AXA Direct - szkoda prosta

Data: 2012-10-15 14:27:31
Autor: Tata
AXA Direct - szkoda prosta
> Przyładował mi gość w tylny zderzak. Jak bardzo taka wycena odbiega od rzeczywistości?

Miałem podobnie i jako dżentelmen zgodziłem się na 500 zł od sprawczyni. Okazało się, że z tyłu pękły sprężyny zawieszenia i wygięły się amortyzatory. Szczęście, iż nie powałdowała się podłoga bagażnika. W znajomym warsztacie naprawa kosztowała mnie 1500 zł, bez wymiany wgiętego z urwanymi zaczepami plastykowego zderzaka i bez jego malowania.

Z ukłonami
MJ

Data: 2012-10-15 16:33:43
Autor: Maciek
AXA Direct - szkoda prosta
W dniu 2012-10-15 14:27, Tata pisze:
[...]
Ja w takich wypadkach nie bywam dżentelmenem i od razu wezwałem Policję.
Niestety nie było czasu czekać, więc po spisaniu oświadczenia zgłoszenie
wycofałem i rozjechaliśmy się (mam nadzieję, że nie będę tej decyzji
żałował, bo gość wszystko odwoła z powodu ciężkiego szoku powypadkowego).

Maciek

AXA Direct - szkoda prosta