AVE

Data: 2010-03-14 17:59:38
Autor: ``heÂŽsk''
AVE

awus, gnijesz u mnie w kf wiec sie nie napinaj.
jestes zwykla gnida, prostakiem i chamem z urodzenia.

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 12:46:36
Autor: zbig
AVE
On 14 Mar, 17:59, ``heÂŽsk'' <full bigbred...@interia.pl> wrote:
awus, gnijesz u mnie w kf wiec sie nie napinaj.
jestes zwykla gnida, prostakiem i chamem z urodzenia.

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

U mnie też jest na czarnej liście, a łasi się, a chce się umawiać w
realu, ale niestety może sobie pogadać jedynie ze swoimi kolegami
prostakami.

Data: 2010-03-14 21:07:59
Autor: awe
AVE

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f408e217-77a2-462d-b553-6e77766fd475z35g2000yqd.googlegroups.com...
On 14 Mar, 17:59, ``heRsk'' <full bigbred...@interia.pl> wrote:
awus, gnijesz u mnie w kf wiec sie nie napinaj.
jestes zwykla gnida, prostakiem i chamem z urodzenia.

--

HeSk

"Nieprawd? jest, jakoby Internet by3 ziemi? niczyj?

U mnie też jest na czarnej liście, a łasi się, a chce się umawiać w
realu, ale niestety może sobie pogadać jedynie ze swoimi kolegami
prostakami.
-- -- --
jakie umawiac. mam po prostu odwage spotkac sie z toba w realu bo zaczales cos pierniczyc o wysublimowanym towarzystwie w ktorym sie rzekomo obracasz. Pewnie bym cie zjadl i wyplul na dzien dobry

awe

Data: 2010-03-14 21:09:30
Autor: jadrys
AVE
W dniu 2010-03-14 21:07, awe pisze:

[...]

Przestań już awe flirtować na psp. Do tego są inne grupy, - np. pl.rec.geje..

Data: 2010-03-14 21:20:25
Autor: awe
AVE

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnjfq6$ro0$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
nie ma mowy, nie mam ochoty jeszcze tam z toba pisac...wystarczy mi ze tu cie widze:-)
awe

Data: 2010-03-15 09:57:53
Autor: Neko
AVE
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Przestań już awe flirtować na psp. Do tego są inne grupy, - np. pl.rec.geje..

Nie ma takiej grupy.

Data: 2010-03-15 15:17:16
Autor: jadrys
AVE
W dniu 2010-03-15 09:57, Neko pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Przestań już awe flirtować na psp. Do tego są inne grupy, - np. pl.rec.geje..

Nie ma takiej grupy.

Ojejku, adres może być trochę inny..

Data: 2010-03-15 15:25:05
Autor: !heÂŽsk!
AVE
On Mon, 15 Mar 2010 15:17:16 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-03-15 09:57, Neko pisze:
> Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

> Nie ma takiej grupy.

Ojejku, adres może być trochę inny..

 awus wciaz bluzga?
 to cham i prostak wiec siedzi u mnie w kf.
 tego typu smiecie nalezy niszczyc zanim sie pojawia!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 15:44:25
Autor: jadrys
AVE

UĹźytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl>  napisał

[...]

Pozwolę sobie nie zgodzić się z tobą.. awe to jeden z bardziej kulturalnych grupowiczów na psp.

Data: 2010-03-15 08:43:20
Autor: zbig
AVE
On 15 Mar, 15:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-03-15 15:25, !he(R)sk! pisze:

Pozwolę sobie nie zgodzić się z tobą.. awe to jeden z bardziej
kulturalnych grupowiczów na psp.
Oho, tak kulturalny, że trafił do sitka. Nie tylko mojego.

Data: 2010-03-15 18:33:59
Autor: awe
AVE

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnljde$om3$5news.onet.pl...
[...]

dziekuje jadrys za wsparcie i dobre slowo, tez prawde mowiac Cie lubie, pomimo zes zadeklarowany komunista
awe

Data: 2010-03-16 10:37:25
Autor: Neko
AVE
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

dziekuje jadrys za wsparcie i dobre slowo, tez prawde mowiac Cie lubie, pomimo zes zadeklarowany komunista

Komunistow sie nie lubi, do komunistow sie strzela.

Data: 2010-03-16 17:16:53
Autor: jadrys
AVE
W dniu 2010-03-16 10:37, Neko pisze:
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

dziekuje jadrys za wsparcie i dobre slowo, tez prawde mowiac Cie lubie, pomimo zes zadeklarowany komunista

Komunistow sie nie lubi, do komunistow sie strzela.

A kapitalistycznych pasożytów powinno sie topić w szambie.

Data: 2010-03-16 17:15:41
Autor: jadrys
AVE
W dniu 2010-03-15 18:33, awe pisze:
[...]

Nie jestem żadnym komunistą... Jestem zaledwie skromnym sympatykiem idei komunistycznej.
A ta Twoja ocena to nie z jakiejś specjalnej sympatii którą do Ciebie czuję  tylko ze stanu faktycznego Twojego zachowania na psp  - jesteś kulturalnym uprzejmym facetem i na dodatek niegłupim..

Data: 2010-03-16 20:42:56
Autor: ``heÂŽsk''
AVE
On Tue, 16 Mar 2010 17:15:41 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:
 [...]

> [...]

 buuuhahahahhahahahahhahahhhaaaa! to CHAM i PROSTAK.

--

 HeSk

Data: 2010-03-17 11:01:28
Autor: cirrus
AVE
Użytkownik "``heRsk''" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:qonvp5l5r1pc95hd0aq9cfbmjt1entcgqi4ax.com...
[...]

Jadrys ma prawie zawsze opinie jak kula w plot.

--
stevep

Data: 2010-03-17 19:08:14
Autor: jadrys
AVE
W dniu 2010-03-17 11:01, cirrus pisze:

[...]

Jadrys pisze tylko o faktach..

Data: 2010-03-18 11:58:46
Autor: cirrus
AVE
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnr5qs$b7e$1news.onet.pl...
[...]

O wydumanych przez siebie "faktach".

--
stevep

Data: 2010-03-21 23:14:59
Autor: jadrys
AVE
W dniu 2010-03-18 11:58, cirrus pisze:
[...]

Fakt zawsze jest faktem. - Nawet gdyby miliony ogłupionych przez propagandę mu zaprzeczały.

Data: 2010-03-22 06:18:54
Autor: Panslavista
AVE

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:ho65pg$2oa$1news.onet.pl...

Fakt zawsze jest faktem. - Nawet gdyby miliony ogłupionych przez propagandę mu zaprzeczały.

Zwłaszcza z przymiotnikiem prasowy (medialny).
To tak jak z demokracją socjalistyczną.
Tylko jadrysy w nią uwierzyły.

Że to demokracja jest. Z czerwoną chorągiewką.

Data: 2010-03-22 15:54:02
Autor: cirrus
AVE
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho6urt$6ba$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Eee, demokracja to ludowa tak różna od prawdziwej jak zwykłe krzesło od krzesła elektrycznego.

--
stevep

Data: 2010-03-25 22:29:05
Autor: jadrys
AVE
W dniu 2010-03-22 06:18, Panslavista pisze:
[...]

Demokracja może być tylko czerwona.

Data: 2010-03-26 16:37:43
Autor: cirrus
AVE
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hogkke$sdi$1news.onet.pl...
[...]

Ale tylko ta, ktora tak różni się od normalnej jak krzeło elektryczne od normalnego.

--
stevep

Data: 2010-03-22 15:52:35
Autor: cirrus
AVE
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho65pg$2oa$1news.onet.pl...
[...]

Wymyślony fakt nigdy nie będzie faktem, a komunizm pasuje Polsce jak krowie siodło.

--
stevep

Data: 2010-03-25 22:29:24
Autor: jadrys
AVE
W dniu 2010-03-22 15:52, cirrus pisze:

Fakt zawsze jest faktem. - Nawet gdyby miliony ogłupionych przez
propagandę mu zaprzeczały.

Wymyślony fakt nigdy nie będzie faktem, a komunizm pasuje Polsce jak krowie
siodło.

A kapitalizm nie pasuje do żadnego kraju.

Data: 2010-03-26 16:38:27
Autor: cirrus
AVE
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hogkkn$sdi$2news.onet.pl...
[...]

