AUDI vs VW

Data: 2010-07-28 08:24:19
Autor: megrims
AUDI vs VW
Witam.

Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:

   Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

czy

   Golf GTI 2.0 TSI

Data: 2010-07-28 08:44:26
Autor: Arek M
AUDI vs VW

  Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Jak dla żony.
Nie wiem dlaczego, ale mnie A3 wydaje sie takie jakies gejowskie ;)

  Golf GTI 2.0 TSI

Jesli dla Ciebie :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 08:46:36
Autor: malgosia
AUDI vs VW
  Golf GTI 2.0 TSI

ja jestem gojkÄ… i mam GTI

jk

Data: 2010-07-29 12:16:43
Autor: Artur\(m\)
AUDI vs VW

Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i2ojov$8ur$1news.onet.pl...
  Golf GTI 2.0 TSI

ja jestem gojkÄ…...

Czyli nie jesteś żydówką...

Data: 2010-07-28 09:26:08
Autor: to
AUDI vs VW
megrims wrote:

Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:

   Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

czy

   Golf GTI 2.0 TSI

Hm... Audi trochÄ™ gejowskie, VW bardzo emerycki... hm...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 09:47:05
Autor: Katanka
AUDI vs VW
megrims wrote:
Witam.

Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:

  Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

czy

  Golf GTI 2.0 TSI

Zdecydowanie Audi. Wprawdzie oba te auta nie majÄ… wiele do zaoferowania, ale audi nie jest przynajmniej tak nudny stylistycznie jak Golf. No i ten koszmarny znaczek VW ... brrr ...

PS. Może zainteresuj się czymś oryginalniejszym? Np cytryną C3/C4?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-28 09:49:15
Autor: komar
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 09:47, Katanka pisze:
megrims wrote:
[...]

to ty nie wiesz że cytryna to "francuski grat". Tylko VW/audi/(ostatnio skoda;) się liczy jak chcesz zaszpanować ;)

Są rejony polski że poza traktorami nie ma innych aut niż golf w promieniu paru km :)

Data: 2010-07-28 09:57:05
Autor: Katanka
AUDI vs VW
komar wrote:

PS. Może zainteresuj się czymś oryginalniejszym? Np cytryną C3/C4?

to ty nie wiesz że cytryna to "francuski grat".

Jak masz pecha to i VW się będzie sypał, a jak masz farta to i Fordem pojeździsz kilka lat bez usterki ;) IMO nie warto na to zwracac tak wielkiej uwagi.

Data: 2010-07-28 10:03:00
Autor: GB
AUDI vs VW
megrims wrote:
[...]

:-D to prawda. Ja tam lubie Golfy. Chociaż zaczęły być jakościowo tak samo badziewiaste jak i wszystkie pozotsale samochody.

GB

Data: 2010-07-28 09:51:28
Autor: Marek Giżyński
AUDI vs VW
Katanka pisze:
megrims wrote:
[...]

Sa dosc szybkie - to wlasnie maja do zaoferowania.

ale audi nie jest przynajmniej tak nudny stylistycznie jak Golf. No i
ten koszmarny znaczek VW ... brrr ...

PS. Może zainteresuj się czymś oryginalniejszym? Np cytryną C3/C4?

Blagam Cie...

m.

Data: 2010-07-28 09:54:28
Autor: Katanka
AUDI vs VW
Marek Giżyński wrote:

ale audi nie jest przynajmniej tak nudny stylistycznie jak Golf. No i
ten koszmarny znaczek VW ... brrr ...

PS. Może zainteresuj się czymś oryginalniejszym? Np cytryną C3/C4?

Blagam Cie...

Ok, o gustach się nie dyskutuje, w takim razie z tych dwóch to zdecydowanie Audi jest mniej nudne stylistycznie moim zdaniem, więc jeśli tylko te dwa, to Audi :)

Data: 2010-07-28 10:06:23
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 09:54, Katanka pisze:
Marek Giżyński wrote:

[...]

Nudne to sÄ… Twoje wypowiedzi.

Tak nawiasem, jak można w jednym akapicie zaprzeczyć samemu sobie. Najpierw piszesz, że o gustach się nie dyskutuje a potem ziejesz swoimi pseudo stylistycznymi przemyśleniami.

Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy słowo samochód:)

A.

Data: 2010-07-28 10:07:56
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
Użytkownik Arek (G) napisał:

W dniu 2010-07-28 09:54, Katanka pisze:

Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy słowo samochód:)
ROTFL :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-28 11:28:53
Autor: kamil
AUDI vs VW

"Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message news:i2ooh0$ll8$1news.onet.pl...
Użytkownik Arek (G) napisał:

W dniu 2010-07-28 09:54, Katanka pisze:

Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy słowo samochód:)
ROTFL :-)

10/10 :D

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 10:21:10
Autor: Katanka
AUDI vs VW
Arek (G) wrote:

Nudne to sÄ… Twoje wypowiedzi.

Tak nawiasem, jak można w jednym akapicie zaprzeczyć samemu sobie.
Najpierw piszesz, że o gustach się nie dyskutuje a potem ziejesz
swoimi pseudo stylistycznymi przemyśleniami.

Pisałem w kontekście Cytryny :) Jesli już mam wybierać z tych dwóch to audi, bo ładniejszy.

Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy
słowo samochód:)

Hmmm... ok :) Ale oprócz tego "jak są wykonane" liczy się też "jak wyglądają".

Data: 2010-07-28 11:32:06
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 10:21, Katanka pisze:
Arek (G) wrote:

[...]

audi, bo Å‚adniejszy.

To albo o gustach się nie dyskutuje albo dyskutuje. A co ładniejsze zależy od gustu:) Ja, że nie mam obaw przed dyskutowaniem o gustach to powiem, że też kiedyś A3 uważałem za ładny ale już mi się znudził. Golf wydawał się od początku nudny ale mi się nie znudził. Ot zagwozdka:)

Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy
słowo samochód:)

Hmmm... ok :) Ale oprócz tego "jak są wykonane" liczy się też "jak
wyglÄ…dajÄ…".

To już kwestia gustu, owszem francuzy czasem potrafią być ładne, ale nie powiedziałbym, że ładniejsze. W zasadzie każde auto zrobione w europie ma to coś. Kwestia co się komu podoba.

A.

Data: 2010-07-28 15:19:13
Autor: Borys Pogore³o
AUDI vs VW
Dnia Wed, 28 Jul 2010 10:06:23 +0200, Arek (G) napisa³(a):

Tak nawiasem, jak mo¿na w jednym akapicie zaprzeczyæ samemu sobie. Najpierw piszesz, ¿e o gustach siê nie dyskutuje a potem ziejesz swoimi pseudo stylistycznymi przemy¶leniami.

Przejecha³by¶ siê kiedy¶ którym¶ z tych dwóch to by¶ pozna³ co znaczy s³owo samochód:)

 Gust taki sobie, ale przynajmniej poczucie humoru pierwsza klasa ;-)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-28 17:23:50
Autor: JanuSz
AUDI vs VW
Arek (G) pisze:

Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy słowo samochód:)

A.

Das Auto :))

Data: 2010-07-28 10:08:17
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 09:51, Marek Giżyński pisze:

[...]

Są zrobione w kraju, gdzie są drogi i można po nich jeździć. Więc z założenia są zupełnie inne, niż auta z kraju, gdzie można się co najwyżej wlec. To zupełnie zmienia podejście konstruktorów i oczekiwania rynku.

A.

Data: 2010-07-28 10:15:24
Autor: Marek Giżyński
AUDI vs VW
[...]

U nas sie wyprzedza, a w tym oba sa dobre. Macie racje - jezdzijmy
wszyscy Cytrynami i Fiatami z silnikami od kosiarek.

Megrims prosil o jakies argumenty za/przeciw i tyle. A stawianie nowego
GTI na rowni z zapyzialymi trojkami z wiosek (to napisal kolega komar w
swoim poscie) najbardziej mnie smieszy. :)

m.

Data: 2010-07-28 10:22:43
Autor: Katanka
AUDI vs VW
Marek Giżyński wrote:
[...]

Spoko, rozumiem, ale dla mnie autko musi tez wyglądać. A3 wygląda znośnie, ale GTI golf to nuuuuda okorpna :(

Data: 2010-07-28 11:47:27
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 10:22, Katanka pisze:
Marek Giżyński wrote:
[...]

Po prostu nie jest pretensjonalny:) Jak lubisz natłok przetłoczeń, atakujące kształty itp. to kup coś koreańskiego, japońskiego albo seata.

Zresztą z tą nudą nie przesadzajmy, bo idąc tym tropem można by stwierdzić, że taka np. Bridget Bordot w porównaniu do Joli Rutowicz jest okropnie nuuudna. A to chyba nie jest jedyne kryterium oceny urody.

A.

Data: 2010-07-28 10:53:38
Autor: Waldek Godel
AUDI vs VW
Dnia Wed, 28 Jul 2010 11:47:27 +0200, Arek (G) napisa³(a):

Po prostu nie jest pretensjonalny:) Jak lubisz nat³ok przet³oczeñ, atakuj±ce kszta³ty itp. to kup co¶ koreañskiego, japoñskiego albo seata.

Zreszt± z t± nud± nie przesadzajmy, bo id±c tym tropem mo¿na by stwierdziæ, ¿e taka np. Bridget Bordot w porównaniu do Joli Rutowicz jest okropnie nuuudna. A to chyba nie jest jedyne kryterium oceny urody.

Fakt, Bardotka ma aktualnie znacznie wiêcej przet³oczeñ...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-28 12:02:08
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 11:53, Waldek Godel pisze:
[...]

Czyli przesta³a byæ nudna:) A id±c za samochodow± estetyk± z pmsu wypiêknia³a.

A.

Data: 2010-07-28 10:13:27
Autor: Arek M
AUDI vs VW

[...]

Nie no troche przesadziłes :)

Po pierwsze - najmocniejsza wersja c4 to 160KM.
Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 09:31:00
Autor: to
AUDI vs VW
Arek M wrote:

Po pierwsze - najmocniejsza wersja c4 to 160KM. Po drugie - w temacie
jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

Jest jeszcze DS3 które miażdży każdego małego VAG-a pod względem stylu.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 11:39:58
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
Użytkownik to napisał:

Arek M wrote:

Po pierwsze - najmocniejsza wersja c4 to 160KM. Po drugie - w temacie
jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

Jest jeszcze DS3 które miażdży każdego małego VAG-a pod względem stylu.
Moze ja mam skrzywiony gust ale ostatnio na parkigu stal nowiutki passek kombi oraz nowe C5 tez w wersji kombi oraz insygnia (sedan czy liftback :-) ) i jak popatrzylem na te auta to passek wygladal jak ubogi krewny z poprzedniej epoki nie wspomne juz o wnetrzu autek

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-28 11:48:33
Autor: Arek M
AUDI vs VW

[...]

Ale jak juz o gustach ....
Nowe C5 jest przepiekne :) Chyba najladniejsze auto z tej klasy/pułapu cenowego.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 11:50:42
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2oudh$61p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Paskuda, stylizowana na niemieckie badziewie.

Data: 2010-07-28 12:03:40
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 11:50, Cavallino pisze:
[...]

No wiesz, mówi się, ze Francuzi robią ładne samochody. A, że ostatnio średnio im to wychodziło, to postanowili wzorować się na najlepszych:)

A.

Data: 2010-07-28 11:42:05
Autor: Waldek Godel
AUDI vs VW
Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:03:40 +0200, Arek (G) napisa³(a):

No wiesz, mówi siê, ze Francuzi robi± ³adne samochody. A, ¿e ostatnio ¶rednio im to wychodzi³o, to postanowili wzorowaæ siê na najlepszych:)

tylko szkoda, ¿e na najlepszych marketoidach, zamiast na najlepszych
konstruktorach i projektantach. Du¿a szkoda.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-28 14:43:22
Autor: Marcin
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 12:03, Arek (G) pisze:
[...]

Czyli WÅ‚ochach? :P bo z tego co mi wiadomo od jakiegoÅ› czasu projektant Alfy robi projekty dla szmelcwagen group :P

Pozdr.

Data: 2010-07-28 15:18:28
Autor: Borys Pogore³o
AUDI vs VW
Dnia Wed, 28 Jul 2010 14:43:22 +0200, Marcin napisa³(a):

No wiesz, mówi siê, ze Francuzi robi± ³adne samochody. A, ¿e ostatnio
¶rednio im to wychodzi³o, to postanowili wzorowaæ siê na najlepszych:)

Czyli W³ochach? :P bo z tego co mi wiadomo od jakiego¶ czasu projektant Alfy robi projekty dla szmelcwagen group :P

 Dziwne, ¿e jeszcze nie przyszed³ inny alfiarz i was nie porozstawia³ po
k±tach ;-)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-30 08:28:48
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
U¿ytkownik Borys Pogore³o napisa³:
[...]

Oby sie nie udalo VW bo zniknie z rynku jedna z piekniejszych marek albo przynajmniej straci swoj charakter i bedzie dla ludu :-( :
"...Volkswagen jest zainteresowany zakupem praw do marki Alfa Romeo i ma na ten cel
przygotowany a¿ 1 mld euro! Co na to koncern Fiata?...

http://www.autokrata.pl/artykul/volkswagen-chciaby-kupi-alf-8999
Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-30 09:20:07
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-30 08:28, Gabriel 'wilk' pisze:
[...]

Z tymi alfami to faktycznie co¶ jest. Garstka ludzi siê tym jara, ale idzie fama, ¿e legenda itp. Tymczasem, wysz³y im ca³kiem poprawnie raptem dwa modele i to te¿ bez rewelacji.

A.

Data: 2010-07-30 09:26:33
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
U¿ytkownik Arek (G) napisa³:

[...]

Wiesz nigdy nie mialem alfy ale troche nimi jedzilem i nadal che miec takie auto (moze kiedys sie uda).
A i nie pisz o 2 modelach tylko poczytaj historie Alfy - esencja np. tutaj:
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/ma-100-lat-i-wciaz-urzeka,1498840

Data: 2010-07-30 09:37:48
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-30 09:26, Gabriel 'wilk' pisze:
U¿ytkownik Arek (G) napisa³:

[...]

To, ¿e co¶ chcia³by¶ mieæ, nie znaczy, ¿e jest to generalnie dobre. Po prostu Ci siê podoba.

A i nie pisz o 2 modelach tylko poczytaj historie Alfy - esencja np. tutaj:
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/ma-100-lat-i-wciaz-urzeka,1498840

I co Ciê tu powali³o na kolana? Co prezentuje ta marka czego nie prezentowa³a by dowolna inna europejska?

I to jest w³a¶nie to, poczyta³e¶ o alfie i wydaje Ci siê wyj±tkowa, gdyby¶ tak samo wnikn±³ w historie takiego BMW, audi, lub mercedesa to szok by³by znacznie wiêkszy.

A.

Data: 2010-07-30 09:43:52
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
U¿ytkownik Arek (G) napisa³:

[...]

A pisalem cos o powalaniu na kolana? Ech kolejny co dopisuje co mu wygodnie :-)
I to jest w³a¶nie to, poczyta³e¶ o alfie i wydaje Ci siê wyj±tkowa, gdyby¶ tak samo wnikn±³ w historie takiego BMW, audi, lub mercedesa to szok by³by znacznie wiêkszy.
Szoku nie ma bo o niczym takim nie pisalem, klania sie sztuka czytania nie wspomne o zrozumieniu :-) Za to Ty jestes skrzywiony na punkcie niemieckich aut, kazdemu wolno miec inne skrzywienie :-)
pozdtrawiam

Data: 2010-07-30 12:47:37
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-30 09:43, Gabriel 'wilk' pisze:

[...]

Czepianie siê szczegó³ów zamiast trzymania tematu. Standardowa zagrywka na newsach.

[...]

A propo czytania ze zrozumieniem. Nie Ty pisa³e¶ o szoku tylko ja o Twoim, gdyby¶ zrobi³ to o czym napisa³em, a czego ju¿ nie doczyta³e¶.

A.

Data: 2010-07-29 10:28:30
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 14:43, Marcin pisze:
[...]

Albo projektant Alfy poszedł tam, gdzie jego projekty będą wykonywane tak jak powinny być.

A.

Data: 2010-07-29 23:29:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-29 10:28, Arek (G) pisze:
[...]

Albo projektant Alfy poszed³ tam, gdzie jego projekty bêd± wykonywane
tak jak powinny byæ.

Je¶li masz racjê, to to jest dupa nie projektant, skoro kto¶ te projekty musia³ poprawiaæ, by siê to da³o wypu¶ciæ ze znaczkiem Alfy. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-30 09:21:58
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
[...]

Poprawiæ lub zepsuæ:) Bo to co robi ten cz³owiek dla koncernu vw wygl±da trochê sensowniej ni¿ gdy pracowa³ dla fiata.

A.

Data: 2010-07-28 12:40:04
Autor: .Peeter
AUDI vs VW
"Cavallino" wrote:
Nowe C5 jest przepiekne :) Chyba najladniejsze auto z tej klasy/pułapu cenowego.
Paskuda, stylizowana na niemieckie badziewie.

