Abonament czy prepaid

Data: 2016-07-26 12:53:38
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 09:25, Kris pisze:
Więc te nielimitowane rozmowy do komórkowych, smsy i mmsy oraz 4GB miesięcznie internetu wychodzi za 20zł miesięcznie
W prepaidzie za podobną kasę chyba ciężko uzyskać tyle samo na dzisiaj.

Czy to znaczy że przepłacam? :-)

W formule rodzinnej mam 3 numery nolimit (również stacjonarne)
+ karta do tabletu
+ 10 giga netu na wszystkich
+ numer stacjonarny do obierania
Płacę ok 110 zł

PS. Bez smsowania bo to strasznie archaiczna usługa jest ;-)

Data: 2016-07-26 04:14:19
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 12:53:41 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Czy to znaczy że przepłacam? :-)

W formule rodzinnej mam 3 numery nolimit (również stacjonarne)
Wygląda że masz drożej
110/3= ok37zł
PS. Bez smsowania bo to strasznie archaiczna usługa jest ;-)
Ja w życiu pewnie kilkadziesiąt smsów wysłałem ale córa tyle przez miesiąc wysyła.

Data: 2016-07-26 13:44:51
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 13:14, Kris pisze:
Wygląda że masz drożej
110/3= ok37zł
PS. Bez smsowania bo to strasznie archaiczna usługa jest ;-)
Ja w życiu pewnie kilkadziesiąt smsów wysłałem ale córa tyle przez miesiąc wysyła.

A gdybyś chciał mieć darmowe stacjonarne bez smsów to ile byś płacił?

Data: 2016-07-26 04:50:00
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 13:44:54 UTC+2 użytkownik z napisał:

A gdybyś chciał mieć darmowe stacjonarne bez smsów to ile byś płacił?
Za smsy i mmsy dopłaty nie kojarze. Po prostu w ofercie zaproponował.
Za nolimit stacjonarne dodatkowo 6zł.

Data: 2016-07-26 04:55:20
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 13:44:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
A gdybyś chciał mieć darmowe stacjonarne bez smsów to ile byś płacił?
http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.chtml
A tu ich standardowa oferta bez tel

Abonament czy prepaid