Abonament czy prepaid

Data: 2016-07-26 16:47:55
Autor: ToMasz
Abonament czy prepaid
W dniu 26.07.2016 o 09:25, Kris pisze:
Bywały tu dyskusje na temat co się bardziej opłaca- abonament czy prepaid
Zacząłem Ci/Wam pisać rano, ale skasowałem swój list. teraz jednak napiszę. Jeśli TOBIE z obliczeń wyszło że się opłaca - super. Mało kto się nad tym zastanawia a co dopiero liczy.
PRepaid ma jednak inne zalety. Zapomnij ko konieczności doładowywania co miesiąc. Teraz konta są ważne przez rok, a jak kupujesz doładowanie  za 100 to masz święty spokój. mało tego, dzisiaj kupiłem doładowanie 30złotowe za 26zł, czyli.... 86%ceny. Ja za rozmowy w sieci płacę 5zł/50 dni (+1gb). więc tanio. a 90% rozmów to moja sieć. więc jak chcę wygadać poza, to "doładowuje" i gadam. niema wała - nie wyjdzie więcej niż 20 na miesiąc. a z praktyki wychodzi że dużo mniej. w zasadzie to średnia jest ok 5 na miesiąc. ale dajmy na to jade na wczasy (albo do szpitala) i rodzina/firma tak mnie gniecie że muszę gadać, więc kupuje "no limit" na miesąc za 25zł. Syn ma parcie na smsy poza sieć - 7zł na miesiąc. to właśnie ta możliwość modyfikacji, przemawia za prepaidem. A teraz jeszcze wychodzi Rzecznik i mówi że za rejestracje są bonusy....
Również bezpieczeństwo, nawet nie w sensie płatnych smsów, płatnej subskrybcji, ale tego że no limit nie chroni przed przypadkowym mmsem,( jeśli sa płatne) albo telefonem za granicę, albo na 0-801xxx czy innymi dziwnymi numerami.

ToMasz

Data: 2016-07-26 18:32:33
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5797781a$0$12555$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 26.07.2016 o 09:25, Kris pisze:
[...]
PRepaid ma jednak inne zalety. Zapomnij ko konieczności doładowywania co miesiąc. Teraz konta są ważne przez rok, a jak kupujesz doładowanie  za

Nie wszedzie ...

100 to masz święty spokój. mało tego, dzisiaj kupiłem doładowanie

Jak kto wiecej gada, to mu te 100zl nie starcza na dlugo ....

ale dajmy na to jade na wczasy (albo do szpitala) i rodzina/firma tak mnie gniecie że muszę gadać, więc kupuje "no limit" na miesąc za 25zł.

A owszem, ale kolega ma duzo gadajaca corke, wiec tego problemu w zasadzie nie ma.
Za to z ostatnich doswiadczen - potrzebuje nagle pogadac wiecej z Orange na stacjonarny numer ... no nie ma opcji, albo nie znalazlem.
Wszyscy sie ostatnio uparli zarabiac na tych stacjonarnych i poucinali.

Choc w sumie ... sam przeciez podawalem rozwiazanie - wyciagnac z szuflady stary telefon, dokupic karte VM na dwa tygodnie.

Albo ... przejsc na stale do VM, to chyba zaowocuje w przyszlosci  :-)

J.

Data: 2016-07-26 23:19:00
Autor: Poldek
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 18:32, J.F. pisze:
[...]

Jak ktoś potrzebuje dużo dzwonić, to włącza sobie no-limit za ok. 29 zł/mies. (różnice kosmetyczne w zależności od operatora) i ta stówka starcza na co najmniej 3 miesiące dzwonienia bez ograniczania się.

Data: 2016-07-26 20:11:12
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 16:47, ToMasz pisze:
[...]

Potrafię zrozumieć takie wywody.
Ale jako ojciec rodziny wolę mieć święty spokój za 10-15 zł nawet więcej (to nie jest majątek gdyby chodziło o 50 czy 100 zł to inna rozmowa) bo telefon taktuję jako obowiązkową możliwość kontaktu zawsze i wszędzie. Te dodatkowe bajery, internety smsy są tylko dodatkiem do podstawowej możliwości komunikacji.
Dlatego czasem wybieram może droższą ofertę ale na lepszych dla mnie zasięgach. Faktura płaci się sama a konto zawsze jest napełnione ;-)
Raz na miesiąc w wolnej chwili patrzę czy faktura jest tak jak zwykle totalny nolimit.
To jest święty spokój i wolność od niepotrzebnego zagłębiania się w parametry, doładowania, ważności kont i daty wykorzystania pakietów ;-)
To nie jest rozrzutność tylko racjonalne wykorzystanie sił i środków.

