AUKCJE FM szansą dla Polski.

Data: 2010-07-03 23:40:34
Autor: kashmiri
AUKCJE FM szansą dla Polski.
AUKCJE FM <info@aukcje.fm> dared to write:
Witam,

/ciach bezdety/
Mogę tutaj
dodać czynnik chrześcijański jako zaobserwowane przeciwdziałania w/w
serwisu dobrom narodowej religii polaków jaką jest Katolicyzm.
/ciach więcej bzdetów/

Jestem Polakiem, ale moją religią nie jest katolicyzm, więc skończ z tym hochsztaplerstwem.

I w ogóle radzę, spadaj z tego forum, spamerze, bo ci jeszcze kto domenę wrzuci na czarną listę u większości dostawców email. Żebyś się w przyszłym tygodniu nie zdziwił.

Nie pozdrawiam,
k.

AUKCJE FM szansą dla Polski.