Abonament RTV

Data: 2012-10-02 12:37:49
Autor: witek
Abonament RTV
No to teraz mamy juz przechlapane do konca.
Nasi będą to powtarzać jak mantrę.

"Właściciel komputera z dostępem do internetu musi płacić abonament RTV, nawet jeśli nie ogląda telewizji i nie słucha radia - orzekł dziś niemiecki Federalny Trybunał Konstytucyjny."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12597385,Trybunal_w_Niemczech__Wlasciciel_komputera_musi_placic.html?lokale=wroclaw

Data: 2012-10-02 19:40:56
Autor: boukun
Abonament RTV

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:k4f8pd$tl2$1dont-email.me...
[...]

Nad Federalnym Trybunałem Konstytucyjnym w Karlsruhe jest też ETPC w Strasburgu, który niejednokrotnie podważył decyzje Bundesverfassungsgerichtu...

boukun

Data: 2012-10-02 19:51:41
Autor: boukun
Abonament RTV

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k4f98o$q9k$1mx1.internetia.pl...

[...]

I ciekawy komentarz:

adam-bielsko

pół godziny temu
Oceniono 42 razy 12

No i powiedźcie w jakim my kraju żyjemy ?? Szybkie porównanie Niemcy i Poska

1 - Abonament : Niemcy - 75 zł. - Polska - ponad 120 zł.
2 - Zarobki : Niemcy - 8 000 zł. - Polska - 2 000 zł.
3 - Bezpłatne kanały HD : Niemcy - ponad 8 kan. HD , polska - 1 kanał HD

Wniosek .... straszne badziewie ten kraj (-; , niestety

Niemcy mają dużo więcej jak 8 kanałów HD....

Jakby ten adwokat niemiecki był mądry, to by się iodwołał do Strasburga i wniósł tam, że obowiązek opłaty abonamentu narusza jego prawa podstawowe. Państweo nie może narzucić obywatelowi finansowania publicznoprawnego radia i telewizji, które wcale nie są dla obywatela potrzebne i nie muszą istnieć, a tym bardziej, że często są wrogą propagandą wymierzoną w obywatela.

boukun

Data: 2012-10-03 07:03:26
Autor: qwerty
Abonament RTV
Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k4f9st$v57$1@mx1.internetia.pl...
1 - Abonament : Niemcy - 75 zł. - Polska - ponad 120 zł.
2 - Zarobki : Niemcy - 8 000 zł. - Polska - 2 000 zł.
3 - Bezpłatne kanały HD : Niemcy - ponad 8 kan. HD , polska - 1 kanał HD

Wiesz, że kłamiesz?

Data: 2012-10-03 12:17:01
Autor: m4rkiz
Abonament RTV
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:k4f9st$v57$1mx1.internetia.pl...
[...]

to sa pobozne zyczenia, na dodatek podobno niemcy przechodza od stycznia z oplaty
za odbiornik na podatek telewizyjny ktore beda placic WSZYSTKIE gospodarstwa i
firmy... niestety za darmo wyprac obywatelowi mozgu sie nie da...

Data: 2012-10-03 22:34:15
Autor: nkab
Abonament RTV
W dniu wtorek, 2 października 2012 19:37:50 UTC+2 użytkownik witek napisał:
[...]

Odpowiem krótko.

Państwowa telewizja może być za państowe piniondze.
Niech sobie państwo dodrukuje a i obywatele bedą bogatsi.

Na szczęście polacy to wiedzą i (w odróżnieniu od zwykłych
debili) nie będą płacić na polityczną tubę.

Płacąc abonament stawiasz w niekorzystnej sytuacji
cały kraj a zwłaszcza prywatnych nadawców,
którzy mogą z polityków zrobić zwykłych pajaców.
Abonament powoduje produkowanie ustaw o KRRTV,
które odmawiają prywatnym nadawcom koncesję
za robienie z polityków pajaców.

Andrzej.

Data: 2012-10-04 21:51:34
Autor: boukun
Abonament RTV

Użytkownik <nkab@toya.net.pl> napisał w wiadomości news:0ab5ce67-b4c9-4ffe-aa31-8d8637b2f948googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie mów hop, znając życie, jak Tusk będzie dalej dyktatorem, to skopiuje następny pomysł niemiecki, albo Angela podrzuci mu wytyczne w teczce...

boukun

Data: 2012-10-05 13:02:56
Autor: m4rkiz
Abonament RTV
<nkab@toya.net.pl> wrote in message news:0ab5ce67-b4c9-4ffe-aa31-8d8637b2f948googlegroups.com...

Niech sobie państwo dodrukuje a i obywatele bedą bogatsi.

ty tak powaznie?

