Aborcja powinna być dopuszczona nawet w 9 miesiącu

Data: 2010-12-28 14:23:44
Autor: Hans Kloss
Aborcja powinna być dopuszczona nawet w 9 miesiącu
On 28 Gru, 13:54, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[bzdury jak zwykle]
Grzegorzu, dla takich jak ty to ja bym zalegalizował aborcję do 730
miesiąca włącznie. I dobrowolna niepłatną eutanazję w razie gdyby z
aborcją coś nie wyszło.
J-23

Data: 2010-12-29 02:05:48
Autor: K.S.
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c4a0600b-dca7-440f-89ce-c009a4b15a4fu3g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

No właśnie o to mi chodziło, kiedy pytałem się wcześniej "Ile miesięcy liczy Grzegorz Z.?". - tylko chciałem ten limit określić precyzyjniej.

Oczywiście decyzja o aborcji powinna być podejmowana demokratyczne - np poprzez głosowanie w lokalnej społeczności (albo na grupie dyskusyjnej).

Data: 2010-12-29 13:28:54
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 28 Gru, 13:54, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[bzdury jak zwykle]
Grzegorzu, dla takich jak ty to ja bym zalegalizował aborcję do 730
miesiąca włącznie.

Datę czego masz wpisaną w dowodzie osobistym?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-29 13:38:20
Autor: Azor jest pedałem
Aborcja powinna być dopuszczona nawet w 9 miesiącu

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Datę czego masz wpisaną w dowodzie osobistym?

Wydania ;-))

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-31 01:40:34
Autor: Jaksa
[...]

-- --

Zmieniłbym powyżej na "przymusową i płatną" eutanazje.

Jaksa

Aborcja powinna być dopuszczona nawet w 9 miesiącu