I może dlatego mnie się podoba, bo uważam, że nowe C5 kombi
(i tylko kombi, sedan mi się nie podoba) jest piękne. :-)
http://tnij.com/qaYxG i http://tnij.com/dNOc4 :-) Dla mnie obłęd.

Tylko hm... troszkę drogie. 200 tys zł za fajną wersję to lekka przesada.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-28 12:51:30
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2p1ed$g8l$1inews.gazeta.pl...
"Cavallino" wrote:
Nowe C5 jest przepiekne :) Chyba najladniejsze auto z tej klasy/pułapu cenowego.
Paskuda, stylizowana na niemieckie badziewie.

I może dlatego mnie się podoba,

Pewnie tak, nie wszyscy przecież muszą mieć dobry gust.

Data: 2010-07-28 11:55:13
Autor: kamil
AUDI vs VW

"Cavallino" wrote:
Nowe C5 jest przepiekne :) Chyba najladniejsze auto z tej klasy/pułapu cenowego.
Paskuda, stylizowana na niemieckie badziewie.

I może dlatego mnie się podoba,

Pewnie tak, nie wszyscy przecież muszą mieć dobry gust.

Powiedzial wlasciciel Ceeda :D

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 13:55:29
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW

"Cavallino" wrote:
[...]

Przecież napisał, że on nie chce mieć ładnego auta. Z ładnych rzeczy woli swój śmietnik.

A.

Data: 2010-07-28 13:48:29
Autor: kamil
AUDI vs VW

"Cavallino" wrote:
[...]

W koncu nie wszyscy przeciez musza miec dobry gust.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-29 10:29:08
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 14:48, kamil pisze:

[...]

Nie wszyscy muszą mieć jakikolwiek gust w ogóle.

A.

Data: 2010-07-28 15:29:57
Autor: radekp@konto.pl
AUDI vs VW
Wed, 28 Jul 2010 12:40:04 +0200, w <i2p1ed$g8l$1@inews.gazeta.pl>, ".Peeter"
<peeter993@nospam.gazeta.pl> napisa³(-a):

I mo¿e dlatego mnie siê podoba, bo uwa¿am, ¿e nowe C5 kombi
(i tylko kombi, sedan mi siê nie podoba) jest piêkne. :-)

W zasadzie szkoda by³o kasy na projektanta, mogli wzi±æ jakie¶ Audi i zrobiæ
lifting -- efekt powinien byæ podobny :).

Data: 2010-07-28 15:34:32
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5c056po98j14pg1vptp7hh6cq7jv70ngn4ax.com...
[...]

Seat tak zrobi³ ze star± A4, wysz³o im straszyd³o.

Data: 2010-07-28 21:00:43
Autor: .Peeter
AUDI vs VW
"Cavallino" wrote:
Seat tak zrobi³ ze star± A4, wysz³o im straszyd³o.

A to akurat prawda. Szczególnie tylne lampy, brrrr.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-28 12:03:18
Autor: Jacek Osiecki
AUDI vs VW
Dnia Wed, 28 Jul 2010 11:48:33 +0200, Arek M napisa³(a):
Jest jeszcze DS3 które mia¿d¿y ka¿dego ma³ego VAG-a pod wzglêdem stylu.
[...]
Nowe C5 jest przepiekne :) Chyba najladniejsze auto z tej klasy/pu³apu cenowego.

I by³oby super, gdyby jaki¶ kretyn nie zadecydowa³ o zlikwidowaniu wersji
liftback :( Bardzo fajne auto sta³o siê bardzo niefunkcjonalnym autem...
W wersji kombi te¿ napsuli - zlikwidowali mo¿liwo¶æ otwarcia samej tylnej
szybki...

Mo¿e do czasu a¿ bêdê chcia³ kupiæ c5 nowej generacji kto¶ oprzytomnieje
i przywróci liftbacki :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-07-28 10:15:27
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

Samochód nie kończy się na szparach między plastikami.
One jeszcze powinny jakoś wyglądać.

Data: 2010-07-28 02:33:59
Autor: Karthoon
AUDI vs VW
On 28 Lip, 10:15, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U¿ytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matus...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPA¦Æ_

Samochód nie koñczy siê na szparach miêdzy plastikami.
One jeszcze powinny jako¶ wygl±daæ.

no, c4 to rzeczywi¶cie wygl±da...

Data: 2010-07-28 04:01:20
Autor: Przemek
AUDI vs VW
wrote:
> [...]

> Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPA¦Æ_

Samochód nie koñczy siê na szparach miêdzy plastikami.

No mozliwe. Ale ten kto za niego zap³aci³, zazwyczaj siedzi w
¶rodku ;).

Data: 2010-07-28 13:07:06
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
U¿ytkownik "Przemek" <przemyslaw.22@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:be5bc030-f475-4ccc-9f36-29d48b9ce697d17g2000yqb.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

One jeszcze powinny jako¶ wygl±daæ.

No mozliwe. Ale ten kto za niego zap³aci³, zazwyczaj siedzi w

Ale co chcia³e¶ napisaæ?

Data: 2010-07-28 13:54:13
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
wrote:
> [...]

One jeszcze powinny jako¶ wygl±daæ.

No mozliwe. Ale ten kto za niego zap³aci³, zazwyczaj siedzi w

To, ¿e jedni kupuj± samochód aby siê na niego patrzeæ i to ich strasznie jara a inni aby je¼dziæ. My¶lê, ¿e to w³a¶nie chcia³ napisaæ.

A.

Data: 2010-07-28 10:27:03
Autor: Arek M
AUDI vs VW

Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPAŚĆ_

Samochód nie kończy się na szparach między plastikami.
One jeszcze powinny jakoś wyglądać.

Akurat ocena wyglÄ…du to mocno subiektywna sprawa.
O gustach sie nie dyskuuje :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 02:05:23
Autor: hamberg
AUDI vs VW
Akurat ocena wygl±du to mocno subiektywna sprawa.
O gustach sie nie dyskuuje :)

WRX/240KM

co innego mialby powiedziec wlasciciel subaru ...;)

Data: 2010-07-28 11:14:05
Autor: Arek M
AUDI vs VW

Akurat ocena wygl±du to mocno subiektywna sprawa.
O gustach sie nie dyskuuje :)

WRX/240KM

co innego mialby powiedziec wlasciciel subaru ...;)

:D

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 11:19:31
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
U¿ytkownik hamberg napisa³:

Akurat ocena wygl±du to mocno subiektywna sprawa.
O gustach sie nie dyskuuje :)

WRX/240KM

co innego mialby powiedziec wlasciciel subaru ...;)
.... ze reszta samochodow na rynku z malymi wyjatkami jest piekna (akurat mnie sie niektore subarynki podobaja) :-)

Data: 2010-07-28 11:32:06
Autor: kamil
AUDI vs VW

"hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> wrote in message news:8785c86c-9458-46c8-9127-8f42209f7013c10g2000yqi.googlegroups.com...
Akurat ocena wygl±du to mocno subiektywna sprawa.
O gustach sie nie dyskuuje :)

WRX/240KM

co innego mialby powiedziec wlasciciel subaru ...;)

Zostawiaja konkursy pieknosci dla czytelniczek Pudelka. :>

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 10:37:07
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2opkn$ipv$1inews.gazeta.pl...

[...]

A ocena wyglądu szparek w plastikach i istotności tego podstawowego kryterium, to już nie jest sprawa subiektywna?

Data: 2010-07-28 09:33:46
Autor: to
AUDI vs VW
Cavallino wrote:

A ocena wyglądu szparek w plastikach i istotności tego podstawowego
kryterium, to już nie jest sprawa subiektywna?

http://images.thetruthaboutcars.com/2009/06/5_drivers_interior.jpg

To jakieÅ› w miarÄ™ aktualne? Morze szarego plastiku i finezja stylizacyjna kontenera na odpadki.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 11:40:08
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c4ff97a$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
Cavallino wrote:

[...]

No nie wiem, mój śmietnik jest z większą gracją zaprojektowany. ;-)

Data: 2010-07-28 11:54:33
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
Cavallino wrote:

[...]

Pokażcie Panowie deski rozdzielcze swoich stylizacyjnych wspaniałości. Porównamy.

Choć o ile mnie pamięć nie myli Cavallino jeździ ceedem. Gdyby ktos miał wątpliwości to proszę bardzo:

http://ujeb.pl?FUhDzGgAoU

Pewnie są ludzie, którym coś takiego może się podobać, oczywiście szanujemy ich.

A.

Data: 2010-07-28 12:00:22
Autor: wchpikus
AUDI vs VW
Witam!

>Pewnie są ludzie, którym coś takiego może się podobać, oczywiście >szanujemy ich.

