AXN w sieci PlayStation 3.o

Data: 2009-11-25 16:39:40
Autor: Verox
AXN w sieci PlayStation 3.o
On Tue, 24 Nov 2009 22:20:52 +0100, Wojciech Apel napisał:

[...]

A mi rodzi się takie pytanie:
- skoro w ten sposób Sony został operatorem kablowym w Polsce to czy ma odpowiednie zgłoszenie do KRRiT? Czy złosił się do UKE? Ale to pikuś - na pewno ma umowę z nadawca, ale czy ZAiKS i PISF też są opłacone? Bo niby dlaczego UPC, Aster i Vetra mają płacić a takie Sony nadając pewnie z innego kraju nie musi.

Ot, takie pytanie.

Ja już sie dawno zastanawiałem czy nie zarejstrować firmy w Czechach czy
Słowacji, wydzierżawić światłowód przez granice i podpisywać umowy z klientami
jako Czeska/Słowacka firma. PIJAWOM NIE !

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

AXN w sieci PlayStation 3.o