Data: 2016-07-26 20:53:08
Autor: Alf/red/
Abonament czy prepaid
W dniu 26.07.2016 o 20:11, z pisze:
[...]

To się nieco kłóci - wolność od terminów, ale zaglądam co miesiąc. Już nie raz tłumaczono, że obecnie prepaid to nie tylko zdrapki w kiosku.

--
Alf/red/

Data: 2016-07-26 20:55:58
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 20:53, Alf/red/ pisze:
To się nieco kłóci - wolność od terminów, ale zaglądam co miesiąc. Już
nie raz tłumaczono, że obecnie prepaid to nie tylko zdrapki w kiosku.

Mogę zajrzeć ale nie muszę żeby dalej móc dzwonić.
Jestem wolnym człowiekiem ;-)

Data: 2016-07-26 21:09:34
Autor: ToMasz
Abonament czy prepaid
W dniu 26.07.2016 o 20:55, z pisze:
[...]

ale ja zawsze będę mógł dzwonić. w sieci. czyli do rodziny, znajomych... ten komfort kosztuje mnie średnio2zł na miesiąc. jeśli wolisz płacić 1 razy tyle..... Nie. nie płacisz 10 razy tyle. płacisz 10, 20, 30zł nie za telefonowanie, za komfort psychiczny. Tyle że Twój komfort jest zupełnie inny niż świadomych zwolenników prepaidów.
ToMasz

Data: 2016-07-26 22:14:29
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 21:09, ToMasz pisze:
[...]

Bo każdy człowiek jest inny i całe szczęście że może wybrać czy będzie się zadręczał doładowywaniem czy pławił się w luksusie abonamentu ;-)

Dajcie spokój chodzi o 10-15 zł różnicy. Ktoś się chce o takie sumy wykłócać? :-)

Data: 2016-07-27 22:46:19
Autor: Animka
Abonament czy prepaid

Bo każdy człowiek jest inny i całe szczęście że może wybrać czy będzie się zadręczał doładowywaniem czy pławił się w luksusie abonamentu ;-)
Niewielka róznica w przepracowaniu. Na przelew tez tracisz par chwil, w kiosku kupujesz paragon z kodem i to jest żaden problem.
Możesz doladować ze swojego konta bankowego, ale to kosztuje 5 zł.

--
animka

Data: 2016-07-28 09:42:21
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-27 o 22:46, Animka pisze:

Bo każdy człowiek jest inny i całe szczęście że może wybrać czy będzie
się zadręczał doładowywaniem czy pławił się w luksusie abonamentu ;-)
Niewielka róznica w przepracowaniu. Na przelew tez tracisz par chwil,

Mam polecenie zapłaty. Muszę tylko pamiętać o naładowaniu telefonu.

To w XXI wieku jest prawdziwy problem nowoczesnej technologii.

PS. Słyszałem że wraz z popularnością pokemonów gwałtownie wzrosła sprzedać powerbanków.
Może to da producentom coś do myślenia.
Telefon powinien wytrzymać dzień podczas maksymalnego eksploatowania.
Inaczej jest tylko zabawką a nie sprzętem do komunikacji :-)

Data: 2016-07-28 11:36:05
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości
PS. Słyszałem że wraz z popularnością pokemonów gwałtownie wzrosła sprzedać powerbanków.
Może to da producentom coś do myślenia.

Nie da. No chyba ze "jak zarobic na dodatkowej baterii".

Telefon powinien wytrzymać dzień podczas maksymalnego eksploatowania.
Inaczej jest tylko zabawką a nie sprzętem do komunikacji :-)

Nie da rady. GPS, kamera, ekran, internet, przetwarzanie obrazu - no nie da rady.
Ale moda na pokemony przeminie i swiat wroci do normy ... pojawia sie inne programy, rozladowujace w godzine :-)

J.

Data: 2016-07-28 12:32:59
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-28 o 09:42, z pisze:
Telefon powinien wytrzymać dzień podczas maksymalnego eksploatowania.

Musiałby mieć baterię wielkości tableta, niestety.

