Abo w przedłużeniu umowy na Firmę Orange

Data: 2012-06-16 12:32:00
Autor: MS
Abo w przedłużeniu umowy na Firmę Orange
Witam,

Jako że mam możliwośc skorzystania z Propozycji Orange dla Firm mam pytanie bo już mnie za przeproszeniem szlag trafia bo niewiem o co chodzi z tymi wszystkimi taryfami, a są to:

-Firma bez ograniczen
-Korzystne Plany
- Rabaty korzystne
- Plany korzystne z Iphonem (to odpada bo tam same ihpny drogie)
-Rabat optymalny z internetem
-Rabat Optymalny
-Wiecej korzysci optymalnych z internetem
-Wiecej korzyści optymalnych

Czy ktoś mi powie gdzie jest wytłumaczone i napisane po ludzku co który plan taryfowy oznacza tzn. ile minut sms'ów itd itp ? bo podane są tylko ceny netto abo i ceny netto i brutto telefonów co też jest troche zmyleniem.

Pozdr.

Abo w przedłużeniu umowy na Firmę Orange