:37 | |
Autor: koziel | |
AUDI A4 8E 2.0 - uszczelka pod pokrywe zaworow | |
Sylwester Lazar wrote.... zastanawiam sie po prostu, czy to jakis wiarygodny producent, bo nie chce zakladac byle g.... Pan Piskorz wrote.... hmmm, w sumie niespelna 10-letnie auto to chyba jeszcze nie taki strucel, patrzac na jezdzace 15-20-letnie "zabytki" ;-) Pozdrawiam, Emil. |
|
Data: 2011-03-25 20:06:55 | |
Autor: Olo | |
AUDI A4 8E 2.0 - uszczelka pod pokrywe zaworow | |
On 2011-03-25 19:11, koziel wrote:
tak offtopowo - jeste¶ pewny, że takie 20 letnie Audi (oczywi¶cie zadbane) to zabytek? ;) |
|
Data: 2011-03-25 13:16:15 | |
Autor: Adam | |
AUDI A4 8E 2.0 - uszczelka pod pokrywe zaworow | |
On 25 Mar, 20:06, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:
tak offtopowo - jeste¶ pewny, że takie 20 letnie Audi (oczywi¶cie Ja mam 4runnera z '90, czyli w tym roku w USA zostalby pelnoletni :) Wlasnie go troche odswiezam i zerwalem calutka tapicerke w srodku (do prania) - blachy sa w stanie perfekcyjnym - jakby wyjechal prosto z fabryki. Zero rdzy. Cale wyposazenie funkcjonuje bez zarzutu na fabrycznych jeszcze czesciach (klima, full elektryka lacznie z elektrycznym szyberdachem). Na zewnatrz tez zero rdzy. Lakier oryginalny wszedzie (niedlugo oba zderzaki beda przemalowane bo tu i tam sie obily). Jak go kupilem (140 tys przebiegu) wymienilem jakies gumy za pare zlotych w zawieszeniu z przodu. Do teraz zawieszenie jest idealne - nic nie stuka, nic nie puka. Przy 240 tys teraz dopiero wymienilem amory i sprzeglo. Pozatym wymienialem jeszcze tylko uszczelke pod glowica ale w tych silnikach to znana wada (co 150 tys km padaja). I tak jezdze i jezdze.. W tym czasie VW Lupo od zony z 2004 zrobil 20 tys km (120-140) i zaliczyl kilkanascie awarii - w tym kilka takich ktore fure uziemily i trzebabylo jechac 4runnerem i ciagnac do mechanika :D A 4runner zrobil 10 tys na walnietej uszczelce pod glowica - jedynym objawem bylo tracenie sie jednego gara na niskich obrotach i nikt nie mogl dojsc co to. Sprzeglo jak zaczelo sie slizgac to moglem jeszcze przejechac ponad 1kkm - do mechanika dojechal na wlasnych kolach. No ale to TOYOTA :-)) Nastepne autko to bankowo bedzie tez 4runner tylko nowsza generacja :-) pozdr. -- Adam |
|
Data: 2011-03-25 21:32:04 | |
Autor: Olo | |
AUDI A4 8E 2.0 - uszczelka pod pokrywe zaworow | |
On 2011-03-25 21:16, Adam wrote:
Nastepne autko to bankowo bedzie tez 4runner tylko nowsza i już będzie pewnie bardziej awaryjny niż jego poprzednik ;) |
|
Data: 2011-03-25 15:06:03 | |
Autor: Adam | |
AUDI A4 8E 2.0 - uszczelka pod pokrywe zaworow | |
On 25 Mar, 21:32, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:
On 2011-03-25 21:16, Adam wrote: Znajac zycie - moze tak byc :( Choc ja wierze w ta marke i model. Zreszta 4runnery smigaja w afganistanie obok hummerow podobno wiec cos w tej legendzie solidnosci musi byc :-) -- Adam |
|