Abonament RTV za manie czy używanie?

Data: 2011-10-17 19:45:41
Autor: bolek
Abonament RTV za manie czy używanie?

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e9c57cf$1$5818$65785112news.neostrada.pl...
"Abonament płacimy za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych." http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/abonament_rtv-a_866.htm oraz "Ustawodawca przyjął domniemanie, że każda osoba posiadająca taki odbiornik używa go." Mój dziadek ma Rubina w garażu. Niech mi ktoś udowodni, że go uzywa! Płeć dziadka to mężczyzna i coś mu tam jeszcze wisi pomiędzy nogami. Posiada ale nie używa. Może ma płacić "bykowe" bo wg durnia, który sklecił ustawę istnieje domniemanie, że używa?  Pojebany kraj!

BomBel

To tak jak w tym kawale:
 Baca jest sądzony bo mu w piwnicy znaleźli aparat
do pędzenia bimbru.
W ostatnim słowie pyta sędziego czy za gwałt też będzie sądzony.
Sędzia pyta: a gwałciliście ? Nie ale aparaturę mam.

bolek

Abonament RTV za manie czy używanie?