--
Liwiusz

Data: 2016-07-28 04:32:44
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu czwartek, 28 lipca 2016 12:33:02 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Musiałby mieć baterię wielkości tableta, niestety.
Patrząc na niektóre powerbanki to niekoniecznie az tak

Data: 2016-07-28 22:41:58
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-28 o 13:32, Kris pisze:
Patrząc na niektóre powerbanki to niekoniecznie az tak

Jak patrzę na kolejny nowy wspaniały wypasiony telefon za kilka tysi który nie ma obudowy ładującej baterię fotowoltanicznie (jak łajzy nie umieją zrobić lepszej baterii) to wzbudza to u mnie politowanie :-)

Data: 2016-07-29 10:52:11
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:579a6e1c$0$651$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Politowanie to raczej ta bateria wzbudza :-)

Dobrego smartfona, tzn takiego, ktory baterie zzera w godzine :-) ona i tak nie naladuje.
A ile razy masz okazje wystawic smartfona na pelne slonce ?

Owszem, na plazy by sie przydal ... ale dorzucic mu ekran e-paper lub LCD transflective, dopracowac tryb oszczedny i nie bedzie potrzeby baterii slonecznej.
Choc akurat wtedy by sie mogla przydac - jesli np dwie godziny ladowania starczy na caly dzien :-)

J.

Data: 2016-07-29 14:04:18
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-29 o 10:52, J.F. pisze:
[...]

To niech zrobią cokolwiek żeby było lepiej. Zmowa jakaś czy co? :-)

Data: 2016-07-29 15:03:34
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:579b4643$0$647$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Poniekad.
Producenci robia to, co sie dobrze sprzedaje, a Ciebie nikt nie pyta o zdanie :-)
Mnie tez nie :-(

J.

Data: 2016-07-29 16:47:23
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-29 o 15:03, J.F. pisze:
Poniekad.
Producenci robia to, co sie dobrze sprzedaje, a Ciebie nikt nie pyta o
zdanie :-)
Mnie tez nie :-(

Ostatnio oglądałem film Idiokracja (chyba tak się nazywał)
Idealnie pokazywał w jakim kierunku ten świat dąży. Idealnie.

Data: 2016-07-28 13:21:57
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nncn0t$h0m$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 2016-07-28 o 09:42, z pisze:
Telefon powinien wytrzymać dzień podczas maksymalnego eksploatowania.
Musiałby mieć baterię wielkości tableta, niestety.

Albo 50MHz procesor, malokolorowy ekran, i chyba nie miec Androida .....

J.

Data: 2016-07-28 04:33:56
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu czwartek, 28 lipca 2016 13:22:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Albo 50MHz procesor, malokolorowy ekran, i chyba nie miec Androida
Ja z telefonów z windowsem korzystam, i jakoś specjalnie energooszczędne też nie są

Data: 2016-08-03 08:26:37
Autor: masti
Abonament czy prepaid
Liwiusz wrote:

W dniu 2016-07-28 o 09:42, z pisze:
Telefon powinien wytrzymać dzień podczas maksymalnego eksploatowania.

Musiałby mieć baterię wielkości tableta, niestety.

O'RLY? Mój S5 ma 1200mAh i wytrzymuje prawie cały dzień.
telefony z bateriami 3000 wcale nie są dużo grubsze.

Data: 2016-08-03 11:29:33
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nns9rt$8vo$1@dont-email.me...
Liwiusz wrote:
[...]

Co za S5 - samsung (galaxy) s5 ?

Po co ci taki wypasiony smartfon, jesli go nie uzywasz :-)

Bo zaloze sie, ze  baterie potrafi zezrec w godzin, a w dwie to juz na pewno

J.

Data: 2016-08-03 09:40:09
Autor: masti
Abonament czy prepaid

Liwiusz wrote:
[...]

bo nie każdy uzywa telefonu do grania. niektórzy do pracy.

Data: 2016-08-03 12:19:47
Autor: Marek
Abonament czy prepaid
On Wed, 3 Aug 2016 09:40:09 -0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
bo nie każdy uzywa telefonu do grania. niektórzy do pracy.

Niech zgadnę, służy jako eksponat do malowania martwej natury? ;)

--
Marek

Data: 2016-08-03 10:24:49
Autor: masti
Abonament czy prepaid
Marek wrote:

On Wed, 3 Aug 2016 09:40:09 -0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:
bo nie każdy uzywa telefonu do grania. niektórzy do pracy.

