Abonament njumobile

Data: 2013-10-09 21:34:15
Autor: Karol Misiukiewicz
Abonament njumobile
Czy s± juz tu na grupie szczę¶liwcy co przerobiaj± abonament w NJU i s±
zadowoleni, bo rachunek nie przekroczył gwarantowanego progu... ?

Lub tacy co tak mało telefonowali, ze abonament wyniósł 9 zł ?

W odpowiedzi na NJU, to Play jak± oferte stworzył?

Data: 2013-10-09 22:33:23
Autor: dizel
Abonament njumobile
On Wed, 9 Oct 2013 21:34:15 +0200, Karol Misiukiewicz
<k.misiukiewicz@tlen.pl> wrote:

W odpowiedzi na NJU, to Play jak± oferte stworzył?

Abonament Redbull Mobile No limits
W ofercie na kartę play mini max

Pozdrawiam

Data: 2013-10-09 23:09:05
Autor: funn
Abonament njumobile
W dniu 09-10-2013 21:34, Karol Misiukiewicz pisze:
Czy s± juz tu na grupie szczę¶liwcy co przerobiaj± abonament w NJU i s±
zadowoleni, bo rachunek nie przekroczył gwarantowanego progu... ?

Posiadam i jest tak, jak mowia
rozmowy ~600 minut
sms/mms ~150
internet ~400 mb

rachunek 57 zl

Zdecydowanie dziala

Data: 2013-10-09 23:29:04
Autor: DJ Abelson®
Abonament njumobile
W dniu 2013-10-09 23:09, funn pisze:
W dniu 09-10-2013 21:34, Karol Misiukiewicz pisze:
Czy są juz tu na grupie szczęśliwcy co przerobiają abonament w NJU i są
[...]

Paczpan, a w Lycamobile:
rozmowy - bez ograniczeń
sms - bez ograniczeń, mms niestety brak.
internet - 500 MB
rachunek - 39 zł

So was?

Data: 2013-10-10 00:09:52
Autor: Grzexs
Abonament njumobile
Posiadam i jest tak, jak mowia
rozmowy ~600 minut
sms/mms ~150
internet ~400 mb

rachunek 57 zl

Zdecydowanie dziala

Za miesiąc?! Tanio to nie jest…

--
Grzexs

Data: 2013-10-10 03:10:50
Autor: Titus Atomicus
Abonament njumobile
In article <l34glo$imu$1@news.vectranet.pl>,
 funn <funn@_lalalalala_tkdami.net> wrote:

> [...]
> Czy s± juz tu na grupie szczę¶liwcy co przerobiaj± abonament w NJU i s±
> zadowoleni, bo rachunek nie przekroczył gwarantowanego progu... ?

Ja od smsow sie wstrzymuje (conajwyzej wysylam poprzez bramke netowa), za to rozmawiam sporo - i wychodzi faktycznie 29.
Za to na wakacje - zamiast  zwyklego netu wykupowalem pakiety internetowe - w lipcu 350MB, w sierpniu 700MB - niestety, okazalo sie, ze te pakiety sa wazne nie 30 dni, a tylko do konca okresu rozliczeniowego, czyli _max_ 30dni.
Nie zrozumialem tego, i potem mialem kilka zl dodatkowych kosztow.
Ale mimo to jestem zadowolony.
--
TA

Data: 2013-10-10 17:06:18
Autor: PlaMa
Abonament njumobile
W dniu 2013-10-10 03:10, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

No mnie tak nabrali z pakietamiw minimax, zdziwiłem się lekko jak ¶wieżo kupione 500MB poszło do krainy wiecznych bitów.

Ale mimo to jestem zadowolony.

A ja się wkurzyłem i wsadziłem aero2 do drugiego slotu na SIM :)

Data: 2013-10-30 15:32:38
Autor: DJ Abelson®
Abonament njumobile
W dniu 2013-10-10 17:06, PlaMa pisze:

A ja się wkurzyłem i wsadziłem aero2 do drugiego slotu na SIM :)

Ale czego się spodziewać po TP, panie? Zrobiom fhuja i tyle ;)
--
PO jest tak silne, ĹĽe...ja pierdole!

Abonament njumobile