Abo: nowy numer ze starymi długami [ro tacja numerów]

Data: 2017-02-09 11:04:56
Autor: dizel
Abo: nowy numer ze starymi długami [ro tacja numerów]
on 2017-02-08, Yerine Ictimai supposed :
Właśnie mam nowy numer w nowym abonamencie u "największego
 operatora", już drugi miesiąc i:

- najpierw przysyłała mi sms-y o groźnej treści kancelaria
 KOMORNICZA, po zadzwonieniu do nich i że to "nowy" numer chyba
 niby dali se siana,

- teraz z kolei jakoś od paru tygodni mam głuche telefony, z
 różnych numerów, po moim odebraniu i powiedzeniu "halo" -
 rzucenie słuchawką, jak natomiast odbieram ale nic nie mówię jakiś głos kobiecy pyta
 "halo halo..." ale jak wreszcie odezwę się to - rzucenie
 słuchawką, standardowo,
 tak mam codziennie.

Ponieważ to mój nowy numer więc chętnie go zmienię na inny, jak to
 załatwić wewnątrz "największego operatora"?

Powiem że nawet bawi mnie to nieco, ale znajomi mnie ostrzegają że
 z KOMORNIKAMI nie ma żartów,  mają niesymetryczne przywileje i wątpliwości z reguły zawsze
 rozstrzygane są na niekorzyść obywatela.  Wy co myślicie?

W obecnych czasach jeśli chce się mieć nowy numer w miarę czysty to albo szuka się po jakiś niszowych mvno, albo kupujemy starter z W4, wrzucamy do telefonu i przez minimum miesiąc obserwujemy czy nikt się do nas nie dobija, jeśli po jakimś czasie jest wszystko ok to wtedy przenosimy ten numer do sieci docelowej. Miesiąc w tą czy w tą nie zbawi, a może ułatwić życie.
Sam wziąłem nr w nju z prefixem 501 na który ciągle przychodzą smsy/dzwonią komornicy i jakieś banki. Ciężko przetłumaczyć że inny właściciel. Takiego numeru z ich baz nie da się wyrzucić i żadne blokady tego nie ogarną. W nju za 50zł można zmienić numer tyle że wcale nie jest powiedziane że ten kolejny też nie jest "zasyfiony"
Generalnie to duży problem, którym powinny się zająć odpowiednie instytucje w tym kraju bo operatorom raczej nie zależy żeby coś z tym zrobić.

Data: 2017-02-09 18:30:25
Autor: Yerine Ictimai
dizel <xxx@xxx.xxx> Wrote in message:
wcale nie jest powiedziane że ten kolejny też nie jest "zasyfiony"
Generalnie to duży problem, którym powinny się zająć odpowiednie instytucje w tym kraju bo operatorom raczej nie zależy żeby coś z tym zrobić.

Właśnie, jak długi jest Centralny Rejestr Dłużników, a nie można
 stworzyć jakiegoś Centralnego Rejestru Skasowanych
 Numerów?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-10 00:47:02
Autor: Arek
Yerine Ictimai napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Litości! Jeszcze mało rejestrów do których dostęp będzie miała władza
(nie tylko nasza, bo błyskawicznie wyciekną...) i byle kto?
Jeżeli już, to tylko numer i data zmiany/wyłączenia/ponownego włączenia
bez żadnych innych informacji.
  I konsekwentnie: jeżeli jakaś "ynstytucja" nie zauważy, że nr przeszedł
"w inny stan" i dalej nęka to przywalić taką karę żeby mózg stanął w poprzek.
  Co będzie również skutkować konsekwencjami wyciąganymi przez
inne instytucje/firmy/banki wobec których klient zobowiązał się do
uaktualniania swoich danych m. in. nr telefonu. Bo przed próbą kontaktu
telefonicznego (lub rutynowo co pewien czas) sprawdzą, że nieaktualny.
Mogą nie uwierzyć, że klient "zapomniał". A to może klienta kosztować...

Arek

Data: 2017-02-10 02:36:29
Autor: re
nowy numer ze starymi długami [ro tacja numerów]

Użytkownik "Arek"

[...]
-- -
Wymyślacie nie wiadomo co a wystarczy wymienić się telefonami i nieznanych nie odbierać.

Data: 2017-02-10 02:13:37
Autor: re
nowy numer ze starymi długami [rotacja numerów]

Użytkownik "dizel"

[...]
Instytucje zajmują się od lat i ... guzik z tego wynika

Abo: nowy numer ze starymi długami [ro tacja numerów]