Abonament za 20zł?

Data: 2011-04-26 21:49:52
Autor: lukasz
Abonament za 20zł?
Witam serdecznie,

1.    W czerwcu kończy się mojej mamie umowa na abonament telefonii komórkowej w Erze, dotychczas płacąc 20zł miesięcznie było 130 minut w abonamencie (pierwsze 70 minut do wszystkich sieci, następne 60 minut do wszystkich sieci oprócz Play).

2.    Obecnie szukam oferty bez telefonu w cenie około 20zł i jak największą ilością minut do wszystkich łącznie z Play, bez żadnych kombinacji z kodami oraz kruczków w umowach.

3.    Próby przeglądania stron internetowych operatorów, czytania umów i rozszyfrowania "gwiazdek" są ponad moją cierpliwość. Zatem drodzy grupowicze kieruję do Was pytanie, jaka oferta spełniająca oczekiwania z punktu 2 jest najrozsądniejsza na chwilę obecną tj. Maj 2011?

Zachęcam do dyskusji, odpowiedzi może będą pomocne również dla innych czytelników.

Pozdrawiam!

Data: 2011-04-26 22:29:14
Autor: z
Abonament za 20zł?
lukasz pisze:

3.    Próby przeglądania stron internetowych operatorów, czytania umów i rozszyfrowania "gwiazdek" są ponad moją cierpliwość.

Tak dobrze to nie ma.
Znając życie to najlepiej zmienić operatora, podpisać umowę na rok i dostać jako nowy, wspaniały, czcigodny klient dobrą ofertę. Po roku znowu trzeba zmieniać operatora bo ci co tak mało płacą i podpisują tak krótkie umowy to niech spadają i daje im się gorsze warunki niż dla następnego z ulicy.
A drobne kruczki i niechciane bonusy które trzeba wyłączyć w określonym terminie to standard.
Na Twoim miejscu pewnie przeszedłbym do Playa na kartę i dokładnie sprawdził czy telefon można na stałe zmusić do korzystania sieci plusa.
W święta ratowałem znajomego bo problemy z zasięgiem nadal aktualne.

Jak mi się skończy umowa w "pleju" to właśnie tak zrobię i zapanuje święty spokój. Na atrakcyjne ceny telefonów już nie liczę.
Ciekawe czy można zachować numer?

Data: 2011-04-27 04:32:35
Autor: JanKo
Abonament za 20zł?
Agent lukasz nadaje:
Obecnie szukam oferty bez telefonu w cenie około 20zł i jak
największą ilością minut do wszystkich łącznie z Play, bez żadnych
kombinacji z kodami oraz kruczków w umowach.

Jeśli masz konto w mMbanku to ichni Mobile przy cenie 19 gr/min w zamian za 20 zł daje 105 + 50 min (dodatkowy bonus za konto w mBanku) do wszystkich sieci, również Play. Bez dodatkowych pakietów i kodów.

Data: 2011-04-27 11:12:24
Autor: J.F.
Abonament za 20zł?
Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w
Jeśli masz konto w mMbanku to ichni Mobile przy cenie 19 gr/min w zamian za 20 zł daje 105 + 50 min (dodatkowy bonus za konto w mBanku) do wszystkich sieci, również Play. Bez dodatkowych pakietów i kodów.

A jak u nich z transmisja danych ?
Nic wielkiego - ot, co dwa miesiace pare MB ..

J.

Data: 2011-04-27 11:17:48
Autor: Liwiusz
Abonament za 20zł?
W dniu 2011-04-27 11:12, J.F. pisze:
[...]

Polecam zainteresować się ofertą gaduair.

--
Liwiusz

Data: 2011-04-28 02:58:43
Autor: AL
Abonament za 20zł?
[...]

eeee - w darmofonie (teraz chyba to sie jakos inaczej nazywa) masz co miesiac 20MB gratis, 100MB za 5-taka.
Jesli ktos nie wykorzystuje telefonu jako glownego zrodla dostepu do neta - to nawet 20MB w zupelnosci wystarczy.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-04-28 11:18:26
Autor: Danny
Abonament za 20zł?
Dnia Wed, 27 Apr 2011 11:12:24 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

50MB co miesiąc za free

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2011-04-28 19:06:59
Autor: J.F.
Abonament za 20zł?
[...]

A jak to bedzie ?
Bo jesli dobrze widze to promocja konczy sie 30 czerwca, i zostanie standardowy cennik 27gr/min.

J.

