Abolicja - tylko, że permanetna

Data: 2010-02-09 10:56:16
Autor: Dirko
Abolicja - tylko, że permanetna

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hkrabb$ni$1atlantis.news.neostrada.pl...

Mówiąc z sali nie mogłem w cztery minuty, z notatek robionych podczas wypowiedzi poprzedników,  dogłębnie przedstawić gościom z Unii Europejskiej sytuacji polskich mediów i szczególnej genezy telewizji prywatnych. Obawiam się, że są wprowadzani w błąd przez takich ludzi jak p Śledzińska-Katarasińska, ale wolno jej bo jest politykiem.

    No proszę politykowi wolno kłamać.
    A właściwie, czemu ja się dziwię? Przecież to obecnie norma. "Ciemny lud wszystko kupi"

Abolicja - tylko, że permanetna