Aaaaa nie płacę ZUS-a robota na czarno

Data: 2014-06-02 22:26:42
Autor: Fritz
Aaaaa nie płacę ZUS-a robota na czarno
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Byly-europosel-Marek-Migalski-szuka-pracy-Ale-co-pan-umie,wid,16650806,wiadomosc.html

~weteran 35 minut temu

zaczynam budowę domu potrzebuję człowieka do wykopu pod fundament. Stawka 8.50 na godzinę. Potem potrzebny pomocnik murarza. P. Migalski zapraszam. Aaaaa nie płacę ZUS-a robota na czarno

~BIZNESMEN 13 minut temu

Mogę zatrudnić na próbę( 6 miesięcy) do prac w ogrodzie ( 2 ha ).Zamieszkanie na miejscu bez wyżywienia.Praca poniedziałek-sobota 10-12 godz.Wymagana znajomość pielęgnacji roślin egzotycznych oraz ogólna znajomość prac ogrodniczych.Referencje dobrze widziane oraz prawo jazdy na samochód dostawczy.

~matka Polka 14 minut temu

Żyjemy w państwie nakazowo-karnym. Prawa są iluzoryczne, obowiązki egzekwowane z całą surowością. Państwo zachowuje się dokładnie jak mafia. To obrzydliwe i godne jedynie pogardy. Obywatel traktowany jest jak oszust, złodziej i bandyta. Ale na pocieszenie powiem, że przynajmniej kraj ładny, mimo że państwo parszywe. Panie Migalski co zrobiłeś by Polakom żyło się lżej????. Doładowałeś swoją kiesę,a teraz popracuj jak wiekszość Polaków i spróbuj za to przeżyć !!!!

~bronek 14 minut temu

dla knura kamińskiego jest posada w chlewie ,będzie go tam pilnował ziobro

[...]

~Lejgogumą 14 minut temu

OTO WYBRANIEC WASZ !! Który reprezentował Polskę i polski interes w Europie !! Sam się tam wybrał !! Jak i podobne małpy też samie się wybrały !! Zapytajcie tego gościa / i wielu jemu podobnych / Co zrobiłeś dla Polski, dla jej bezpieczeństwa, zmniejszenia bezrobocia, dla rozwoju Polski w tym eurokołchozie, poza nabijaniem sobie kabzy ? Zero !! Zero, zero, zero.... Wielu podobnych teraz się prześlizgnęło ponownie... Koszmar i masakra.. To jeden śmiech, ale narodowo i społecznie bardzo, ale to bardzo kosztowny.

~Michal Kupiec 15 minut temu

nie powinien miec praWA POWROTU NA UCZELNIE ! POWINNI GO ZWOLNIC !

~zuza 15 minut temu

szukaj zatrudnienia w mafii tamm tylko szuje maja wziecie

~Anatol 16 minut temu

Panie Marku, W Londynie
Panie Marku, W Londynie i w Amsterdamie na pana czekaja., Czyszczenie zbiornikowców po ropie

stron 16 minut temu

ja mam dla niego robotę mam 20h pekinki do zebrania 5 zł za godz plus kompot z kapusty i na obiad młoda kapusta ze starą kapusta i kompot

~edi 18 minut temu

niech zbiera złom jak nic nie znajdzie (TYLKO UCZCIWIE, BEZ PRZEKRĘTÓW )

~Mario 19 minut temu

Ja też jestem politologiem i jedyna praca jaką znalazłem to zmywak w Irlandii. Po 10 latach wracam do kraju, więc mogę odstąpić panu Markowi moją robotę. Zarobki niewiele mniejsze, niż jako europoseł, więc?

~pracca 19 minut temu

I o to chodzi... wszyscy europoslowie i poslowie, senatorowie winni szukac sobie pracy.... Jaka rzeczywistość stworzyli winni posmakować!

Aaaaa nie płacę ZUS-a robota na czarno