Niech zgadnę, służy jako eksponat do malowania martwej natury? ;)

pudło

Data: 2016-08-03 14:47:15
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-08-03 o 12:24, masti pisze:
Marek wrote:

[...]

Nie napinaj się. Strasznie mnie śmieszą takie pokemony, które twierdzą, że im bateria trzyma w smartfonie bardzo długo, i jeszcze się zarzekają, że "go używają".

I to jeszcze do pracy. No tak, bo jak do pracy, to pracujący procesor mniej prądu żre ;)

--
Liwiusz

Data: 2016-08-03 12:53:36
Autor: masti
Abonament czy prepaid

Marek wrote:

[...]

a mnie strasznie śmieszą tacy ludzie, którzy uważają, że używanie
telefonu do pracy to non stop klikanie po ekranie.

Data: 2016-08-03 15:23:16
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nnspgg$q4t$1@dont-email.me...
a mnie strasznie śmieszą tacy ludzie, którzy uważają, że używanie
telefonu do pracy to non stop klikanie po ekranie.

Gadanie tez szybko rozladowuje baterie ... choc tu byc moze bateria 2-3Ah pozwoli uzyskac spory czas rozmow, w koncu to pare razy wiecej niz male stare telefoniki z 0.5Ah.

Z kim by tu pogadac bez nabijania rachunku, to moze przetestuje, bo mam wrazenie, ze te nowoczesne smartfony i w czasie rozmowy wiecej biora ..

J.

Data: 2016-08-03 13:34:30
Autor: masti
Abonament czy prepaid
J.F. wrote:

[...]

najwięcej żre jednak ekran. Więc gadając przy uchu jak jest wygaszony
nie jest tak źle.

Data: 2016-08-03 16:23:44
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-08-03 o 15:34, masti pisze:
J.F. wrote:

[...]

Ale co ty, telemarketer? Czy kobieca gaduła?

Co byś nie robił, to nei ma bata, aby używając smartfona bateria trzymała "długo".

Przypominasz mi mojego kolegę, który siedząc w tmobile z pakietem danych 250mb mówi, że mu on starcza. Bo "niedużo korzysta", bo właściwie tylko rozkład jazdy sobie sprawdza - i właśnie do tego się wszystko sprowadza, że to taki mentalny emeryt, który się boi internetu.

Tak samo w twoim przypadku - robisz coś, co prawie nie zużywa telefonu, a kreujesz się na wielkiego pana "pracującego" telefonem i ektrapolujesz potem swoje niszowe obserwacje na ogół.

--
Liwiusz

Data: 2016-08-03 12:08:22
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu środa, 3 sierpnia 2016 16:23:56 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
".

[...]
Ty widać z tych co pokemony łapią.

Data: 2016-08-04 00:21:11
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-08-03 o 21:08, Kris pisze:
[...]

Pudło. Mam win.

--
Liwiusz

Data: 2016-08-04 02:43:54
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu czwartek, 4 sierpnia 2016 00:21:23 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2016-08-03 o 21:08, Kris pisze:
> W dniu środa, 3 sierpnia 2016 16:23:56 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

To tak jak ja
Mój telefon ładuję co ok 3 dni. Nokia Lumia 640lte chyba
Wykorzystywany jak to telefon- do rozmów. Dość sporo połączeń odbieram
SMS, MMS nie korzystam
internet też nie. w telefonie to dla masochistów. Od tego mam kompa, laptopa czy chociażby tableta

Data: 2016-08-03 14:28:13
Autor: masti
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

jasne. Ty oczywiście wiesz lepiej ode mnie co robię z telefonem.
Pomijając już, że nie startuję twoich zawodach.

Data: 2016-08-03 16:29:56
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

Nie wiem, bo nawet nie chcesz powiedzieć, tylko się czaisz. Doświadczenie życiowe podpowiada mi, że może to być co najwyżej jeden wielki bullshit, bo nawet bez "pracy" smartfon krótko trzyma baterię.

--
Liwiusz

Data: 2016-08-03 14:40:53
Autor: masti
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

nie wiesz ale się wypowiadasz autorytatywnie.
jak przedszkolak

Data: 2016-08-03 18:55:28
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

Wiem, że ściemniasz. Reszta twoich konfabulacji nieistotna.

--
Liwiusz

Data: 2016-08-03 17:35:45
Autor: masti
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

udowodnij. chetnie się pośmieję jak sie wijesz.