Data: 2012-10-05 08:05:15
Autor: witek
Abonament RTV
m4rkiz wrote:
<nkab@toya.net.pl> wrote in message

Niech sobie państwo dodrukuje a i obywatele bedą bogatsi.

ty tak powaznie?

no serio.
wszystko zalezy wzgledem czego sie mierzy.

dodrukuj sobie tak za 100 tys i powiedz, ze nie jestes bogatszy.

Data: 2012-10-05 14:20:26
Autor: SQLwiel
Abonament RTV
W dniu 2012-10-05 14:02, m4rkiz pisze:
<nkab@toya.net.pl> wrote in message

Niech sobie państwo dodrukuje a i obywatele bedą bogatsi.

ty tak powaznie?

No-jak?
Wszędzie to działa!
Obama dodrukował parę bilionów $ i wszyscy są zadowoleni po uszy!

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-05 15:20:02
Autor: Andrzej Kłos
Abonament RTV
SQLwiel pisze:
Wszędzie to działa!
Obama dodrukował parę bilionów $ i wszyscy są zadowoleni po uszy!

To w US Obama drukuje? Miałeś na myśli - no właśnie, co miałeś na myśli, jaką instytucję?

andy_nek

Data: 2012-10-08 00:58:57
Autor: nkab
Abonament RTV
W dniu piątek, 5 października 2012 14:03:01 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
<nkab@toya.net.pl> wrote in message news:0ab5ce67-b4c9-4ffe-aa31-8d8637b2f948googlegroups.com...

> Niech sobie państwo dodrukuje a i obywatele bedą bogatsi.

ty tak powaznie?

Jak najbardziej  poważnie.

Dzieci, nie znacie zasad ekonomii.

Musicie wiedzieć, że pieniążków nie produkuje niebo tylko ludzie na ziemi.

Ilość pieniązków zależy wyłącznie od majątku i jest to wartość subiektywna.

I teraz, o ilości pieniążków decydują zdolności obywateli danego państwa.

Jeśli są to wyłacznie modlący się a nie wytwarzający dla siebie i innych ludzi jakiś majątek to wiadomo,

że są to narody bardzo biedne.

O dodruku pieniązków decydują banki centralne, które jak każdy bank powinny ocenić czy program rządu

jest wiarygodny (czy dodrukować kasę na budowę stadionów dla prywatnej firmy UEFA), czy będzie to majątek

potrzebny i wykorzystywany bo wówczas jest wymiana pieniązków między obywatelami.

Jak nie ma wymiany to robi się bryndza - kryzys ekonomiczny.

I teraz mój interlokutorze powiedz, czy dasz rządowi swoją kasę aby oni robili z ciebie baranka.

Czy jednak pozostawisz decyzję bankowi centralnemu. Jesli będzie to dobry interes to bank dodrukuje,

a więc więcej pieniążków znajdzie się na rynku, będzie większa wymiana, polacy będą bogatsi.

Dlaczego u nas jest kryzys, bo przetargi wygrywają kilkuosobowe firmy, które wynajmują dziesiątki

innych firm, którym nieuczciwie płacą, a sami zamieniają na inną walutę i odkładają na kontach

w szwajcarii (eliminją kasę w złotówkach z obrotu na ważne cele trzeba znów dodrukować kasę).

Pieniążków nie może być ani za mało ani za dużo, bo jedno i drugie jest szkodliwe dla kraju.

Osobiście chciałbym być takim bankrutem jakim jest DUBAI niż takim jak jest grecja.

Rządzący DUBAJEM mówli o swoim bankructwie z uśmiechem.

Czy teraz głąbie już coś niecoś kumasz czy nadal będziesz rżnął głupa i udawał, że coś wiesz.

Andrzej.

Data: 2012-10-08 14:32:47
Autor: m4rkiz
Abonament RTV
<nkab@toya.net.pl> wrote in message news:74728717-ccfd-423d-87ba-5d923d5d9eecgooglegroups.com...
Dzieci, nie znacie zasad ekonomii.
Musicie wiedzieć, że pieniążków nie produkuje niebo tylko ludzie na ziemi.
Ilość pieniązków zależy wyłącznie od majątku i jest to wartość subiektywna.
[...]
Czy teraz głąbie już coś niecoś kumasz czy nadal będziesz rżnął głupa i
udawał, że coś wiesz.

niestety z burakami twojego pokroju ciezko dyskutowac wiec dla mnie eot

Data: 2012-10-10 00:24:29
Autor: nkab
Abonament RTV
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 15:32:56 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
> [...]

> udawał, że coś wiesz.

niestety z burakami twojego pokroju ciezko dyskutowac wiec dla mnie eot

Ale dlaczego akurat te linijki cię zainteresowały.

Ja każdego nazywam głabem, kto zabiera głos nie dając żadnej
odpowiedzi, bo gdybyś napisał, że tu czy tu mylę się i przytoczył
własne poglądy na sprawę to naprawdę nie nazwałbym cię tak nieładnie.
A tak rzeczywiście jestem burak.

Andrzej.

Abonament RTV