Data: 2011-04-27 18:26:04
Autor: Pszemol
Abonament za 20zł?
"lukasz" <no@spam.com> wrote in message news:ip77l9$iu9$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co się stanie gdy skończonej umowy nie odnowisz i nie podpiszesz
żadnej innej? Telefon przestanie działać? :-)

Data: 2011-04-28 10:25:30
Autor: z
Abonament za 20zł?
Pszemol pisze:

A co się stanie gdy skończonej umowy nie odnowisz i nie podpiszesz
żadnej innej? Telefon przestanie działać? :-)

Na takie sytuacje każdy szanujący się operator TFU... ma przygotowany stosowny scenariusz drobnym druczkiem w umowie. Koszty x 300% i wypowiedzenie umowy 3 mies. ;-)  W końcu te promocje muszą być z czegoś finansowane. To jest dobre dla klienta bo nie musi on nic robić i powinien być zadowolony bo się o niego DBA ;-)

To jest taki sport narodowy. "Nie dać się orżnąć"
Każdy abonent powinien w to grać i wytrwale trenować zagadnienia prawnicze zawarte w umowach, ćwiczyć spostrzegawczość, śledzić nowości na grupach dyskusyjnych (nowe nieczyste zagrywki operatorów), wyrabiać odporność na stres i trzeźwość umysłu :-)

To nie jest usługa dla Kowalskiego to są IGRZYSKA!!! :-)

Data: 2011-04-28 14:41:49
Autor: J.F.
Abonament za 20zł?
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipb89r$rbp$1inews.gazeta.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Albo i calkiem grubym - gdzies na poczatku "klient zawiera umowe na czas nieokreslony w taryfie XXX z promocja ZZZ. Warunki promocji podaje zalacznik do umowy".
A promocja sie po 24 miesiacach konczy i zaczynamy placic jak w taryfie XXX.

[...]

I dobrze, niech sie cwiczy a nie narzeka potem ze go bank orznal na naprawde duze pieniadze :-)

J.

Data: 2011-04-28 08:43:09
Autor: Pszemol
Abonament za 20zł?
Pszemol pisze:
[...]

Jeśli tak jest napisane od początku, grubym drukiem to ok.
Jeśli nie ma nic o "promocji" a tylko jest maczkiem gdzieś to
wybaźgrane to nie jest to w porządku.
Ja mam z AT&T umowę na czas określony, przy określonych
stawkach i jedyne co ta umowa daje to właściwie ograniczenie
swobody zmiany operatora w ciągu tych dwu lat pod karą
kilkuset dolarów za "early termination". I tyle! Umowa się kończy,
mogę odejść do innego opa, ale warunki usługi czy jej cena się
nie zmienia wcale. Tak jest w USA - w Polsce musi być "trudniej" :-)

[...]

Tylko czemu wszędzie te pułapki? Te podstępy? To liczenie na to
że nie przeczyta? Czy to rzeczywiście buduje atmosferę zaufania?
Atmosferę partnerskiej współpracy i wzajemnego szacunku? Nie!

Data: 2011-04-29 22:08:28
Autor: J.F.
Abonament za 20zł?
On Thu, 28 Apr 2011 08:43:09 -0500,  Pszemol wrote:
[...]

Nie martw sie, i tak przeoczysz :-)

[...]

No bo zacznijmy od tego ze masz umowe na czas nieokreslony - mozesz
nic nie zrobic a uslugi beda kontynuowane. Poki oczywiscie bedziesz za
nie placil.

A latwiej/trudniej .. przeciez to amerykanski zwyczaj. Polska tradycja to zaplac wpisowe i czekaj cierpliwie pare lat az ci
telefon zalozymy :-)

[...]

nie narzekaj, te od komorek to jeszcze jedne z latwiejszych.

Atmosferę partnerskiej współpracy i wzajemnego szacunku? Nie!

A umowe amerykanska to kiedys przeciez analizowalismy - do d* taka
umowa. no chyba ze uzupelnia ja chec partnerskiej wspolpracy.

Ale u nas tez jest taka chec - dzwonia, namawiaja, bylebys umowe
przedluzyl. A jak nie chcesz sie zobowiazac na dluzej - to kijek czeka
:-)

J.

Data: 2011-04-28 15:40:03
Autor: z
Abonament za 20zł?
J.F. pisze:

I dobrze, niech sie cwiczy a nie narzeka potem ze go bank orznal na naprawde duze pieniadze :-)

Niektórzy woleliby zamiast tracić czas i pieniądze na "pilnowanie" operatora pracować na utrzymanie rodziny.
Jak ktoś woli igrzyska to będzie miał MOŻE za rok ;-) i niech nie mówi co ma ktoś robić po całym dniu uczciwej pracy.
Chociaż to słowo dla "operatorów" to pewnie jakaś czarna magia jest.

Data: 2011-04-28 21:10:18
Autor: tl
Abonament za 20zł?

Witam serdecznie,

Może wypróbujesz to www.killbill.pl i opublikujesz efekty ?

Data: 2011-04-29 11:27:19
Autor: J.F.
Abonament za 20zł?
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w
Może wypróbujesz to www.killbill.pl i opublikujesz efekty ?

I tak ot przekazac swoje dane nie wiadomo komu ?

W billingach niby nic tajnego tam nie ma, ale to smierdzi jakas wielka naiwnoscia :-)

Ale dostep do konta dawac ?

J.

Data: 2011-04-29 13:47:10
Autor: Liwiusz
Abonament za 20zł?
W dniu 2011-04-29 11:27, J.F. pisze:

Ale dostep do konta dawac ?

Jakiś problem z późniejszą zmianą hasła? Czy boisz się, że "tu i teraz" ci skrypt bałagan w koncie zrobi?

