Abolicja podatkowa - zwrot

Data: 2009-05-04 08:10:40
Autor: And
Abolicja podatkowa - zwrot
Witam,
Czy ktoś z Was otrzymał zwrot zapłaconego podatku np. w GB?
Złożyłem wniosek w styczniu i do dzisiaj nie uzyskałem ŻADNEJ
odpowiedzi.
Termin składania wniosków właśnie się  skończył.
Chciałbym dowiedzieć  się czy przyznali mi, czy może zrobiłem jakiś
błąd, niestety nie dają znać i nie wiem o co chodzi. Macie jakieś
doświadczenia ze zwrotem takiego podatku?

Data: 2009-05-05 09:38:46
Autor: 1603 AD
Abolicja podatkowa - zwrot

Urzedy maja 6 miesiecy na wydanie decyzji, wiec trzeba będzie poczekać. A jeśli nawet będzie cos nie tak to napewno dadzą znać.