Aborcja, sumienie, kasa

Data: 2012-10-11 10:20:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Aborcja, sumienie, kasa
Sejm odrzucił wczoraj projekt Ruchu Palikota legalizujący aborcję do 12. tygodnia i to w każdym przypadku. Po pierwsze to nic zaskakującego, a po drugie nic złego się nie stało. Bo to jest tak niestety, iż najbardziej gorącym zwolennikiem obowiązującego prawa o aborcji jest dobrze ustosunkowane lobby aborcyjne, skupiające głównie panów doktorów od aborcji, lub jak kto woli specjalistów od „wywoływania miesiączki”. Jeszcze nigdy nie żyło im się tak dobrze i tak zasobnie jak teraz.

Aborcja generalnie jest zakazana, więc cena usługi jest adekwatna do stopnia hipotetycznego ryzyka. Oznacza to dla panów doktorów nie tylko pełne ręce roboty, ale też pełne szuflady pieniędzy. Nic dziwnego, że są gorącymi przeciwnikami złagodzenia przepisów. Bo wtedy jakże wiele klientek zabrały by im zwykłe, publiczne szpitale, robiąc skrobankę za friko. A do tego za żadne skarby dopuścić nie można. Aborcyjne lobby uwali więc każdą ustawę.

Ale jest też drugi punkt widzenia wcale nie w sprzeczności z tym pierwszym. No, bo nawet jakby ta palikotowa ustawa przeszła, to co z tego? Znaczna część panów doktorów, zaczęłaby się natychmiast powoływać na słynną klauzulę sumienia. A to oznacza, że tak jak skrobiemy się dziś za granicą lub w prywatnych klinikach, tak nadal sie będziemy skrobać. Oczywiście prawie wszyscy panowie doktorzy, tak gorliwie powołujący się na klauzule sumienia w państwowym szpitalu, w prywatnej klinice nagle sumienie straci. Ot, cudowne przemiany. Sumienie tajemniczo przemienia się w kasę, niczym woda w wino.

A tak w ogóle to z niecierpliwością wręcz czekam, kiedy to trafi nam się pierwszy lekarz (a może już taki się trafił, tylko o tym nie wiem), który odmówi w ogóle leczenia czegokolwiek – grypy, raka czy zawału – argumentując że bóg pewnie wiedział co robi, i on zwykły śmiertelnik woli bożej lekceważyć nie może. Jego obowiązuje klauzula sumienia i niekwestionowanie boskich wyroków.
czwartek, 11 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2725-aborcja-sumienie-kasa.html

Całkowite zakazanie aborcji jest niezmiernie pożądane. Dodatkowe 1000 piczek do wyskrobania za dobrą cenę!

Data: 2012-10-11 10:28:52
Autor: T.
Aborcja, sumienie, kasa
[...]

Idąc tym tropem należałoby wnieść o legalizację jazdy po pijanemu - no bo przecież lobby policyjne korzysta na łapówkach...
Ps. Skąd się wziął ten eksponat o ksywie revelstein? Bo jakiś dziwny jest...
T.

Data: 2012-10-11 01:37:18
Autor: Stachu Chebel
Aborcja, sumienie, kasa
On 11 Pa, 10:29, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:

> [...]

> si w kas, niczym woda w wino.

> A tak w ogle to z niecierpliwoci wrcz czekam, kiedy to trafi nam si
> pierwszy lekarz (a moe ju taki si trafi, tylko o tym nie wiem),
> ktry odmwi w ogle leczenia czegokolwiek - grypy, raka czy zawau -
> argumentujc e bg pewnie wiedzia co robi, i on zwyky miertelnik
> woli boej lekceway nie moe. Jego obowizuje klauzula sumienia i
> niekwestionowanie boskich wyrokw.
> czwartek, 11 padziernika 2012, revelstein
>http://revelstein.blox.pl/2012/10/2725-aborcja-sumienie-kasa.html

> Cakowite zakazanie aborcji jest niezmiernie podane. Dodatkowe 1000

Idc tym tropem naleaoby wnie o legalizacj jazdy po pijanemu - no
bo przecie lobby policyjne korzysta na apwkach...

Przemyl jeszcze raz logik swojego wywodu.Albo zapytaj kogo zanim
napiszesz

Data: 2012-10-11 10:49:46
Autor: mkarwan
Aborcja, sumienie, kasa
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50768174$0$1226$65785112news.neostrada.pl...
czwartek, 11 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2725-aborcja-sumienie-kasa.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

3. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

4. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

5. revelstein o sobie
Chętnie przebywam w towarzystwie wszelakich patologicznych hedonistów,
liberałów i libertynów, invitronistów i eutanazistów, a także aborcjonistów,
zdrajców, "sprzedawczyków, szubrawców."
"mój pradziadek zmieniał nazwisko oraz mój dziadek zmieniał nazwisko,"
http://revelstein.blox.pl/2006/05/Zaczynamy-Nie-codziennie-ale-pewnie-beda-sie.html

Aborcja, sumienie, kasa