Aaaa... agresywny kierowca

Data: 2013-10-09 10:34:16
Autor: fojtek
Aaaa... agresywny kierowca
Odwieczna walka rower v samochód :(
Ile lat/kilometrów potrzeba żebyśmy nauczyli się wzajemnego szacunku.

Data: 2013-10-09 02:08:13
Autor: przemek.jedrzejczak
Aaaa... agresywny kierowca
-- Odwieczna walka rower v samochód :( Ile lat/kilometrów potrzeba żebyśmy nauczyli się wzajemnego szacunku.

ja licze ten czas od 2004r czyli wejscia Polski do UE i po 9-ciu latach moge powiedziec ze jestem umiarkowanym optymista ... Szczecin ze wzgledu na polozenie geograficzne nawiedza wielu zachodnich turystow wiec chcac nie chcac lokalni kierowcy podlegaja im wplywom ... mamy oficera rowerowego, ktory walczy z urzednikami (mniej lub bardziej udanie) zainwestowano troche unijnej kasy w infrastrukture, ogolnie widac postep choc do idealu nadal niestety daleko ... w miescie w miare bezpiecznie mozna poruszac sie po DDR, na drogach w terenie zabudowanym tez, niemniej tam gdzie jest 70 km/h juz jest pewne ryzyko (samochody ciezarowe i mistrzowie jednej prostej) do rowerzystow tez jest niestety pare uwag czyli dosc popularnie wystepuje u nas batman, chodnikowiec w wersji hipster oraz kamikadze ale to chyba wszedzie sie trafia ... P.

Aaaa... agresywny kierowca