Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   AUTOTRONIC - jak rozpoznac koniec?

AUTOTRONIC - jak rozpoznac koniec?

Data: 2011-07-17 18:11:36
Autor: Kuba
AUTOTRONIC - jak rozpoznac koniec?
Witam!

Interesuje mnie metoda rozpoznania konca skrzyni w mercedesie A-class - dokładnie w169.
Samochod ma przebieg realny 80000 KM i skrzynie bezprzelozeniowa AUTOTRONIC (jakby CVT).
Samochod jak ogladalem mial taka specyfike, ze przy hamowaniu do zera zaczynal sie przy najnizszych predkosciach jakby trzasc silnikowo (tak jakby uszkodzona byla tam poduszka pod silnikiem). W momencie w ktorym samochod osiagal predkosc 0 km/h (pojazd stawal i jakby obciazenie "schodzilo" z przodu pojazdu) wstrzasy i wibracje ze strony silnika zanikaly. I teraz nie wiem, czy te wstrzasy wynikaja z tego, ze jakas przednia poduszka pod silnikiem pod obciazenbiem nie przenosi wibracji (nie wiem nawet czy to jest mozliwe), czy to wynika ze skrzyni biegow, która jest np na wykonczeniu.
Dodam, ze jadac samochodem mocno go ciskalem, hamowalem, znow przyspieszalem i nie zwrocilem uwagi by skrzynia sie gubila lub slizgala.
Jedynie wlasnie przy hamowaniu do zera, na koncowym etapie zwrocilem uwage ze pojawialy sie wibracje z silnika, ktore zanikaly gdy samochod juz stawal.
Czy przy takim hamowaniu kiedy wlasciwie skrzynia powinna byc wysprzeglona i jest chyba luz to te wibracje moga wynikac wlasnie ze skrzyni, czy z uszkodzonych poduszek?

--


AUTOTRONIC - jak rozpoznac koniec?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona