AXA - omijać szerokim łukiem.

Data: 2011-10-21 12:33:59
Autor: Big Jack
AXA - omijać szerokim łukiem.
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/j7qsi5$sch$1@usenet.news.interia.pl
*megrims* napisał(-a):

Myslę, że na przyszłość to jak cokolwiek się stanie
z kimś z AXY, to należy bezwzględnie dzwonić na policję
i jeszcze mówić o bolącej ręce.

Jakość obsługi adekwatna do cen ubezpieczeń w AXA ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-10-21 14:26:26
Autor: Vlad The Ripper
AXA - omijać szerokim łukiem.
Myslę, że na przyszłość to jak cokolwiek się stanie
z kimś z AXY, to należy bezwzględnie dzwonić na policję
i jeszcze mówić o bolącej ręce.

Jakość obsługi adekwatna do cen ubezpieczeń w AXA ;)

Tylko, że w AXA ceny ubezpieczeń wcale nie są niskie.

Data: 2011-10-21 14:41:42
Autor: Big Jack
AXA - omijać szerokim łukiem.
W wiadomości
*Vlad The Ripper* napisał(-a):

Jakość obsługi adekwatna do cen ubezpieczeń w AXA ;)

Tylko, że w AXA ceny ubezpieczeń wcale nie są niskie.

To tym gorzej. Ale nie wiedzieć czemu byłem przekonany, że są

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-10-21 20:33:35
Autor: ToM
AXA - omijać szerokim łukiem.
ciach

Tylko, że w AXA ceny ubezpieczeń wcale nie są niskie.

No, mnie od dwóch lat wychodzi najtaniej właśnie w AXA, taniej niż w mbanku, gdzie miałem ubezpieczałem autko przez 5 lat. Chodzi o OC na kratkowoza.

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Data: 2011-10-24 11:22:19
Autor: Vlad The Ripper
AXA - omijać szerokim łukiem.

Użytkownik "ToM" <trasher@gazeta.pl.WYTNIJTO> napisał w wiadomości news:j7sdtu$11k$1inews.gazeta.pl...
ciach

Tylko, że w AXA ceny ubezpieczeń wcale nie są niskie.

No, mnie od dwóch lat wychodzi najtaniej właśnie w AXA, taniej niż w mbanku, gdzie miałem ubezpieczałem autko przez 5 lat. Chodzi o OC na kratkowoza.

Dla mnie niestety nie. W tym roku axa chciała ode mnie za OC plus ubezpieczenie od kradzieży jakieś 450zł więcej od link4. A wcześniej też była droższa jeśli chodzo o OC, tyle, że inne firmy nie miały dla mnie oferty ubezpieczenia w poszukiwanym przeze mnie zakresie.

AXA - omijać szerokim łukiem.