Data: 2016-08-03 19:49:21
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

Co mam udowadniać? To ty jakieś pseudoeksperckie bzdury wypisujesz w stylu "wiem, ale nie powiem, ale musicie mi wierzyć, mimo że piszę bzdury".

--
Liwiusz

Data: 2016-08-03 18:17:23
Autor: masti
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

a jednak raczkiem uciekasz. Czemu mnie to nie dziwi?
Ty postawiłeś tezę ty ją udowadniasz to proste.
Twierdzisz, zę wiesz lepiej ode mnie jak uzywam telefonu to napieraj.
czekam

Data: 2016-08-04 00:20:52
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

Nie wiem jak używasz, pewnie w ogóle nie używasz, tylko się brandzlujesz na grupie. Gdybyś używał, nawet do samego czuwania, to nie pisałbyś głupot o długiej żywotności baterii.

--
Liwiusz

Data: 2016-08-03 22:43:14
Autor: masti
Abonament czy prepaid

J.F. wrote:

[...]

ale się wypowiadasz

tylko się brandzlujesz

wróc do przedszkola

na grupie. Gdybyś używał, nawet do samego czuwania, to nie pisałbyś głupot o długiej żywotności baterii.

to może napraw sobie telefon jak ci dnia nie wytrzymuje na czuwaniu?

Data: 2016-08-04 06:16:40
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-08-04 o 00:43, masti pisze:

to może napraw sobie telefon jak ci dnia nie wytrzymuje na czuwaniu?

Na czuwaniu wytrzymuje, czytaj dokładnie przed marnym trollowaniem.

--
Liwiusz

Data: 2016-08-04 09:25:59
Autor: masti
Abonament czy prepaid
Liwiusz wrote:

W dniu 2016-08-04 o 00:43, masti pisze:

to może napraw sobie telefon jak ci dnia nie wytrzymuje na czuwaniu?

Na czuwaniu wytrzymuje, czytaj dokładnie przed marnym trollowaniem.

ciekawe kto to napisał?
"Gdybyś używał, nawet do samego czuwania, to nie pisałbyś głupot o długiej żywotności baterii."

jak podrosniesz to może pogadamy

Data: 2016-08-04 12:29:17
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-08-04 o 11:25, masti pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

Gdzieś tu wyczytał o jednym dniu, analfabeto?

--
Liwiusz

Data: 2016-08-04 10:46:17
Autor: masti
Abonament czy prepaid

Liwiusz wrote:

[...]

to już nie wiesz na co odpowiadasz?

analfabeto?
myślisz, że wszyscy są jak Ty?

Data: 2016-08-03 17:16:35
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nnsupr$vlc$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Transfer za ostatni miesiac - 73MB.
Plus to, co przez wifi - tego juz nie liczylem.

Bo "niedużo korzysta", bo właściwie tylko rozkład jazdy sobie sprawdza - i właśnie do tego się wszystko sprowadza, że to taki mentalny emeryt, który się boi internetu.

No, yanosik zezarl, bo internet ... roznie bywa, lepiej sie oglada na komputerze, ale w lozku to juz lepiej na telefonie :-)

tym niemniej, mimo tych 73MB/mc, od godziny 8 zniklo 60% baterii.
A telefon praktycznie nie byl uzywany

Kto zezarl - *** wie, ponoc "systemAndroid" 25%, "Kernel Android" 17%, "uslugi google" 15%, ekran 12%, wifi 8%.
Jakas *** aplikacja, albo kilka *** aplikacji, albo caly *** system.

J.

Data: 2016-07-29 21:10:05
Autor: JoteR
Abonament czy prepaid
"z" <z@z.pl> napisał:

Dajcie spokój chodzi o 10-15 zł różnicy.

I te ~600 zł w łapce w postaci telefonu...

Ktoś się chce o takie sumy wykłócać? :-)

Apostołowie prepaidu - zawsze. Nieprawdaż, ToMaszu? ;->

JoteR

Data: 2016-07-30 02:13:34
Autor: Akarm
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-29 o 21:10, JoteR pisze:
Apostołowie prepaidu - zawsze. Nieprawdaż, ToMaszu? ;->

Ja przez kilkanaście lat nie wyobrażałem sobie nic poza abonamentem.
Kiedy Play pogorszył warunki i już byłem zdecydowany na dwa tandemy NJU, dowiedziałem się o Virgin Mobile. Dla mnie rewelacja. Nie uważam, że comiesięczne aktywowanie pakietu rozmów bez ograniczeń za 19zł jest uciążliwe.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-07-30 10:05:45
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-30 o 02:13, Akarm pisze:
Nie uważam, że
comiesięczne aktywowanie pakietu rozmów bez ograniczeń za 19zł jest
uciążliwe.