Ja jakos nie lubie pseudo chromowanych plastikow.
Wole takie cos: :)
http://fiatmotors.w.interia.pl/Stilo/01.jpg

Pozdrawiam

Data: 2010-07-28 13:43:56
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 12:00, wchpikus pisze:
Witam!

 >szanujemy ich.

Ja jakos nie lubie pseudo chromowanych plastikow.
Wole takie cos: :)
http://fiatmotors.w.interia.pl/Stilo/01.jpg

Też uważam, że wnętrze stilo jest całkiem udane.

A.

Data: 2010-07-28 13:47:46
Autor: LEPEK
AUDI vs VW
wchpikus pisze:

Wole takie cos: :)
http://fiatmotors.w.interia.pl/Stilo/01.jpg

A często leżysz na dachu zaglądając do środka przez szyber? ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-07-28 14:05:15
Autor: wchpikus
AUDI vs VW
Witam!

A często leżysz na dachu zaglądając do środka przez szyber? ;)

Nie, ale czasami lubie wyjsc na zewnatrz polapac muchy w zeby, wrazenie super:))

Data: 2010-07-28 12:49:58
Autor: Maciek
AUDI vs VW
[...]

...z tym, że akurat ta konkretne deska na żywca prezentuje się 100 razy lepiej niż jej kiepskie, płaskie zdjęcie na jakiejś stronie w necie.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-28 13:49:22
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 12:49, Maciek pisze:
[...]

Dokładnie tak samo jest z każdą inną deską. Zawsze na żywo prezentuje się lepiej. Oczywiście wyjątkiem są deski wykonane z kiepskiej jakości materiałów, które to na zdjęciu prezentują się lepiej niż na żywo.

A.

Data: 2010-07-28 13:01:34
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW

Cavallino wrote:

[...]

http://www2.diariomotor.com/imagenes/renault-clio-3-sport-luxe-5.jpg
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200902/renault-clio-iii-2_1600x0w.jpg
a moze byc i tak http://image.automobilemag.com/f/6681784+w750+st0/0509_frankfurt_019+2006_renault_clio_iii+front_interior_view.jpg Smietnik jak smietnik ale przynajmniej plastki sa miekkie i nic nie trzeszczy lub piszczy
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-28 13:09:21
Autor: Cavallino
AUDI vs VW

Cavallino wrote:

[...]

Niby po jakiego?
Czy do oceny czy coś jest ładne czy nie, istnieje potrzeba posiadania jakiegoś auta w ogóle, a ładnego w szczególności?

W ten sposób to można sobie konkursy prowadzić w przedszkolu, po ściągnięciu majtasów.
Ale jak ktoś został na takim poziomie, to nie widzi jakie pierdoły proponuje.

Data: 2010-07-28 13:51:54
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 13:09, Cavallino pisze:

Cavallino wrote:

[...]

Czy do oceny czy coÅ› jest Å‚adne czy nie, istnieje potrzeba posiadania
jakiegoś auta w ogóle, a ładnego w szczególności?

Zaraz zaraz, jesteśmy na poziomie stylistyki Twojego śmietnika. Chyba deska rozdzielcza Twojego samochodu dała by sobie z tym radę, czy też nie?

W ten sposób to można sobie konkursy prowadzić w przedszkolu, po
ściągnięciu majtasów.
Ale jak ktoś został na takim poziomie, to nie widzi jakie pierdoły
proponuje.

To fakt, przedszkole, skoro ktoÅ› nie czyta tego co sam pisze.

A.

Data: 2010-07-28 13:41:35
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW

Cavallino wrote:

[...]

pozdrawiam

Nie chcesz powiedzieć, że plastiki w audi albo vw są twarde i trzeszczą?

Co do tego clio, to środkowy słupek faktycznie ma fajny kształt. Ale te udające aluminium plastiki wyglądają dość słabo.

Do tego ta wielka pała na środku w pofałdowanym kondonie służąca do zmiany biegów, mnie to nieco przeraża:)

Jeżeli chodzi o kierownicę to do szczególnie pięknych też nie należy.

Aczkolwiek trzeba przyznać, że całość nie jest najgorsza, kształty nawiewów mogą się podobać bądź nie, to już na pewno kwestia gustu. Radio oraz wszelakie guziki wyglądają już dość tandetnie. Takie moje skromne zdanie:)

A.

Data: 2010-07-28 17:06:03
Autor: Mirek Ptak
AUDI vs VW
Żeby Was pogodzić: :)
http://1.1.1.1/bmi/newopelinsignia.info/img2/111.jpg

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-07-28 17:37:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 17:06, Mirek Ptak pisze:
¯eby Was pogodziæ: :)
http://1.1.1.1/bmi/newopelinsignia.info/img2/111.jpg

Takie pad³o, ¿e a¿ linki psuje? :>

Data: 2010-07-29 00:19:56
Autor: Mirek Ptak
AUDI vs VW
Dnia 2010-07-28 17:37, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

¯eby Was pogodziæ: :)
http://1.1.1.1/bmi/newopelinsignia.info/img2/111.jpg

Takie pad³o, ¿e a¿ linki psuje? :>

To przez ten dziadowski net Orange free :) (przy okazji u mnie cashe wci±¿ pokazuje w³a¶ciwy jpg :) ).
Insignia interior (astra te¿ :) ) w googlach da po¿±dane wyniki ;)

Data: 2010-07-29 00:32:01
Autor: .Peeter
AUDI vs VW
"Mirek Ptak" wrote:
Insignia interior (astra te¿ :) ) w googlach da po¿±dane wyniki ;)

Astra ogólnie mnie mi³o zaskoczy³a. Bardzo przyjemne wnêtrze,
z zewn±trz te¿ niczego sobie, a na 18" wygl±da rewelacyjnie. :-)
Golf to przy tym zwyk³e, niczym siê nie wyró¿niaj±ce autko...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-29 00:37:26
Autor: megrims
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-29 00:32, .Peeter pisze:
"Mirek Ptak" wrote:
[...]

O Asteroidzie IV my¶la³em, ale znaj±c jako¶æ opla, zakatowa³ bym j±
w tydzieñ.

Data: 2010-07-29 10:26:08
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
"Mirek Ptak" wrote:
[...]

O ile ta insignia jest ca³kiem ciekawa, choæ to zupe³nie inna klasa. To w przypadku porównywania Astry do Golfa to chyba przesadzi³e¶. Jedna wielka kopalnie kiepskiej jako¶ci plastyku. Wygl±da to strasznie tandetnie. Spróbuj usi±¶æ za kierownica golfa 6, a potem zrób to to samo w astrze. Nagle zaczniesz zwracaæ uwagê na te liczne drobiazgi które potrafi± cieszyæ, albo dra¿niæ.

A.

Data: 2010-07-29 12:15:39
Autor: .Peeter
AUDI vs VW
"Arek (G)" wrote:
Spróbuj usi±¶æ za kierownica golfa 6, a potem zrób to to samo w astrze.

No fakt, ¿e Golfowi 6 siê nie przygl±da³em, ostatni jakiego dobrze znam
to mk5, szóstka mnie odpycha stylistycznie. Z przodu jest ³adnie, z boku
wygl±da jak Golf i tak ma byæ, a potem ty³... katastrofa. :E

Przygl±da³em siê tylko Scirocco. Wnêtrza z Golfem maj± chyba do¶æ
podobne. W Scirocco jest na pierwszy rzut oka nieciekawie, do bólu
poprawnie, ale mnie siê podoba. Wiem po prostu, ¿e takie wnêtrze
mi siê nie znudzi tak szybko, jak jakie¶ kosmiczne wydumki. :-)
No i Scirocco sprawia wra¿enie solidno¶ci. W Astrze nie wiem,
trochê siê ¶pieszy³em i nie zd±¿y³em wszystkiego dotkn±æ. Mo¿liwe,
¿e za kolejnym razem WOW zejdzie.

A co do autora w±tku - mo¿e Scirocco R? :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-29 11:46:52
Autor: kamil
AUDI vs VW

".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> wrote in message news:i2rkcm$n3s$1inews.gazeta.pl...
"Arek (G)" wrote:
[...]

Do nowego Scirocco przymiezalem sie raz i pamietam dwie rzeczy: "no wreszcie jakies nowe, niskie auto" i "te twarde plastiki ktos chyba siekiera wystrugal".

Pozdrwiam
Kamil

Data: 2010-07-29 12:59:37
Autor: .Peeter
AUDI vs VW
"kamil" wrote:
Do nowego Scirocco przymiezalem sie raz i pamietam dwie rzeczy: "no wreszcie jakies nowe, niskie auto" i "te twarde plastiki ktos chyba siekiera wystrugal".

