Aardmanowe produkcje (Seria: Kultowe Animacje)

Data: 2009-05-23 01:12:00
Autor: Titus Atomicus
Aardmanowe produkcje (Seria: Kultowe Animacje)
Witam,
Ja bardzo przepraszam, ze o DVD, ale nie moglem sie powtrzymac:

Wczoraj kupilem (cena 'stolikowa' 15zl/DVD) 'Uciekajace kurczaki' (Chicken Run) i 'Klatwe krolika' (Wallace and Gromit: The Curse of the Were-Rabbit) ze stajni Nicka Parka (Aardman).

Chicken Run - na 4. Klatwa krolika - 5+, oczywiscie w wersjach oryginalnych. W dubbingu to juz nie to, niestety.

Dodatkowy plus za swietnie wydane DVD, zwlaszcza w przypadku 'Krolika' (pelno dodatkow).

Polecam.

TA

Data: 2009-05-23 19:28:09
Autor: Titus Atomicus
Aardmanowe produkcje (Seria: Kultowe Animacje)
In article <4a17c9f7$1@news.home.net.pl>,
 "Piotr P." <pandi@NIEpandiLUBIE.plSPAMU> wrote:

Tylko nie napisałeś gdzie kupiłeś :)

No napisalem, ze na stoliku.
Dokladniej to w Warszawie.

TA

Aardmanowe produkcje (Seria: Kultowe Animacje)