Aaaa... agresywny kierowca

Data: 2013-10-08 20:00:03
Autor: Budzik
Aaaa... agresywny kierowca
Osobnik posiadający mail Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k&sns=em
Skad sie tacy biora?
:-(

A co tam, obejrzałem film...
Nie wiem czy zwrócilisice uwage, ale ten kretyn kierowca tak po prostu ma.
Przeciez on za pierwszym razem równiez wyprzedza rowerzyste bedac zdecydowanie za blisko niego.
A rowerzysta jakos specjalnie wolno nie jechał co zreszta widac po tym, ze razem zatrzymali sie na tych samych swiatłach (to kto kogo bez sensu wyprzedzał?)

Reasumując - zdecydowanie sprawa do zgłoszenia na policję.
Nie wiem ile mandatu za takie celowe zahamowanie ale mysle, ze jakies spowodowanei niebezpieczenstwa + celowosc działania(!) - moze w ogole to do sądu powinno iśc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Aaaa... agresywny kierowca