Aaaaaaa, to dlatego Norman taki cięty na "ż":)

Data: 2019-10-07 11:19:33
Autor: Konopny Nespresso
Aaaaaaa, to dlatego Norman taki cięty na "ż":)
Data: 2019-10-07 11:48:39
Autor: Bruno Brunowski
Aaaaaaa, to dlatego Norman taki cięty na "ż":)
Najbardziej opóźnia budowę dróg element lepszego sortu. W tym roku powinni zgodnie z planem oddać ponad 500 km dróg ekspresowych i autostrad. Uda się pewnie ok. 300.

--
Bruno

Data: 2019-10-07 13:21:49
Autor: Konopny Nespresso
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Najbardziej opóźnia budowę dróg element lepszego sortu. W tym roku powinni zgodnie z planem oddać ponad 500 km dróg ekspresowych i autostrad. Uda się pewnie ok. 300.

Przy takiej kreciej robocie te 300km jest sukcesem.

Data: 2019-10-07 16:16:45
Autor: Jacek Bialy
Aaaaaaa, to dlatego Norman taki cięty na "ż":)
   -- - Najbardziej opóźnia budowę dróg element lepszego sortu. W tym roku powinni zgodnie z planem oddać ponad 500 km dróg ekspresowych i autostrad. Uda się pewnie ok. 300.
-- -- -- -- -- --

Najszybciej się buduje drogi za frajer - obiecujemy podwykonawcy solidną zapłatę, ten zap**dala jak zloto, a potem słyszy sakramentalne platformiane: Piniędzy nie ma i nie będzie!       Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-10-08 04:54:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 8 października 2019 01:16:46 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Najprościej to się drug nie buduje a jedynie rysuje na mapie. PiS jest w tym mistrzem. Jeszcze nie skończył z 22 mostami, a już obiecuje 100 obwodnic w 100 dni.
A "priorytetowej" Via Carpatii jak nie było tak nie ma, choć minister Adamczyk już chyba z 10 SDRów podpisał (w tym na niektóre odcinki co najmniej dwukrotnie).

--
Bruno

Data: 2019-10-08 05:55:37
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- --

Platforma na pewno już nic nie zbuduje.  Po tym, jak wykanczali polskie firmy żaden przedsiębiorca już nie uwierzy platformianemu zleceniodawcy - nawet gdy ściągną tu Murzynów lub Chińczyków, nie będą dla nich pracować.

   -- - a jedynie rysuje na mapie. PiS jest w tym mistrzem. Jeszcze nie skończył z 22 mostami, a już obiecuje 100 obwodnic w 100 dni.
A "priorytetowej" Via Carpatii jak nie było tak nie ma, (...)
-- -- -- --

Obecny rząd naprawił wiarygodność państwowego zleceniodawcy zepsutą w czasach PO-PSL, tak że nie martw się o Via Carpatia.

JB

Data: 2019-10-08 06:14:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 8 października 2019 14:55:38 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> Najszybciej się buduje drogi za frajer - obiecujemy podwykonawcy solidną zapłatę, ten zap**dala jak zloto, a potem słyszy sakramentalne platformiane: Piniędzy nie ma i nie będzie!       Buuu ha-ha!

Najprościej to się dróg nie buduje
-- -- -- -- --

[...]

PiS właśnie podpisał z Chińczykami umowę na budowę północnej części S14.

[...]

Ale kocopoły gadasz. PiS nie może pobić rekordu wyśrubowane go przez poprzedników. Poprzednicy zostawili w spadku tyle budów, że w zasadzie to jedyne co musieli robić to pilnować na bieżąco wykonawców, ale nawet to sp... i nie upilnowali.
A minister Adamczyk zamiast otwierać nowe drogi regularnie chwali się uroczystym Skierowaniem Do Realizacji takich wiekopomnych inwestycji w drogi krajowe jak remont przepustu w jakimś Bdziewie, czy budowa chodnika w innym Pikutkowie.

--
Bruno

Data: 2019-10-08 09:03:00
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Żeby za darmo pracowali, jak było za PO?  Najpierw trzeba było ludziom zapłacić za oszukane kontrakty, a dopiero potem zawierać nowe.

JB

Data: 2019-10-08 09:58:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 8 października 2019 18:03:01 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Żeby za darmo pracowali, jak było za PO?  Najpierw trzeba było ludziom zapłacić za oszukane kontrakty, a dopiero potem zawierać nowe.

Nadal kocopoły gadasz. PiS płacił tylko tam, gdzie sam głównego wykonawcę wyrzucił, a i to z oporami.

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/protest-podwykonawcow-astaldi-centralna,101,0,2423397.html
https://czestochowa.wyborcza.pl/czestochowa/7,84749,24564451,autostrada-a1-podwykonawcy-zapowiadaja-kolejne-protesty-na.html

A projekty drogowe opóźniał by mieć na 500+.

--
Bruno

Data: 2019-10-09 07:06:52
Autor: Runt
Aaaaaaa, to dlatego Norman taki cięty na " Ĺź":)
W dniu 2019-10-08 o 18:03, palant Jacek Bialy pisze:
-- -- -- --
[...]

Nie wciskajcie tu kitu Kałecki.
Rząd płacił firmom z którymi zawarł kontrakty, a to, że firmy nie płaciły POdwykonawcom to sprawa prokuratora.

--
Runt

Data: 2019-10-09 02:34:03
Autor: Jacek Bialy
Aaaaaaa, to dlatego Norman taki cięty na "ż":)
-- -- -- -- -- -- -

Żeby za darmo pracowali, jak było za PO?  Najpierw trzeba było ludziom zapłacić za oszukane kontrakty, a dopiero potem zawierać nowe.

(...)
   -- - Rząd płacił firmom z którymi zawarł kontrakty, a to, że firmy nie
płaciły POdwykonawcom to sprawa prokuratora.

Płacili _swoim_ firmom ad hoc zakladanym. A potem słupy musiały oddać większość kasy, tym razem do prywatnej kieszeni polityka. A prokuratora towarzyszu się nie bójcie, bo choć jesteście gnój i chuj, to zawsze swój.

JB

Data: 2019-10-09 02:48:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 9 października 2019 11:34:05 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Płacili _swoim_ firmom ad hoc zakladanym. A potem słupy musiały oddać większość kasy, tym razem do prywatnej kieszeni polityka. A prokuratora towarzyszu się nie bójcie, bo choć jesteście gnój i chuj, to zawsze swój.

Łżesz.

--
Bruno

Data: 2019-10-09 13:59:47
Autor: Runt
Aaaaaaa, to dlatego Norman taki cięty na " Ĺź":)
W dniu 2019-10-09 o 11:34, pajac Jacek Bialy pisze:
-- -- -- -- -- -- -
[...]

Przykłady...
A potem słupy musiały oddać większość kasy,
To był SKOK na kasę! ;-))
tym razem do prywatnej kieszeni polityka.
Jakieś nazwiska? Może tego co żądał 40 mln łapówki?
A prokuratora towarzyszu
Nie jestem ani towarzyszem a tym bardziej waszym Kałecki.
się nie bójcie, bo choć jesteście gnój i chuj, to zawsze swój.
https://natemat.pl/254755,jakie-afery-wybuchly-za-rzadow-pis-skoki-getback-drugie-pensje

--
Runt

Data: 2019-10-09 05:23:53
Autor: Jacek Bialy
Aaaaaaa, to dlatego Norman taki cięty na "ż":)
A prokuratora towarzyszu
Nie jestem ani towarzyszem a tym bardziej waszym (...)
-- -- -- -- --

A pytał się ktoś ciebie o coś?

JB

Data: 2019-10-09 14:37:05
Autor: Runt
towariszcz biełyj
W dniu 2019-10-09 o 14:23, Jacek Bialy pisze:
A prokuratora towarzyszu
Nie jestem ani towarzyszem a tym bardziej waszym (...)
-- -- -- -- --
A pytał się ktoś ciebie o coś?

Spadaj potomku "chłopów folwarcznych" ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-09 07:04:35
Autor: Runt
W dniu 2019-10-08 o 14:55, palant Jacek Bialy pisze:
[...]

PO zbudowała, PiS nie zbudował i nie zbuduje.

--
Runt

Data: 2019-10-08 05:57:30
Autor: Bruno Brunowski
[...]

Najprościej to się dróg nie buduje a jedynie rysuje na mapie.. PiS jest w tym mistrzem. Jeszcze nie skończył z 22 mostami, a już obiecuje 100 obwodnic w 100 dni.