Abonament RTV do likwidacji "jak za Tuska"

Data: 2019-04-06 07:51:12
Autor: A. Filip
Abonament RTV do likwidacji "jak za Tuska"
"Pajdak" <g_runt@anekumena.go> pisze:
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jesli-pis-przegra-wybory-tvp-moze-zniknac-inaczej-tej-stajni-augiasza-nie-da-sie/py7zw75

"Jednak z nieoficjalnych informacji Onetu wynika, że zlikwidowane
spółki TVP i Polskiego Radia miałaby zastąpić zupełnie nowa
instytucja. Jej formuła prawna jeszcze nie jest przesądzona. W
projekcie miałby znaleźć się też zapis o likwidacji abonamentu
radiowo-telewizyjnego."

"Inaczej tej stajni Augiasza się nie da posprzątać. Wiem, co dzieje
się na Placu Powstańców. Niektórzy już mają umowy z zapisanymi
"złotymi spadochronami". Gdyby mieli się pożegnać z pracą, mają
zagwarantowane ogromne odprawy /.../"

Majowa lista ucieczkowa do Brukseli wciąż nie zamknięta? Pryskaj kto może!

Trzeba zrealizować przyobiecanki premiera Tuska? :-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-04-06 08:03:54
Autor: Pajdak
TVPiS i abonament RTV do likwidacji
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+trqa5ng1sf-j466@wp.eu...
[...]

Oczywiście. PiS-owcy ze strachu przed Tuskiem tłumnie zapisują się na liste ucieczkową do Brukseli! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-06 09:13:39
Autor: z
TVPiS i abonament RTV do likwidacji
Jak już Tusk przyjedzie na tej szkapinie to dostanie jedno pytanie na wejście:
Dlaczego zrobił tak mało żeby zlikwidować abonament rtv?

PS. A wyobrażacie sobie Tuska z koniem i małżeństwa homoseksualne? ;-)
Jak to zgrać? Jak to zgrać?

Abonament RTV do likwidacji "jak za Tuska"