Data: 2009-09-30 16:41:20 | |
Autor: Bydlę | |
AXA-DIRECT - pytanie o opinie | |
AL wrote:
> czy mial ktos doswiadczenia z (...) bezposrednia > obsluga towarzystwa AXA-Direct? Tak. Nie da się z nimi niczego zaplanować, bo pieniądze wysłałem im 24 w południe, a oni mi już 25 wysłali polisę. (liczyłem, że będą zwlekać i sam ją odbiorę w okolicach 29) Co więcej - 28 polisa już była na poczcie. Ponieważ potrzebowałem od nich pieczątki na dwóch papierach, podjechałem na Chłodną i zmarnowałem 5 zł. Bo zapłaciłem za parking (godzinę) i miast siedzieć na dupie i czekać na ich telefon (...najpóżniej zadzwonimy jutro do południa...), pojechałem sobie sprawy na Ursynowie załatwiać. I co? No oczywiście telefon od nich miałem po 45 minutach - więc musiałem drugi raz 5 zł za parking płacić... Więc kontakt telefoniczny i osobisty bez zarzutu - ale na razie jestem w cześci usług: Klient Wpłaca... :-) -- Bydlę |
|