Ja powiem tak. Dla mnie auto z tward± desk± rozdzielcz± to nie auto, tylko
szajs, ale w Scirocco szczerze mówi±c nawet mnie nie korci³o, ¿eby wszystko
macaæ. Sprawia wra¿enie solidnego i dobrze spasowanego produktu i o to
chyba chodzi. :-)

BTW ja mogê mieæ troszkê spaczone spojrzenie na jako¶æ plastików,
w moim aucie siedzi deska rozdzielcza prawie ¿e ¿ywcem prze³o¿ona
z Audi A3 pierwszej generacji, na szczê¶cie jest dwukolorowa i na
szczê¶cie hiszpanie zmienili jej trochê design, przez co nie straszy
tak jak w A3. :D Miêkka jest, ale reszta elementów ani do miêkkich, ani
do dobrze spasowanych nie nale¿y. Taki ju¿ urok Seatów poprzednich
generacji - twarde (przy tym na szczê¶cie wytrzyma³e) plastiki, takie
sobie spasowanie, lubi co¶ czasem potrzeszczeæ (na szczê¶cie niewiele),
poza cupholderem nie ma gdzie w³o¿yæ napój 0,5l, a najwiêkszym
schowkiem jest pod³okietnik. I chyba za to ten samochód lubiê. :D

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-29 15:23:09
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW

"Arek (G)" wrote:
[...]

A gdzie tam s± twarde plastiki? Mówimy o tym samym samochodzie?
http://ujeb.pl?NXD7CQkmSL

A.

Data: 2010-07-30 12:25:55
Autor: kamil
AUDI vs VW

"Arek (G)" wrote:
[...]

Siedziales w srodku, czy na podstawie zdjecia oceniasz?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-30 12:34:12
Autor: kamil
AUDI vs VW
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i2ucs4$ns7$1inews.gazeta.pl...
A gdzie tam s± twarde plastiki? Mówimy o tym samym samochodzie?
http://ujeb.pl?NXD7CQkmSL

Siedziales w srodku, czy na podstawie zdjecia oceniasz?

http://tnij.org/hrl6 - paskudnie chropowaty i tandetny plastik z bokow foteli, niby nieczesto trzeba go lapac, ale irytuje.
http://tnij.org/hrl7 - to samo dookola tunelu srodkowego

Generalnie calosc wygalda, jakby na ostatnia chwile VW musial mocno zacisnac pasa i zadzwonic do najtanszego dostawcy materialow.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-29 12:30:54
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-29 12:15, .Peeter pisze:
"Arek (G)" wrote:
[...]

To prawda ten ty³ to jakie¶ nieporozumienie, kompletnie nie rozumiem co sprawi³o, ¿e zdecydowali siê na takie rozwi±zanie. Wygl±da jak jakis "koreañczyk" mi to nie pasuje w ogóle.

[...]

I o to w³a¶nie IMHO chodzi. Nie powala na kolana przy pierwszym kontakcie, ale za to, po jakim¶ czasie nie zaczyna irytowaæ. Owszem kto¶ przyzwyczajony do wy¿szych segmentów powie, ¿e nuuda, ale ja wolê tak± "nudê" ni¿ jakie¶ rozwi±zania "na si³ê", które po opatrzeniu pobudzaj± tylko irytacjê.

No i Scirocco sprawia wra¿enie solidno¶ci. W Astrze nie wiem,
trochê siê ¶pieszy³em i nie zd±¿y³em wszystkiego dotkn±æ. Mo¿liwe,
¿e za kolejnym razem WOW zejdzie.

Mi w astrze brakowa³o tego wra¿enia solidno¶ci. Za pierwszym razem by³o ca³kiem ok. za drugim jak ju¿ siedzia³em to nie powiem, ¿e denerwowa³o, ale jako¶ tak, zniechêca³o.

A co do autora w±tku - mo¿e Scirocco R? :-)

Mo¿e byæ trochê za ma³y, ale gdybym mia³ takie rozterki to zdecydowa³bym siê na to co piszesz:)

A.

Data: 2010-07-29 06:14:59
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW

Cavallino wrote:

[...]

A czy gdzies tak napisalem? :-) Zreszta Clio to auto z segmentu B (miejskie wozidlo choc kombi ma bagaznik wiekszy niz wiekszosc kompaktow) a Ty piszezs o Golfie czy A3 wiec to po primo klasa C a po due do tego podobno jest to wierzcholek tej klasy cenowo bo czy jakosciowo i wygladowo to mozna dyskutowac :-)
Co do tego clio, to środkowy słupek faktycznie ma fajny kształt. Ale te udające aluminium plastiki wyglądają dość słabo.
Mnie tez by sie bardzie podobaly wstawki z prawdziwego zimnego metalu tak jak to jest np. przy galce zmiany biegow.
Do tego ta wielka pała na środku w pofałdowanym kondonie służąca do zmiany biegów, mnie to nieco przeraża:)
Ja tam patrze na droge a nie na "pale w podlodze" ale za to jest precyzyjna i pod reka :-)
Jeżeli chodzi o kierownicę to do szczególnie pięknych też nie należy.
Ta na fotce jest z clio III faza II ja mam faze I i kierownica jest ladniejsza a przyciski do radia i innych dupereli sa w joysticku za kolem kierownicy schowane a kierownica okszyta skora jest bardzo poreczna.
[...]
Kazdy moze miec wlasne zdanie - mnie sie ogolnie podoba i mysle, ze jak na auto segmentu B nie ma sie czego wstydzic bo czesto widze auta segmentu C/D co maja plastiki jak w 10cio letnim plastikowym Twingo, ktore tez nie chialo trzeszczec chyba ze na kocich lbach ;-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-28 10:44:14
Autor: Arek M
AUDI vs VW

[...]

Czy "jakość wykończenia" to dla Ciebie tylko szerokość i równość szparek plastików?

Wszelkie trzaski i piski wydawane przez te plastiki na pierwszej mniej rownej drodze to jak najbardziej obiektywna ocena.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 10:47:41
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
[...]

Mniej więcej.
Plus cena zastosowanych plastików.
Za darmo nic nie dostaniesz, a jeśli lubisz dopłacać np. 20 tys za lepszy plastik na desce, to.... oczywiście szanujemy ich.

Wszelkie trzaski i piski wydawane przez te plastiki na pierwszej mniej rownej drodze to jak najbardziej obiektywna ocena.

A jakie współczesne auto trzeszczy i piszczy?

Data: 2010-07-28 10:52:14
Autor: Arek M
AUDI vs VW

[...]

No widzisz - mamy w takim razie na ten temat odmienne zdanie i raczej sie nie zrozumiemy.

Wszelkie trzaski i piski wydawane przez te plastiki na pierwszej mniej rownej drodze to jak najbardziej obiektywna ocena.

A jakie współczesne auto trzeszczy i piszczy?

Nowy C4

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 10:59:52
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2or3v$o3l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Raczej.

Wszelkie trzaski i piski wydawane przez te plastiki na pierwszej mniej rownej drodze to jak najbardziej obiektywna ocena.

A jakie współczesne auto trzeszczy i piszczy?

Nowy C4

Każdy czy konkretny egzemplarz?
Bo nie wierzę, że nie ma piszczących Golfów.

Data: 2010-07-28 11:09:32
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
Użytkownik Cavallino napisał:

[...]

Golfy to nie wiem ale Bora I trzeszczy (2szt. bezwypadkowe chuchane i dmuchane), nie wspomne o 3 lub 4 paskach z lat 2007/2009 jezdzacych w firmie (jeden juz nie jedzi, nie mieli sily do kolejnych wizyt w ASO VW), ktore czesto stoja w ASO a kierowcy wola jedzic VelSatisem czy Espasem a czasem nawet G.Scenickiem bo sa mniej awaryjne przy porownywalnych przebiegach i tych samych kierowcach ;-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-28 11:11:56
Autor: Arek M
AUDI vs VW

[...]

Kazdy

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 11:17:32
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
Użytkownik Arek M napisał:

[...]

Klamiesz. Czasami jezdze jako pasazer C4 2.0 pelna opcja lacznie ze skora i masazem tylka i tam jakos nic nie trzeszczy. Jedyne co bylo slychac to uszkodzony wydech ale to wina usera choc jesli chodzi o duperele i elektronike/czujniki to lubi zwariowac o czy juz pisalem na PMSie ale podkreslam nie trzeszczy i nie stuka, nie puka.