A masz na stacjonarne?
Na jakich nadajnikach?

Może się nawrócę :-)

Data: 2016-07-30 11:02:08
Autor: Akarm
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-30 o 10:05, z pisze:
A masz na stacjonarne?

Oczywiście. Dla mnie bez ograniczeń na stacjonarne to bardzo ważna opcja.
Zresztą wszystko jest opisane na ich stronie.
Każdy może sam sobie sprawdzić warunki.
Esemesów dużo nie muszę wysyłać, 30 sztuk wystarczyłoby mi na kilka lat, nie na miesiąc. :)  A internet wolę przeglądać na dużym ekranie, te 300MB jest aż nadto, dla mnie nie do wyczerpania na telefonie.
Ta taryfa jest idealnie skrojona pod moje potrzeby.

Na jakich nadajnikach?

Nie chce mi się teraz sprawdzać, ale zdaje mi się, że T-mobile i Orange.
Na brak zasięgu nie narzekam.

Data: 2016-07-30 17:25:19
Autor: Dominik Ałaszewski
Abonament czy prepaid
Dnia 30.07.2016 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał/a:
[...]

 W telefonie żony pokazuje dozwolone
Plus i T-Mobile (i macierzyste Play).

Data: 2016-07-31 09:17:13
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-30 o 11:02, Akarm pisze:
[...]

Popatrz na to:

http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abonament/?tab=1&cid=cpc:google_g:96020399196:play:e_c&gclid=CITaysSRnc4CFQQNcwodR2wAcA

http://tiny.pl/g9j67

No proszę. A jednak przepłacam. Muszę udać się do salonu i przycisnąć konsultantkę :-)

55 zł
18,33 zł na osobę

Data: 2016-07-30 10:23:21
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Dnia Sat, 30 Jul 2016 02:13:34 +0200, Akarm napisał(a):
[...]

Troche uciazliwe jednak jest, gdy trzeba dzien zaczynac od budzika czy
sprawdzenia terminarza. Co prawda darmowy pakiet fremium ratuje
kieszen. A jak osob wiecej, to i uciazliwosc wieksza. Moze VM sie kiedys dorobi pakietow odnawialnych, kilka juz przeciez
ma.

Ale ... abonamenty po 19 zl tez juz sa :-)
Co prawda i one wymagaja drobnego pilnowania :-)

J.

Data: 2016-07-30 01:28:59
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu sobota, 30 lipca 2016 10:23:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Ale ... abonamenty po 19 zl tez juz sa :-)
Co prawda i one wymagaja drobnego pilnowania :-)
Jak raz wyłączysz wszystkie "premium" itp. to do następnego przedłużenia umowy jest spokój

Data: 2016-07-30 11:15:20
Autor: Akarm
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-30 o 10:23, J.F. pisze:
Troche uciazliwe jednak jest, gdy trzeba dzien zaczynac od budzika czy
sprawdzenia terminarza.

Bez przesady, operator przysyła SMS z informacją. Zanim wygadasz 30 minut, bez trudu uaktywnisz pakiet rozmów bez ograniczeń.

Ale ... abonamenty po 19 zl tez juz sa :-)

Widać coś przegapiłem...
Poproszę trochę więcej informacji.
Porównywalne z Freemium? W jakiej sieci?
Zdecydowanie wolę abonament.

Data: 2016-07-26 22:14:55
Autor: Poldek
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 20:55, z pisze:
[...]

Tak, przez 2 lata masz wolność do comiesięcznego wpłacania abonamentu za telefon komórkowy :-)

BTW - w prepaidzie również jest taka możliwość, żeby w systemie internetowym banku ustawić comiesięczne, lub co trzy miesięczne (lub inne) regularne zasilanie danego numeru i też można w ten sposób mieć tel. bezobsługowy. Włączasz no-limit za 29 zł/mies. i wpłatę 150 zł raz na pół roku (zasila numer o 180 zł) i gotowe.