--
Liwiusz

Data: 2011-04-29 21:54:20
Autor: J.F.
Abonament za 20zł?
On Fri, 29 Apr 2011 13:47:10 +0200,  Liwiusz wrote:
W dniu 2011-04-29 11:27, J.F. pisze:
Ale dostep do konta dawac ?

Jakiś problem z późniejszą zmianą hasła?

Chyba nawet nie ma problemu, bo jednorazowe jest.

Czy boisz się, że "tu i teraz" ci skrypt bałagan w koncie zrobi?

A jednak czuje jakis niesmak i opor :-)

J.

Data: 2011-04-30 06:33:23
Autor: tl
Abonament za 20zł?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ep5mr6t1dvr0273r6237odgspraq6o9rv64ax.com...
[...]

Znaczy skutecznie zaszczepiony wirus mani prześladowczej w początkowym stadium rozwoju.
Zrobiłem test i żyję. Telefon też. I wszystkim wokół mnie ma się na życie.

Data: 2011-04-30 12:35:26
Autor: J.F.
Abonament za 20zł?
On Sat, 30 Apr 2011 06:33:23 +0200,  tl wrote:
[...]

Po tych tysiacach wirusow, trojanow, exploitow oraz Sony, phisingow,
wlaman - to raczej sie to nazywa niepoprawny optymizm :-)

Zrobiłem test i żyję. Telefon też. I wszystkim wokół mnie ma się na życie.

Ale to sie moze po roku objawic.

J.

Data: 2011-04-30 23:09:05
Autor: tl
Abonament za 20zł?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7bpnr69ric21ff0prjs1ptiba41fvtsmm44ax.com...
[...]

I tego wszystkiego doświadczyłeś na własnej skórze czy znasz z opowiadań ?
Ja też pamiętam opowieści o duchach, upiorach, wilkołakach .... ale tym straszono dzieci w czasach gdy na świecie nie było komputerów. Cóż , czasy się zmieniają i postęp wpycha się do bajek.

Zrobiłem test i żyję. Telefon też. I wszystkim wokół mnie ma się na życie.

Ale to sie moze po roku objawic.

Wiesz, moje dane osobowe wiszą na domofonie, na klatce schodowej i jeszcze w innych miejscach już od wielu lat.
Chyba jestem zaszczepiony.

Data: 2011-05-01 12:49:10
Autor: J.F.
Abonament za 20zł?
On Sat, 30 Apr 2011 23:09:05 +0200,  tl wrote:
[...]

No nie, wszystkich nie doswiadczylem, ale kilka wystarczy. Ryzyko jest.

We wroclawiu zlodzieje nalozyli skaner i kamerke na bankomat.
Bankomat umieszczony wewnatrz budynku banku.

[...]

Co innego dane, a co innego dostep do zarzadzania telefonem, na ktory
np hasla z banku przychodza.

Oby cie cos takiego nie spotkalo
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,9317916,Oszukani_przez_bank_wciaz_nie_odzyskali_pieniedzy.html

Nie wiem czy to ta sama sprawa - ale kolejny madry z poczty bral
kredyty podajac fikcyjny adres klienta. Sad poczcie wierzyl ze
"adresat nieznany" ... i pozwalal na egzekucje. A komornik jakos po
peselu trafial bez problemow. J.

Data: 2011-05-01 19:01:55
Autor: tl
Abonament za 20zł?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:74eqr69hiqil9qmu5qm0loklddjjdkldsb4ax.com...

Co innego dane, a co innego dostep do zarzadzania telefonem, na ktory
np hasla z banku przychodza.

I co Ci zarządzą ? Włączą Ci jakąś usługę ? Firma działająca legalnie ? Po co ? Dodatkowo dowiem się o tym z smsa informacyjnego od operatora.

Data: 2011-05-05 08:07:26
Autor: Jeremiasz
Abonament za 20zł?

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipk3m3$d53$1news.onet.pl...

[...]

A kto mówi, że firma wyłączy? Ktoś może od firmy dane wykraść. Tak było z Sony:-)

JA

Data: 2011-04-28 22:55:00
Autor: konsultant
Abonament za 20zł?

www.gaduair.pl Po doładowaniu za 30zł (kupujesz u dilera za 22zł) masz miesiąc rozmów do wszystkich za 19gr/min a do Play za 29gr/min. Sms za 2gr do wszystkich sieci! Dodatkowo wtedy dostajesz 50MB gratis na transmisje danych na miesiąc po doładowaniu 30zł. Dostajesz też 30min. gratis na rozmowy voip (po wybraniu nru dostępowego 133 za 5gr/min.)

Data: 2011-04-28 23:16:09
Autor: Liwiusz
Abonament za 20zł?
W dniu 2011-04-28 22:55, konsultant pisze:
Dodatkowo wtedy dostajesz 50MB gratis na transmisje danych na miesiąc po
doładowaniu 30zł

Regulaminowo może dostaje się 50mb, ale w praktyce 100mb (nawet przy doładowaniu przez dilera).

--
Liwiusz

Abonament za 20zł?