AURA

Data: 2010-11-04 18:07:31
Autor: .Peeter
AURA
"Tata" wrote:
Szukam polskoj臋zycznej instrukcji obs艂ugi samochodowego radioodtwarzacza AURA na kasety, Seat Toledo II 1.9 TDI.

Mam oryginaln膮 instrukcj臋, ale niestety po francusku. Polskiej
te偶 nie mog艂em znale藕膰, ale mo偶e szuka膰 nie umiem.

Napisz, czy chodzi Ci o instrukcj臋 do poczytania, czy chcesz si臋
dowiedzie膰 jak jak膮艣 konkretn膮 operacj臋 zrobi膰.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-04 18:28:07
Autor: Tata
AURA
Napisz, czy chodzi Ci o instrukcj臋 do poczytania, czy chcesz si臋 dowiedzie膰 jak jak膮艣 konkretn膮 operacj臋 zrobi膰.

Dzi臋ki. Mam oryginaln膮 instrukcj臋 po niemiecku, niestety, nie rozumiem po ichniemu. Umiem tylko w艂膮czy膰 i wy艂膮czy膰 radio, a tych przycisk贸w jest wiele i chcia艂bym pozna膰 ich przeznaczenie. Chocia偶by, jak zmienia膰 odbierane stacje radiowe? Mo偶e kto艣 jest specem od przyciskologii tego radia i napisze na forum, lub w swojej witrynie internetowej, kr贸tk膮 instrukcj臋 obs艂ugi?

Z podzi臋kowaniem
MJ

Data: 2010-11-04 19:27:11
Autor: JaromirD
AURA
Tata wrote:

[...]

Mo偶e skorzystaj z translatora google? Z w艂oskiego t艂umaczy艂 mi instrukcj臋 ca艂kiem dobrze. A jak jeszcze b臋dziesz t艂umaczy艂 np. na angielski, to b臋dzie jeszcze lepiej. Jedyny minus, to uci膮偶liwe przepisywanie instrukcji, ale przecie偶 nie musisz robi膰 tego w ca艂o艣ci od razu.

JaromirD

Data: 2010-11-04 19:45:40
Autor: .Peeter
AURA
"Tata" wrote:
Chocia偶by, jak zmienia膰 odbierane stacje radiowe?

Strza艂kami lewo i prawo wyszukujesz stacje, wciskaj膮c i trzymaj膮c oko艂o
2-3 sek programujesz pod konkretnym numerem, wybierasz zaprogramowane
wciskaj膮c numerek 1-6.

Mo偶e kto艣 jest specem od przyciskologii tego radia i napisze na forum,
lub w swojej witrynie internetowej, kr贸tk膮 instrukcj臋 obs艂ugi?

Zadawaj 艣mia艂o konkretne pytania, odpowiem.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-04 20:10:36
Autor: Tata
AURA
Zadawaj 艣mia艂o konkretne pytania, odpowiem.

Uk艂ony i podzi臋kowania. Pozwol臋 sobie przygotowa膰 pytania i w najbli偶szym czasie zwr贸c臋 si臋 o pomoc na forum Grupy.

Z uk艂onami i podzi臋kowaniami
MJ

Data: 2010-11-05 18:07:06
Autor: uciu
AURA
fotki tutaj:
http://img541.imageshack.us/g/pict4506.jpg/

uk艂ad inny niz w kaseciaku ale przyciski tak samo ponazywanie wiec nie powinno byc zle:-)

uciu

Data: 2010-11-04 20:07:53
Autor: uciu
AURA
Mam polska instrukcje do AURA CD...
jesli chcesz moge zrobi膰 zdj臋cia stron lub zeskanowa膰 do PDFa (to dopiero by艂oby w sobote) i wrzuci膰 linka:-)

Pozdrawiam
uciu

Data: 2010-11-04 20:14:04
Autor: Tata
AURA
Mam polska instrukcje do AURA CD...jesli chcesz moge zrobi膰 zdj臋cia stron lub zeskanowa膰 do PDFa (to dopiero by艂oby w sobote) i wrzuci膰 linka:-)

Jestem ca艂y w skowronkach i z niecierpliwo艣ci膮 czekam na zamieszczenie linka.

Z japo艅skim uk艂onem
MJ

Data: 2010-11-04 20:53:50
Autor: uciu
AURA
[...]

co prawda to bedzie do CD ale przyciski z tego co wiem sa prawie te same.

Pode艣l臋 linka dopiero jutro popoludniu bo musze skoczyc do te艣cia po instrukcje:-)

Pozdrawiam
uciu

Data: 2010-11-05 11:15:43
Autor: .Peeter
AURA
"uciu" wrote:
co prawda to bedzie do CD ale przyciski z tego co wiem sa prawie te same.

Uk艂ad jest ca艂kowicie inny, przyciski funkcyjne wyl膮dowa艂y po lewej stronie
radia obok szczeliny na CD i znikn臋艂a klawiaturka 1-6, kt贸ra w kasetowej
Aurze jest zarazem zdejmowalnym minipanelem.

Wystarczy spojrze膰:
http://kuniseins.ku.funpic.de/CdcEmu/Graphics/Seat_Aura_CD.jpg
http://codedradio.info/pics/SEAT/aura-v3.jpg

Te偶 bym ch臋tnie poczyta艂 polsk膮 instrukcj臋 swojego radia, albo chocia偶
angielsk膮, ciekawi mnie na przyk艂ad co robi przycisk Phones, jak to
dok艂adnie dzia艂a, mam przy tylnej kanapie dwa wyj艣cia s艂uchawkowe
i to pewnie co艣 ma wsp贸lnego z nimi...

Tak czy siak czekamy na linka ;-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-04 23:50:42
Autor: JanKo
AURA
Agent Tata nadaje:
Dzi臋ki. Mam oryginaln膮 instrukcj臋 po niemiecku, niestety, nie rozumiem
po ichniemu. Umiem tylko w艂膮czy膰 i wy艂膮czy膰 radio, a tych przycisk贸w
jest wiele i chcia艂bym pozna膰 ich przeznaczenie.

Zeskanuj i wrzu膰 do sieci. Jako艣 wsp贸lnymi si艂ami si臋 przet艂umaczy ;-)

AURA