Data: 2010-07-28 21:43:37 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
AUDI vs VW | |
megrims pisze:
[cut] Troche Ci sie dziwie. Piszesz o aucie do robienia tras i chcesz kupic cos tak malego? Rozumiem, ze C63 AMG troche pali ale podobniez masz 535d co IMHO jest idealnym autem na trase, stosunkowo malo spali, odejscie ma porzadne i w trasie robi przeciag + nie trzeba wachlowac biegami, jest "wielkosciowo wygodne" a nie male pudlo (osobiscie nie mam nic do A3 ani Golfa :) tylko sportback nie do konca mi sie podoba ). To chcesz w koncu auto na trase czy cos mniejszego od C63 do powsciekania sie? Jak do powsciekania to kup TT-RS, miod malina Panie, powrot do korzeni, R5 turbo i czipuje sie tak, ze C63 moglby powochac spaliny :) -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-07-28 22:27:43 | |
Autor: megrims | |
AUDI vs VW | |
W dniu 2010-07-28 21:43, Maciej Browarczyk pisze:
megrims pisze: 535d jest, ma 3 lata i 58kkm przejechane. I Uwaga: Jak tylko skończyła się gwarancja, to co 6 tygodni ląduje w serwisie i po 4 tygodniach dostaje auto naprawione i fakturę na kwotę najczęściej coś między 1800 a 7000. Jakieś sterowniki, moduły - elektronika się wali na morgi. Tak mnie to auto wnerwiło, że oddałem je żonie. Ona mało jeździ, to niech się polaszczy na mieście. Może pod jej nogą nie będzie się aż tak psuło. A co do powrotu do korzeni, to miesiąc temu polatałem parę godzin GT3 RS. I to jest dopiero powrót do korzeni. Ale tym w trasę, to tylko w jedną stronę da się jechać. I w C63 kończy się skrzynia biegów. To nic, ze jest jeszcze rok na gwarancji ale śmierdzi olejem skrzyniowym w kabinie. 7G-Tronik jest kiepski i gotuje olej. I AMG zeszło na psy i źle znosi katowanie. Teraz już wszystkie auta się psują - bez wyjątków. Nawet Porsche, które długo trzymało jakość. Panamery i Cayenne wracają na naprawy gwarancyjne. Kiedyś w przypadku 911 (993,997) to nie za często się zdarzało. A teraz? dramat. |
|
Data: 2010-07-28 23:45:37 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
AUDI vs VW | |
megrims pisze:
Teraz już wszystkie auta się psują - bez wyjątków. Nawet Porsche, Teraz w Porsche to sie wymienia silniki na gwarancji :) I nie sa to jednostkowe przypadki katowania tylko regularnie "zepsucie sie" silnika, tak kolo 40-60kkm. A co do samochodu na trase to wielkosciowo Audi A6/BMW 5/ Mercedes E sa idealne, uwazam, ze np. nowy Touareg 4.2 V8 TDI to musi byc przyzwoite wozidlo, nie kluje w oczy jak nowe Cayenne (IMHO tyl szpetny i spaprany), pod butem sporo (5.8s do setki w takim mastodoncie to wyczyn) a, ze to VAG to raczej problemow z elektronika nie powinno byc. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-07-29 13:25:30 | |
Autor: megrims | |
AUDI vs VW | |
On 2010-07-28 23:45, Maciej Browarczyk wrote:
megrims pisze:(ciach) Teraz w Porsche to sie wymienia silniki na gwarancji :) I nie sa to Z tym Porsche to mógłbyś coś bliżej powiedzieć? Jak to często się dzieje, w jakich modelach, jakieś konkretne statystyki? |
|
Data: 2010-07-29 13:45:34 | |
Autor: Borys Pogore³o | |
AUDI vs VW | |
Dnia Thu, 29 Jul 2010 13:25:30 +0200, megrims napisa³(a):
Teraz w Porsche to sie wymienia silniki na gwarancji :) I nie sa to http://www.porscheclub.pl/forum/viewtopic.php?t=4601 Wszystko parszywieje. Skrzynie te¿ siê sypi± na potêgê w nowych Porsche. -- Borys Pogore³o borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-07-29 23:16:44 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
AUDI vs VW | |
megrims pisze:
Z tym Porsche to mógłbyś coś bliżej powiedzieć? Jak to często się Slyszalem, ze w Cayenne i Carrerze to chleb powszedni. Nie pisalbym tak, gdyby to byly jednostkowe przypadki, podobniez to nagminne, chodzi o silniki z Carrery te bodaj 3.6l, w Cayenne nie wiem w sumie jakie. -- Pozdrawiam, Maciek |