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-28 11:29:11
Autor: Arek M
AUDI vs VW

Kazdy

Klamiesz. Czasami jezdze jako pasazer C4 2.0 pelna opcja ....
             ~~~~~~~

Jezdze na codzien jedna c4 jako kierowca.
Jezdze tez bardzo czesto jako kierowca jedna z szesciu innych sztuk c4.
Trzeszcza wszystkie od nowosci, w taki sam sposób i w tych samych miejscach.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 11:35:56
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW
Użytkownik Arek M napisał:

[...]

A czy nie sa to auta przeznaczone do flotowej sprzedazy, gole, z kratka itp. posiadajace tylko klime i najslabsze silniki? Tak wlasnie jest w przypadku plastikowego np. clio poprzedniej generacji - trzeszcza itp. ale tylko wersje "flotowe/firmowe"

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-28 11:43:45
Autor: Arek M
AUDI vs VW

[...]

Nie

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-07-28 13:16:55
Autor: sop3k
AUDI vs VW

> [...]

A jakie współczesne auto trzeszczy i piszczy?

BMW E61, E46(kombi), Corolla(bo moich zabiegach uciszyła się), Mondeo MKII(choć ten jest najcichszy). Wymieniać dalej? --

Data: 2010-07-28 13:26:07
Autor: Cavallino
AUDI vs VW
U¿ytkownik "sop3k" <sop3kWYTNIJTO@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

A jakie współczesne auto trzeszczy i piszczy?

BMW E61, E46(kombi), Corolla(bo moich zabiegach uciszyła się), Mondeo MKII(choć
ten jest najcichszy). Wymieniać dalej?

Te trzy ostatnie to raczej nie s± wspó³czesne auta. ;-)

Data: 2010-07-28 13:27:47
Autor: sop3k
AUDI vs VW
U�ytkownik "sop3k" <sop3kWYTNIJTO@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci news:

> BMW E61, E46(kombi), Corolla(bo moich zabiegach uciszyła się), Mondeo > MKII(choć
> ten jest najcichszy). Wymieniać dalej?

Te trzy ostatnie to raczej nie s� wsp�czesne auta. ;-)

Sprecyzuj co to są współczesne auta.

Data: 2010-07-31 12:19:38
Autor: Piotrek
AUDI vs VW
Po drugie - w temacie jakosci wykonania c4 a audi/vw dzieli _PRZEPA¦Æ_

masz racje :)
do tej pory pamietam jak nowa A3 mojej siostry jezdzila czesciej na lawecie niz na wlasnych kolach :)
po 8 mies nerwy puscily i sprzedala A3.

do tej pory jak jej wspomne o tej A3 to mowi o nim pieszczotliwie gowniany plastikowy samochodzik :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2010-07-28 10:10:20
Autor: Arek (G)
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 08:24, megrims pisze:

Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:

Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

czy

Golf GTI 2.0 TSI

Wiadomo w Audi dopłacasz za te ładne kółeczka:) W tej samej cenie Golf będzie jednak lepiej wyposażony. No ważne jeszcze co Ci się bardziej podoba, jedno i drugie ma swój urok.

A.

Data: 2010-07-28 12:43:39
Autor: .Peeter
AUDI vs VW
"megrims" wrote:
  Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
czy
  Golf GTI 2.0 TSI

Seat Leon Cupra. :-) Po liftingu wyglÄ…da Å‚adnie, nie jest tak gejowski
jak Audi A3, ani tak emerycki jak Golf. A jeśli wybór tylko z dwóch
powyższych - ja bym wziął Golfa, obowiązkowo 3 drzwiowego,
żeby nie wyglądał na emerytowóz. A i oczywiście felgi 18". ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-28 11:45:37
Autor: Waldek Godel
AUDI vs VW
Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:43:39 +0200, .Peeter napisa³(a):

Seat Leon Cupra. :-) Po liftingu wygl±da ³adnie, nie jest tak gejowski
jak Audi A3, ani tak emerycki jak Golf. A je¶li wybór tylko z dwóch
powy¿szych - ja bym wzi±³ Golfa, obowi±zkowo 3 drzwiowego,
¿eby nie wygl±da³ na emerytowóz. A i oczywi¶cie felgi 18". ;-)

I obowi±zkowo abonamenty "flat rate" u dentysty i krêgarza...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-28 12:49:52
Autor: .Peeter
AUDI vs VW
"Waldek Godel" wrote:
I obowi±zkowo abonamenty "flat rate" u dentysty i krêgarza...

Nie napisa³, ¿e jest z Wa³brzycha. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-28 11:51:06
Autor: Waldek Godel
AUDI vs VW
Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:49:52 +0200, .Peeter napisa³(a):

"Waldek Godel" wrote:
I obowi±zkowo abonamenty "flat rate" u dentysty i krêgarza...

Nie napisa³, ¿e jest z Wa³brzycha. ;-)

ale te¿ nie napisa³, ¿e jest z Poznania czy Wroc³awia i je¼dzi wy³±cznie
autostrad±.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-28 11:52:21
Autor: kamil
AUDI vs VW

".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> wrote in message news:i2p1l4$gt6$1inews.gazeta.pl...
"megrims" wrote:
[...]

Albo jeszcze lepiej FR. 211 kucy to az za duzo na FWD a za cene podstawowej Cupry bedzie miec FR ze skrzynia DSG.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 12:58:53
Autor: Katanka
AUDI vs VW
..Peeter wrote:
"megrims" wrote:
  Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
czy
  Golf GTI 2.0 TSI

Seat Leon Cupra. :-)

Zdecydowanie FokÄ™ ST lub RS :)

Data: 2010-07-28 12:05:22
Autor: Waldek Godel
AUDI vs VW
Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:58:53 +0200, Katanka napisa³(a):

  Golf GTI 2.0 TSI

Seat Leon Cupra. :-)

Zdecydowanie Fokê ST lub RS :)

koniecznie w zestawie z pude³kiem chusteczek i buteleczk± wazeliny

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-28 13:02:56
Autor: megrims
AUDI vs VW
On 2010-07-28 08:24, megrims wrote:
Witam.

Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:

Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

czy

Golf GTI 2.0 TSI

Poczytałem trochę tych postów tego wątku i powiem, że nie wiem
co wybrać.

Auto jak najbardziej dla mnie i nie do szpanowania ani do zabawy,
bo do tego jest buczydło (C63AMG). To auto ma być nie rzucające
się w oczy i do latania w trasę po naszym pięknym kraju. Głównie
w jedną lub 2 osoby na 2-3 dni nie za duża ilość bagażu.

Jestem zdecydowanie katem na samochody: w c63 mam popękane tarcze
i ciągle w kabinie śmierdzi olejem ze skrzyni biegów i ten 7G-tronik
chodzi już jakoś tak inaczej (po przejechaniu 30kkm).

Więc to nowe jeździtko po Polsce MUSI być nowe z gwarancją :D i musi
być odporne na katowanie.

W najgorszym wypadku zawinę GLK350cdi, ale to już się lekko w oczy
rzuca i nie wiem do końca jak z jeżdżeniem w trasę czymś takim.
Ten wariant to jednak 2x taka kasa jak za Golfa lub A3.

Pojadę tego Golfa zobaczyć i już.

Data: 2010-07-28 04:51:16
Autor: Karthoon
AUDI vs VW
On 28 Lip, 13:02, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:

Auto jak najbardziej dla mnie i nie do szpanowania ani do zabawy,
bo do tego jest buczyd³o (C63AMG). To auto ma byæ nie rzucaj±ce
siê w oczy i do latania w trasê po naszym piêknym kraju. G³ównie
w jedn± lub 2 osoby na 2-3 dni nie za du¿a ilo¶æ baga¿u.

C63 siê do tego nie nadaje?

W najgorszym wypadku zawinê GLK350cdi, ale to ju¿ siê lekko w oczy
rzuca i

niby czym? u mnie na wsi to teraz najpopularniejszy samochód gospodyñ
domowych.

golf/a3 to nie s± samochody na trasy.

Data: 2010-07-28 21:57:13
Autor: megrims
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 13:51, Karthoon pisze:
[...]

C63 ma fajne kub³y, dobrze trzyma w zakrêtach - fajna zabawka
do wQRwiania kumpli :D.

Jednak dla mnie ciut za ma³e.
188 cm, 118 kg parê godzin i drêtwieje mi prawa noga.

W listopadzie zrobi³em 1200 km na raz, i dosta³em wysiêkowego
zapalenia stawu kolanowego.

Jako ciekawostka: tak wygl±daj± opony tylnej osi w c63 po 3000 km:

http://img823.imageshack.us/img823/1073/26072010058b.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/8916/26072010057.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/7940/26072010056.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/8156/26072010055.jpg

Co do BMW 3
Miesi±c temu sprzeda³em E90 a po koszmarnych problemach
z E60 zosta³em z tej marki wyleczony.

