Abo RTV - ja nie rozumiem o czym Wy tu...

Data: 2013-05-29 05:55:04
Autor: zgred
Abo RTV - ja nie rozumiem o czym Wy tu...
Nie płacę abo od wczesnych lat '90.
Nic nie "wyrejestrowywałem", bo "nikt mi nie powiedział".
Poczta przysyła mi średnio co 2-3 lata przypomnienie ile im zalegam. Listem zwykłym.
Ja to wyrzucam do kosza. Szybko, żeby żona nie widziała. Po co biedaczka ma się stresować?
I tak żyjemy w zgodzie już około 20 lat. Nawet jak mi dowalą za ostatnie 6 lat z odsetkami, to jestem "do przodu". Mam luz.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-28 22:57:51
Autor: witek
zgred wrote:
[...]

Nie wszyscy nie płacą 20 lat.
Pozostali będą w plecy.

Data: 2013-05-29 09:24:00
Autor: z
Abo RTV - ja nie rozumiem o czym Wy tu...
W dniu 2013-05-29 05:55, zgred pisze:
Nie p³acê abo od wczesnych lat '90.
Nic nie "wyrejestrowywa³em", bo "nikt mi nie powiedzia³".
Poczta przysy³a mi ¶rednio co 2-3 lata przypomnienie ile im zalegam.
Listem zwyk³ym.
Ja to wyrzucam do kosza. Szybko, ¿eby ¿ona nie widzia³a. Po co biedaczka
ma siê stresowaæ?
I tak ¿yjemy w zgodzie ju¿ oko³o 20 lat. Nawet jak mi dowal± za ostatnie
6 lat z odsetkami, to jestem "do przodu". Mam luz.

Alce co Ci szkodzi wyrejestrowaæ teraz zanim urz±d skarbowy siê Tob± zajmie. Do³±czysz do milionów niep³ac±cych których do p³acenia nie mo¿na zmusiæ. ;-)
Tak dla jasno¶ci. Jak siê nie p³aci³o to wyrejestrowaæ mo¿na.
Czasem wprowadzaj± w b³±d i nie pozwalaj±.

Data: 2013-05-29 09:53:45
Autor: BartekK
W dniu 2013-05-29 09:24, z pisze:
[...]

Alce co Ci szkodzi wyrejestrować teraz zanim urząd skarbowy się Tobą
zajmie. Dołączysz do milionów niepłacących których do płacenia nie można
zmusić. ;-)
Tak dla jasności. Jak się nie płaciło to wyrejestrować można.
Czasem wprowadzają w błąd i nie pozwalają.
Przyznam że nie chce mi siÄ™ zaglÄ…dać do kompletu ustaw, które tego mogÄ… dotyczyć, ale co w sytuacji gdy "wÅ‚aÅ›ciciel" TV nie wyrejestrowaÅ‚ TV, bo nie żyje, a sam nie pÅ‚aciÅ‚ bo byÅ‚ emerytem? Czy rejestracja przechodzi na spadkobierców? (pomimo  tego, że samego TV nie odziedziczyli, bo go już dawno nie byÅ‚o)?

Data: 2013-05-29 08:11:07
Autor: Maciej Bebenek
Abo RTV - ja nie rozumiem o czym Wy tu...
BartekK <sibi@drut.org> wrote:

Przyznam że nie chce mi się zaglądać do kompletu ustaw, które tego mogą
dotyczyć, ale co w sytuacji gdy "właściciel" TV nie wyrejestrował TV, bo
nie żyje, a sam nie płacił bo był emerytem? Czy rejestracja przechodzi na
spadkobierców? (pomimo  tego, że samego TV nie odziedziczyli, bo go już dawno nie byÅ‚o)?

Zwolniona z opłat jest osoba, a nie telewizor ani mieszkanie.

Data: 2013-05-29 12:05:55
Autor: BartekK
W dniu 2013-05-29 10:11, Maciej Bebenek pisze:
BartekK <sibi@drut.org> wrote:

[...]

A rejestracja jest na osobÄ™, czy na telewizor czy na mieszkanie?
Jeśli na osobę - to problemu nie ma, osoba nie żyje.
Ale jeśli na odbiornik/adres - to grubo bez sensu (czyli po polsku). Co jeśli kupiłeś mieszkanie, w którym ktoś kiedyś zarejestrował Tv, a ty o tym nie wiedziałeś, więc nie wyrejestrowałeś?

Data: 2013-05-29 09:04:10
Autor: witek
BartekK <sibi@drut.org> wrote:

[...]
już dawno nie było)?

[...]

osobÄ™

Abo RTV - ja nie rozumiem o czym Wy tu...