Abonament u operator贸w sieci kom贸rkowyc h

Data: 2014-04-21 18:44:25
Autor: DanW
Abonament u operator贸w sieci kom贸rkowyc h
W dniu 2014-04-15 13:25, Trybun pisze:
  Czy kt贸ry艣 z operator贸w praktykuje zwyczaje abonamentowe polegaj膮ce na
tym 偶e klient mo偶e z g贸ry op艂aci膰 czas trwania umowy, a tak偶e czy  w
momencie podpisywania umowy mozna j膮 wym贸wi膰 z ostatnim dniem
obowi膮zywania cyrografu. W salonie Play poinformowano mnie 偶e to
pierwsze jest mo偶liwe, jadnak to nie oni wystawi膮 mi rachunek na ca艂y
okres tylko musz臋 jako艣 tak po partyzancku zrobi膰 to we w艂asnym
zakresie. Natomiast umow臋 mo偶na wypowiada膰 dopiero co najmniej po
miesi膮cu jej trwania. Czy u jakichkolwiek innych operator贸w mog臋 spe艂ni膰
te dwa swoje warunki bez 偶adnych problem贸w?
Je艣li z艂o偶ysz pismo o rozwi膮zaniu umowy z dniem zako艅czenia cyrografu to musz膮 to przyj膮膰 w ka偶dej sieci. Wa偶ne, 偶eby wp艂acona kwota nie powi臋kszy艂a si臋 np. o po艂膮czenia z biurem obs艂ugi klienta i inne us艂ugi, za kt贸re pobierana jest op艂ata poza abonamentem. Faktury b臋d膮 wystawiane co miesi膮c przez operatora na kwot臋 wynikaj膮c膮 z umowy a saldo nadp艂aty pomniejszane co miesi膮c. Nie testowa艂em na ca艂y okres umowy ale na kilka miesi臋cy w plusie, playu i vectrze - z tych operator贸w nikt nie zwr贸ci艂 nadp艂aty.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-05-02 15:46:36
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-21 18:44, DanW pisze:
[...]

Jednak nie ma nic o tym w regulaminie. A ja chcia艂bym bez 偶adnych dodatkowych zabieg贸w za艂atwi膰 to na jednym formularzu. Tzn. w pierwszym (i jedynym) formularzu p艂atniczym ma widnie膰 kwota uzgodniona w umowie, obejmuj膮ca ca艂y okres jej trwania.

Abonament u operator贸w sieci kom贸rkowyc h