Jak sobie my¶lê, ¿e w sierpniu mam zrobiæ po Polce 5000 km
tym C63 to ju¿ mi noga drêtwieje.

Data: 2010-07-28 23:09:58
Autor: to
AUDI vs VW
megrims wrote:

Jednak dla mnie ciut za małe.
188 cm, 118 kg parę godzin i drętwieje mi prawa noga.

Jesteś pewien ze to wina auta? Miałem kiedyś bóle lewej stopy ze chwilami trudno było chodzić, okazało się że rezygnacja z przejażdżek w quasi rajdowych butach i przesunięcie fotela nieco do przodu całkowicie rozwiązało problem.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 13:29:20
Autor: Marek Giżyński
AUDI vs VW
[...]

GTI bedzie sie rzucal w oczy... Gdybym mial takie wymagania jak Ty i
taki budzet to postawiby na BMW 320/323 i tyla. Grzecznie wyglada,
jedzie, wygodne i ciezko skatowac jesli taki oprawca jestes.

m.

Data: 2010-07-28 11:49:18
Autor: to
AUDI vs VW
Marek Giżyński wrote:

GTI bedzie sie rzucal w oczy... Gdybym mial takie wymagania jak Ty i
taki budzet to postawiby na BMW 320/323 i tyla. Grzecznie wyglada,
jedzie, wygodne i ciezko skatowac jesli taki oprawca jestes.

Golf będzie bardziej rzucał się w oczy niż BMW 3? Chyba emerytom.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 13:53:52
Autor: Marek Giżyński
AUDI vs VW
to pisze:
Marek Giżyński wrote:

[...]

GTI sadze, ze tak.

m.

Data: 2010-07-28 11:55:56
Autor: to
AUDI vs VW
Marek Giżyński wrote:

Golf będzie bardziej rzucał się w oczy niż BMW 3? Chyba emerytom.

GTI sadze, ze tak.

Bo ma chromowanÄ… rurkÄ™ i znaczek? Nadal na jego widok zbiera mi siÄ™ na torsjÄ™.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 13:42:35
Autor: Marek Giżyński
AUDI vs VW
taki budzet to postawiby na BMW 320/323 i tyla. Grzecznie wyglada,

325, a nie 323 - sorry :)

m.

Data: 2010-07-28 13:45:22
Autor: Przemek V
AUDI vs VW

U¿ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i2p2ov$9ac$1usenet.news.interia.pl...

Pojadê tego Golfa zobaczyæ i ju¿.

Dla mnie A3 Sportback ma zr±bane proporcje. Jaki¶ za wysoki i za w±ski. 3d jest OK. Wbrew temu co tu pisz± Golf GTI to ju¿ jaka¶ kultowo¶æ i jak oderwiesz siê od polskich uprzedzeñ to w UK, Francji czy W³oszech ka¿dy wie co to jest Golf GTI a A3 to jakie¶ bida Audi. Nie wiem tylko czy w salonie gdzie¶ go zobaczysz. Mia³em chwilow± fazê na Golfa R ale nie da³o siê tego w ¿adnym salonie w Polsce zobaczyæ a co dopiero przejechaæ.

Data: 2010-07-28 11:55:01
Autor: to
AUDI vs VW
Przemek V wrote:

Dla mnie A3 Sportback ma zr±bane proporcje. Jaki¶ za wysoki i za w±ski.

Mi też się niezbyt podoba. Ni to hatchback, ni to kombi.

Wbrew temu co tu pisz± Golf GTI to ju¿ jaka¶ kultowo¶æ i jak
oderwiesz siê od polskich uprzedzeñ to w UK, Francji czy W³oszech ka¿dy
wie co to jest Golf GTI a A3 to jakie¶ bida Audi.

Ale tak realnie to Golf GTI to zwykły Golf z nieco lepszym silnikiem (ale nie oszukujmy się, że 2,0 TFSI to jakaś rewelacja) i kilkoma gadżetami. W tej cenie zdecydowanie wolałbym Fokę ST, ma przynajmniej te 5 cylindrów i nie wygląda jak pojazd dla starca.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 14:04:43
Autor: Przemek V
AUDI vs VW

U¿ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c501a95$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
Przemek V wrote:

Dla mnie A3 Sportback ma zr?bane proporcje. Jaki? za wysoki i za w?ski.

Mi te¿ siê niezbyt podoba. Ni to hatchback, ni to kombi.

Wbrew temu co tu pisz? Golf GTI to ju? jaka? kultowo?a i jak
oderwiesz sie od polskich uprzedzen to w UK, Francji czy W3oszech ka?dy
wie co to jest Golf GTI a A3 to jakie? bida Audi.

Ale tak realnie to Golf GTI to zwyk³y Golf z nieco lepszym silnikiem (ale
nie oszukujmy siê, ¿e 2,0 TFSI to jaka¶ rewelacja) i kilkoma gad¿etami. W
tej cenie zdecydowanie wola³bym Fokê ST, ma przynajmniej te 5 cylindrów i
nie wygl±da jak pojazd dla starca.

Ale wybór jest pomiêdzy GTI a A3.

Mam S-Maxa z silnikiem takim jak w ST. Brzmi miód malina ale jako¶ do ma³ego popierdalacza taki niewysilony kloc by mi nie pasowa³. Jak go wkrêcam powy¿ej 4 tys obr. to jako¶ mam wra¿enie, ¿e mu krzywdê zaraz zrobiê a w aucie sportowym oczekiwa³bym, ¿e bêdzie siê a¿ prosi³o o odbijanie siê od ogranicznika. Mo¿e w Foce inaczej to jako¶ brzmi?

Data: 2010-07-28 22:56:55
Autor: to
AUDI vs VW
Przemek V wrote:

[...]

Myślę, że ten silnik może się jednak różnić nieco osprzętem, choćby wydechem. Po za tym Foka jest chyba lżejsza. Ponoć bardzo ładnie to jeździ. I aż się prosi o mały tuning (IC+wydech+strojenie).

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 16:10:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 08:24, megrims pisze:
Witam.

Jako¶ wcze¶niej mia³em raczej je¿a do tych marek, jednak co wybraæ:

Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

czy

Golf GTI 2.0 TSI

Dlaczego tylko te dwa? Id¼ po bandzie i kup Megane R26 z edycji F1. :)

Data: 2010-07-28 21:43:37
Autor: Maciej Browarczyk
AUDI vs VW
megrims pisze:

[cut]

Troche Ci sie dziwie. Piszesz o aucie do robienia tras i chcesz kupic cos tak malego? Rozumiem, ze C63 AMG troche pali ale podobniez masz 535d co IMHO jest idealnym autem na trase, stosunkowo malo spali, odejscie ma porzadne i w trasie robi przeciag + nie trzeba wachlowac biegami, jest "wielkosciowo wygodne" a nie male pudlo (osobiscie nie mam nic do A3 ani Golfa :) tylko sportback nie do konca mi sie podoba ). To chcesz w koncu auto na trase czy cos mniejszego od C63 do powsciekania sie? Jak do powsciekania to kup TT-RS, miod malina Panie, powrot do korzeni, R5 turbo i czipuje sie tak, ze C63 moglby powochac spaliny :)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-07-28 22:27:43
Autor: megrims
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-28 21:43, Maciej Browarczyk pisze:
megrims pisze:

[...]

535d jest, ma 3 lata i 58kkm przejechane. I Uwaga: Jak tylko skończyła
siÄ™ gwarancja, to co 6 tygodni lÄ…duje w serwisie i po 4 tygodniach
dostaje auto naprawione i fakturę na kwotę najczęściej coś między 1800
a 7000. Jakieś sterowniki, moduły - elektronika się wali na morgi.

Tak mnie to auto wnerwiło, że oddałem je żonie. Ona mało jeździ, to
niech się polaszczy na mieście. Może pod jej nogą nie będzie się aż
tak psuło.

A co do powrotu do korzeni, to miesiąc temu polatałem parę godzin
GT3 RS. I to jest dopiero powrót do korzeni. Ale tym w trasę, to
tylko w jedną stronę da się jechać.

I w C63 kończy się skrzynia biegów. To nic, ze jest jeszcze rok na
gwarancji ale śmierdzi olejem skrzyniowym w kabinie. 7G-Tronik jest
kiepski i gotuje olej. I AMG zeszło na psy i źle znosi katowanie.

Teraz już wszystkie auta się psują - bez wyjątków. Nawet Porsche,
które długo trzymało jakość. Panamery i Cayenne wracają na naprawy
gwarancyjne. Kiedyś w przypadku 911 (993,997) to nie za często
siÄ™ zdarzaÅ‚o.  A teraz? dramat.

