AXA - omijać szerokim łukiem.

Data: 2011-10-21 13:15:22
Autor: Robson
AXA - omijać szerokim łukiem.
W dniu 2011-10-21 06:31, megrims pisze:
Parę miesięcy temu opisywałem sytuację, że sprawca był
ubezpieczony w AXA i chcąc zmienić bramkę na punkcie
poboru opłat cofał i uszkodził mój samochód. I AXA
odmówiła wypłaty odszkodowania, bo sprawca zmienił
zdanie. Prawnicy napisali odwołanie. AXA nadal odmawia
wypłaty i teraz sprawa ląduje w sądzie.

Myslę, że na przyszłość to jak cokolwiek się stanie
z kimś z AXY, to należy bezwzględnie dzwonić na policję
i jeszcze mówić o bolącej ręce.

Jak będzie po sprawie, to oczywiście dam znać.

Jesli chodzi o OC, to twoj post zacheca do ubezpieczenia sie w AXA.
Z mojej winy kolizjam AXA odmawia wyplaty odszkodowania, ja nie trace znizki, bo szkody nie bylo ;).

Data: 2011-10-21 13:29:44
Autor: 4CX250
AXA - omijać szerokim łukiem.
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:j7rk89$m4j$1news.onet.pl...
[...]

Naiwny.
Ty zniżki stracisz a poszkodowany  i tak kasy nie dostanie.

Marek

AXA - omijać szerokim łukiem.