Abit BW7 i USB na VIA VT6212L

Data: 2010-09-21 12:19:50
Autor: grzehorz
Abit BW7 i USB na VIA VT6212L
Znajomy ma płytę Abit BW7 na której jest wyłącznie USB 1.x i w związku z tym
zatęsknił za USB 2.0.
Dokupił sobie zatem do tego kartę z chipem VIA VT6212L.
No i to w kupie za nic w świecie nie chce poprawnie pracować...
Po podłączeniu pamięci flash (DataTraveler - gdzie indziej sprawuje się
doskonale) zostaje ona znaleziona, ale próba zobaczenia zawartości,
powoduje wywalenie błędu.
Próbowałem przekłądać w różne sloty PCI, nie pomogło.
Wyłączałem USB na płycie, nie pomogło.
Zainstalowałem aktualne sterowniki ze strony VIA, ale także nie pomogło.

Może zna ktoś jakąś podpowiedź co z tym fantem można by zrobić?...

Pozdrawiam
g.

Data: 2010-09-21 17:29:10
Autor: JoteR
Abit BW7 i USB na VIA VT6212L
"grzehorz" napisał:

Znajomy ma płytę Abit BW7 na której jest wyłącznie USB 1.x
i w związku z tym zatęsknił za USB 2.0.
Dokupił sobie zatem do tego kartę z chipem VIA VT6212L.

Bo nie czyta pl.comp.pecet ;->

Może zna ktoś jakąś podpowiedź co z tym fantem można by zrobić?...

Zapakować z powrotem do pudełka, obwiązać wstążeczką i podłożyć pod choinkie komuś, kogo nie darzy się zbytnią sympatią.
A samemu kupić kontroler z chipem NEC. I na przyszłość omijać szerokim łukiem wszystko, co ma w nazwie VIA, AMD i Ensoniq ;-)

JoteR

Data: 2010-09-22 13:28:37
Autor: grzehorz
Abit BW7 i USB na VIA VT6212L
JoteR wrote:

"grzehorz" napisał:

Znajomy ma płytę Abit BW7 na której jest wyłącznie USB 1.x
i w związku z tym zatęsknił za USB 2.0.
Dokupił sobie zatem do tego kartę z chipem VIA VT6212L.

Bo nie czyta pl.comp.pecet ;->
No masz...
Przekażę!

Może zna ktoś jakąś podpowiedź co z tym fantem można by zrobić?...

Zapakować z powrotem do pudełka, obwiązać wstążeczką i podłożyć pod
choinkie komuś, kogo nie darzy się zbytnią sympatią.
To jest myśl bezcenna!...
Znajdzie się ktoś pewnikiem.

A samemu kupić kontroler z chipem NEC. I na przyszłość omijać szerokim
łukiem wszystko, co ma w nazwie VIA, AMD i Ensoniq ;-)

No i całe życie się człowiek uczy...
Cóż.
Dzięki.

Pozdrawiam
g.

Data: 2010-09-21 18:44:12
Autor: qwerty
Abit BW7 i USB na VIA VT6212L
Użytkownik "grzehorz" <g-rze-s@tego-nie-ma.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c9886c6$0$22793$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Kupić na układzie NEC. VIA już dawno powinna zbankrutować. Chyba nic u nich nie działa zgodnie z założeniami. ;)

Data: 2010-09-22 13:25:50
Autor: grzehorz
Abit BW7 i USB na VIA VT6212L
qwerty wrote:

Znajomy ma płytę Abit BW7 na której jest wyłącznie USB 1.x i w związku z
tym zatęsknił za USB 2.0.
Dokupił sobie zatem do tego kartę z chipem VIA VT6212L.
[ciach]

Może zna ktoś jakąś podpowiedź co z tym fantem można by zrobić?...

Kupić na układzie NEC. VIA już dawno powinna zbankrutować. Chyba nic u
nich nie działa zgodnie z założeniami. ;)

Cóż.
Wychodzi tylko podziękować za podpowiedź...

Pozdrawiam
g.

Abit BW7 i USB na VIA VT6212L