Data: 2010-07-28 23:45:37
Autor: Maciej Browarczyk
AUDI vs VW
megrims pisze:

[...]

Teraz w Porsche to sie wymienia silniki na gwarancji :) I nie sa to jednostkowe przypadki katowania tylko regularnie "zepsucie sie" silnika, tak kolo 40-60kkm. A co do samochodu na trase to wielkosciowo Audi A6/BMW 5/ Mercedes E sa idealne, uwazam, ze np. nowy Touareg 4.2 V8 TDI to musi byc przyzwoite wozidlo, nie kluje w oczy jak nowe Cayenne (IMHO tyl szpetny i spaprany), pod butem sporo (5.8s do setki w takim mastodoncie to wyczyn) a, ze to VAG to raczej problemow z elektronika nie powinno byc.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-07-29 13:25:30
Autor: megrims
AUDI vs VW
On 2010-07-28 23:45, Maciej Browarczyk wrote:
megrims pisze:

(ciach)
Teraz w Porsche to sie wymienia silniki na gwarancji :) I nie sa to
jednostkowe przypadki katowania tylko regularnie "zepsucie sie" silnika,
tak kolo 40-60kkm.

dzieje, w jakich modelach, jakieÅ› konkretne statystyki?

Data: 2010-07-29 13:45:34
Autor: Borys Pogore³o
AUDI vs VW
Dnia Thu, 29 Jul 2010 13:25:30 +0200, megrims napisa³(a):

Teraz w Porsche to sie wymienia silniki na gwarancji :) I nie sa to
jednostkowe przypadki katowania tylko regularnie "zepsucie sie" silnika,
tak kolo 40-60kkm.

Z tym Porsche to móg³by¶ co¶ bli¿ej powiedzieæ?  Jak to czêsto siê
dzieje, w jakich modelach, jakie¶ konkretne statystyki?

 http://www.porscheclub.pl/forum/viewtopic.php?t=4601

 Wszystko parszywieje. Skrzynie te¿ siê sypi± na potêgê w nowych Porsche.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-29 23:16:44
Autor: Maciej Browarczyk
AUDI vs VW
megrims pisze:

dzieje, w jakich modelach, jakieÅ› konkretne statystyki?

Slyszalem, ze w Cayenne i Carrerze to chleb powszedni. Nie pisalbym tak, gdyby to byly jednostkowe przypadki, podobniez to nagminne, chodzi o silniki z Carrery te bodaj 3.6l, w Cayenne nie wiem w sumie jakie.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-07-29 00:13:23
Autor: Thomas
AUDI vs VW
Data: 2010-07-28 22:18:56
Autor: to
AUDI vs VW
Thomas wrote:

Renowki, Ce-piatki, Kije, wageny i inne audi.. i tak to nic. Ktos tu
pisal wczesniej, ze powinien was po katach jakis alfiarz porozstawiac.
Co prawda nie alfiarz ze mnie ale:
http://www.hosresim.com/data/media/498/Alfa-Romeo-Brera-J5.jpg

Brera jest taka sobie, moja ulubiona Alfa ostatnich lat to 156 GTA. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-29 00:35:46
Autor: megrims
AUDI vs VW
W dniu 2010-07-29 00:18, to pisze:
Thomas wrote:

[...]

IMO można powiedzieć, ze Alfy są ładne. Jadnak ładna miska jeść nie
daje. Monica Belucci też jest ładna i co z tego. Tak samo jak Alfa
jest droga w utrzymaniu, awaryjna, kapryśna i źle znosi katowanie.

Data: 2010-07-28 22:57:59
Autor: to
AUDI vs VW
megrims wrote:

IMO można powiedzieć, ze Alfy są ładne. Jadnak ładna miska jeść nie
daje. Monica Belucci też jest ładna i co z tego. Tak samo jak Alfa jest
droga w utrzymaniu, awaryjna, kapryśna

Bo to takie autko na bulwar i autostradÄ™. ;)

i źle znosi katowanie.

Mnie wszystkie autka źle znoszą. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-29 02:32:33
Autor: Karthoon
AUDI vs VW
On 29 Lip, 00:57, to <t...@abc.xyz> wrote:

Mnie wszystkie autka ¼le znosz±. ;)

to proponujê nauczyæ siê je¼dziæ....

Data: 2010-07-29 10:09:45
Autor: to
AUDI vs VW
Karthoon wrote:

Mnie wszystkie autka źle znoszą. ;)

to proponuję nauczyć się jeździć....

Skąd wniosek, że nie umiem? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-29 03:46:43
Autor: Karthoon
AUDI vs VW
On 29 Lip, 12:09, to <t...@abc.xyz> wrote:
Karthoon wrote:

> to proponujê nauczyæ siê je¼dziæ....

Sk±d wniosek, ¿e nie umiem? ;)

wynika z Twojej wypowiedzi...

Data: 2010-07-29 10:47:59
Autor: to
AUDI vs VW
Karthoon wrote:

> to proponuję nauczyć się jeździć....

Skąd wniosek, że nie umiem? ;)

wynika z Twojej wypowiedzi...

Z której konkretnie jej części?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-29 11:24:25
Autor: megrims
AUDI vs VW
On 2010-07-29 00:57, to wrote:
(ciach)
Mnie wszystkie autka źle znoszą. ;)

Kto jest większym rzeźnikiem, to nie będziemy się licytować :D

pozdro

Data: 2010-07-29 11:43:00
Autor: Gabriel 'wilk'
AUDI vs VW

Mnie wszystkie autka źle znoszą. ;)

A pozniej sa opinie o awaryjnosci danego modelu/marki auta. Sam znam dwoch pacjentow ktorzy przeszli sciezke od popierdulki do auta luksusowego przez kilka marek i kazde auto jest beeeeeee bo sie psuje. Tyle ,ze jak czasami z nimi jedze to strach sie bac i nie chodzi tu o predkosc a technike jazdy i wyczyny np. chodnikowo-drogowo/polno-trawnikowe autem osobowym tak jakby jedzili defenderem/pajero conajmniej. Mozna by napisac ksiazke czego nie nalezy robic z autem i jak go nie traktowac aby dozylo jutra :-)
                Oskar Wilde

Data: 2010-07-29 13:31:37
Autor: Borys Pogore³o
AUDI vs VW
Dnia Thu, 29 Jul 2010 00:35:46 +0200, megrims napisa³(a):

Brera jest taka sobie, moja ulubiona Alfa ostatnich lat to 156 GTA. ;)

IMO mo¿na powiedzieæ, ze Alfy s± ³adne. Jadnak ³adna miska je¶æ nie
daje. Monica Belucci te¿ jest ³adna i co z tego. Tak samo jak Alfa
jest droga w utrzymaniu, awaryjna, kapry¶na i ¼le znosi katowanie.

 Pierdu, pierdu. Powiedz to mojej 159.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-29 15:44:15
Autor: megrims
AUDI vs VW
On 2010-07-29 13:31, Borys Pogore³o wrote:
[...]

Oczywi¶cie. Masz jak najbardziej racje.

Data: 2010-07-29 15:54:17
Autor: Borys Pogore³o
AUDI vs VW
Dnia Thu, 29 Jul 2010 15:44:15 +0200, megrims napisa³(a):

 Cieszê siê, ¿e to zrozumia³e¶ ;)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-29 13:42:16
Autor: Borys Pogore³o
AUDI vs VW
Dnia Thu, 29 Jul 2010 00:13:23 +0200, Thomas napisa³(a):

Renowki, Ce-piatki, Kije, wageny i inne audi.. i tak to nic. Ktos tu pisal wczesniej, ze powinien was po katach jakis alfiarz porozstawiac. Co prawda nie alfiarz ze mnie ale:
(...)
Dziekuje... :P

 Brera jest do¶æ specyficzna, IMO trochê zbyt masywna.

 Dorzuæmy jeszcze np. wnêtrze GT czy nowej Julki:
http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/200802/2008-alfa-gt-blackline-ii-3w.jpg
http://www2.diariomotor.com/imagenes/2009/12/Alfa_Romeo_Giulietta_Interior-1024x768.jpg

 Z sylwetek to wolê Spider:
http://www.wallpaperramp.com/wp-content/uploads/2009/10/Alfa_Romeo_Spider_2_lg.jpg
http://www.wallpaperramp.com/wp-content/uploads/2009/10/Alfa_Romeo_Spider_Rear.jpg

 Nie zapominajmy, ¿e w szybszej Alfie silnik musi siê dobrze prezentowaæ :)
http://cicip.com/wp-content/uploads/2010/02/alfa-romeo-v6-engine-32-gta.jpg

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl