[gps][mapy]Aaaaby trasę zaplanować

Data: 2009-07-23 13:32:37
Autor: out
[gps][mapy]Aaaaby trasę zaplanować
Ryszard Mikke pisze:
(...)

Czego Wy byście użyli, zeby zaplanować trasę rowerową (w miarę sensowna mapa
musi być), wyszukać miejsca na noclegi w mniej wiecej równych odstępach (a
przynajmniej punkty w równych odstępach, noclegów i tak będę pewnie musiał
szukać przez internet w danej okolicy) i na koniec wrzucic efekty na Garmina?

rmikke

Ja planuję w Mapsource; używam tylko map freewarowch UMP. TOPO100, openmaps.eu (za granicą), bo mam Vistę HCx ze stanów bez natywnej mapy Polski ;)
Polecam powyższe rozwiazanie.

[gps][mapy]Aaaaby trasę zaplanować