I dlatego jest w zdecydowanej większości krajów.

--
stevep

Data: 2010-03-26 16:46:43
Autor: u2
AVE
W dniu 2010-03-26 16:38, cirrus pisze:
A kapitalizm nie pasuje do żadnego kraju.

I dlatego jest w zdecydowanej większości krajów.

Dwa komuchy dyskutują o wyższości zamordyzmu nad demokracją :)

Data: 2010-03-14 19:48:41
Autor: awe
AVE

Użytkownik "``heRsk''" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:jd5qp597tau7089uc65dtar0furnjghf674ax.com...

awus, gnijesz u mnie w kf wiec sie nie napinaj.
jestes zwykla gnida, prostakiem i chamem z urodzenia.

-- -- -- -- -- -
absolutnie nie moge sie z toba cieciu zgodzic
awe

Data: 2010-03-14 21:11:31
Autor: u2
AVE
W dniu 2010-03-14 19:48, awe pisze:
UÂżytkownik "``heRsk''" <full?bigbrednie@interia.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:jd5qp597tau7089uc65dtar0furnjghf674ax.com...

awus, gnijesz u mnie w kf wiec sie nie napinaj.
jestes zwykla gnida, prostakiem i chamem z urodzenia.

-- -- -- -- -- -
absolutnie nie moge sie z toba cieciu zgodzic

Każdy sądzi po sobie, a hesk to wyjątkowa gnida dworska i prostak :)

Data: 2010-03-14 21:20:51
Autor: awe
AVE

U?ytkownik "``heRsk''" <full?bigbrednie@interia.pl> napisa3 w wiadomo?ci

[...]

-- -- -
ale on raczej to ze wsi z tego co kojarze
awe

Data: 2010-03-14 21:22:40
Autor: u2
AVE
W dniu 2010-03-14 21:20, awe pisze:

KaÂżdy sÂądzi po sobie, a hesk to wyjÂątkowa gnida dworska i prostak :)
-- -- -
ale on raczej to ze wsi z tego co kojarze

I o to chodzi, to gnida dworska wysługująca się lodziarni z peło :)

Data: 2010-03-14 21:35:24
Autor: awe
AVE

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnjgnd$jm2$4atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-14 21:20, awe pisze:

Ka?dy s?dzi po sobie, a hesk to wyj?tkowa gnida dworska i prostak :)
-- -- -
ale on raczej to ze wsi z tego co kojarze

I o to chodzi, to gnida dworska wysługująca się lodziarni z peło :)
-- -- -
i co gorsza, ten wioskowy glupek robi to za darmo
awe

Data: 2010-03-14 21:32:13
Autor: u2
AVE
W dniu 2010-03-14 21:35, awe pisze:

I o to chodzi, to gnida dworska wysÂługujÂąca siĂŞ lodziarni z peÂło :)
-- -- -
i co gorsza, ten wioskowy glupek robi to za darmo

Podejrzewam, Ĺźe ma w tym swĂłj interes :)

Data: 2010-03-14 21:48:00
Autor: awe
AVE

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnjhq4$47d$3nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-14 21:35, awe pisze:

I o to chodzi, to gnida dworska wys3uguj?ca sie lodziarni z pe3o :)
-- -- -
i co gorsza, ten wioskowy glupek robi to za darmo

Podejrzewam, że ma w tym swój interes :)
-- -- --
calkiem mozliwe, bo taki zdeterminowany, dla niego to prawie jak walka o byt, nawet nie ma nic przeciwko temu aby kazdego dnia narazac sie na smiesznosc
awe

Data: 2010-03-15 09:57:14
Autor: Neko
AVE
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

ale on raczej to ze wsi z tego co kojarze

Ma pan cos do wsi?

Data: 2010-03-15 15:22:54
Autor: awe
AVE

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hnktfg$r8d$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

ale on raczej to ze wsi z tego co kojarze

Ma pan cos do wsi?
-- -- --
nie przeciwnie, ale do wiesniakow tak
awe

Data: 2010-03-15 15:21:45
Autor: Neko
AVE
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

nie przeciwnie, ale do wiesniakow tak

A to zmienia postac rzeczy. Ja tez nie lubie wiesniakow.

AVE