Abit NF7 krzaki na monitorze

Data: 2010-07-23 12:47:47
Autor: Rysiek G.
Abit NF7 krzaki na monitorze

Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i27ogc$g5p$1@inews.gazeta.pl...
Witam!

Płyta Abit NF7, wyświetlają się krzaki na monitorze, komputer reaguje, można wejść do biosu, jednak ciężko poznać że to bios :)
Podmieniłem kartę graficzną (AGP oraz PCI) i monitor, bez rezultatu.
Tak dziwnie uszkodziła by się płyta główna czy też jeszcze jakieś inne rozwiązanie?

Możesz spróbować wyciągnąć bateryjkę z płyty na jakieś 15min., później wsadzić, poustawiać bios i ew. wgrać nowszy (jeśli takowy jest). Mnie sie kiedyś (bo już ze dwa lata nie mam tej płyty) na NF7 v2.0 takie cuda działy jak często kopałem w ustawieniach biosu. Jak i to nie pomoże to proponowałbym nie wymieniać płyty tylko jeszcze sprawdzić pamięć (jeśli to wykonalne to zapuścić jakiś tester ew. wsadzić z innego kompa).

Abit NF7 krzaki na monitorze