Data: 2016-07-26 22:19:07
Autor: z
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 22:14, Poldek pisze:
Tak, przez 2 lata masz wolność do comiesięcznego wpłacania abonamentu za
telefon komórkowy :-)

Myślisz że wciągu tych dwóch lat zaprzestaniesz mieć potrzebę komunikacji telefonicznej ze światem?
Szacun. Jesteś/będziesz wtedy wolnym człowiekiem. :-)

[...]

Czyli różnice są w cyrografie i tych paru złotych

Szkoda życia żeby bić kopie :-)

Data: 2016-07-26 23:03:04
Autor: Poldek
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-26 o 22:19, z pisze:
[...]

Pewnie nie przestanę mieć potrzeby posiadania telefonu komórkowego, ale może się zdarzyć, że - jako wolny człowiek - przeniosę się na jakiś czas w inne miejsce, a tam nie będzie dobrego zasięgu akurat tego operatora? Wyjadę na stypendium zagraniczne na 1,5 roku (z którego już nigdy nie wrócę) i będę chciał mieć telefon operatora miejscowego i nie opłacać drugiego numeru w kraju. Mogę zachcieć szybko i zmienić numer telefonu i skorzystać przy tym z promocji dla nowych klientów, mogę dostać telefon służbowy opłacany w całości przez pracodawcę i nie chcieć nosić dwóch telefonów... itd. Może być wiele powodów. Przede wszystkim, jako wolny człowiek lubię mieć poczucie, że nie trzyma mnie zobowiązanie do comiesięcznego wpłacania pieniędzy za kawałek plastiku z baterią w środku.

Data: 2016-07-26 23:58:11
Autor: Kris
Abonament czy prepaid
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 23:03:10 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

[...]
Właśnie np. dla studentów lepsza będzie opcja prepaid. Bo wyjada na staż, za granice czy nagle dwa miesiące pusto w kieszeni.
Jeśli jednak ktoś już pewną stabilizację osiągnął to nie zawsze ma ochotę na szukanie promocji, wisienek itp. w celu zaoszczędzeni równowartości dwóch piw miesięcznie i wybierze abonament.
Każdemu wg potrzeb

Data: 2016-07-27 12:15:42
Autor: Chris
Abonament czy prepaid
[...]

Tanio to ma moja żona :) 0 zł w Virgin Mobile (taryfa #FREE). W tym ma 30 min/ 30 SMS-ów/300 MB na dane i jej to wystarcza. Taniej chyba się nie da, jedyny wydatek to telefon P8 Lite który jej kupiłem za 600zł (nowy z T-Mobile).

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-27 12:21:28
Autor: J.F.
Abonament czy prepaid
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nna1m3$86r$1@node1.news.atman.pl...
Tanio to ma moja żona :) 0 zł w Virgin Mobile (taryfa #FREE). W tym ma 30 min/ 30 SMS-ów/300 MB na dane i jej to wystarcza. Taniej chyba się nie da, jedyny wydatek to telefon P8 Lite który jej kupiłem za 600zł

Taniej sie nie da, ale takie zony nie istnieja :-)

30 minut to na jedna rozmowe :-)

J.

Data: 2016-07-27 12:50:21
Autor: Chris
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-27 o 12:21, J.F. pisze:
[...]

W Virgin do sieci mamy rozmowy za darmo :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-27 15:32:18
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-27 o 12:50, Chris pisze:
[...]

W jaki sposób?

--
Liwiusz

Data: 2016-07-27 15:46:48
Autor: Chris
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-27 o 15:32, Liwiusz pisze:
[...]

Tylko w pakietach od 19zł rozmowy do Play i Virgin są darmowe, ja mam pakiet za 19zł (sms free, 100 min, 2.5GB dane) i mi się takie rozmowy do żony nie liczą z pakietu 100min. FB, Messenger, GG coś tam jeszcze też nie jest liczone z pakietu danych.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-27 15:52:03
Autor: Liwiusz
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-27 o 15:46, Chris pisze:
[...]

No to zmieniasz temat, bo była mowa o ofercie za 0zł.

--
Liwiusz

Data: 2016-07-27 15:59:49
Autor: Chris
Abonament czy prepaid
W dniu 2016-07-27 o 15:52, Liwiusz pisze:
[...]

Musiał bym zobaczyć jak to wygląda na billingach u zony, czy jej to liczy z pakietu czy nie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-31 17:57:16
Autor: Maciek
Abonament czy prepaid
[...]
Racja. Moja musi sobie jeszcze dokupić pakiet 60-100 minut za 5-8zł.

Maciek

Abonament czy prepaid