AXA-DIRECT - pytanie o opinie

Data: 2009-09-30 16:41:20
Autor: Bydlę
AXA-DIRECT - pytanie o opinie
AL wrote:
> czy mial ktos doswiadczenia z (...) bezposrednia
> obsluga towarzystwa AXA-Direct?

Tak. Nie da się z nimi niczego zaplanować, bo pieniądze wysłałem im 24 w południe, a oni mi już 25 wysłali polisę. (liczyłem, że będą zwlekać i sam ją odbiorę  w okolicach 29)
Co więcej - 28 polisa już była na poczcie.
Ponieważ potrzebowałem od nich pieczątki na dwóch papierach, podjechałem na Chłodną i zmarnowałem 5 zł.
Bo zapłaciłem za parking (godzinę) i miast siedzieć na dupie i czekać na ich telefon (...najpóżniej zadzwonimy jutro do południa...), pojechałem sobie  sprawy na Ursynowie załatwiać.
I co? No oczywiście telefon od nich miałem po 45 minutach - więc musiałem drugi raz 5 zł za parking płacić...

Więc kontakt telefoniczny i osobisty bez zarzutu - ale na razie jestem w cześci usług: Klient Wpłaca...
:-)

--
Bydlę

AXA-DIRECT - pytanie o opinie