About wp.pl...

Data: 2011-04-18 23:20:02
Autor: Roman Przewlocki
About wp.pl...
Przez kogo obstawiona? Przez tych z SB czy WSI?  Pytam oczywiĹ›cie znawcĂłw, plankton niech siedzi cicho.

Romcio

Data: 2011-04-18 15:06:14
Autor: zbig
About wp.pl...
On 18 Kwi, 23:20, Roman Przewlocki <roman...@nie.mam.adresu.pl> wrote:
Przez kogo obstawiona? Przez tych z SB czy WSI?  Pytam oczywi¶cie
znawców, plankton niech siedzi cicho.

Romcio

Mała prowokacyjka?
OdpowiedĽ  - przez PiS
Nie ma dnia, zeby na stronie tytułowej nie ukazał się jakis artykuł
krytykuj±cy Tuska, Komorowskiego lub PO. Zwłaszcza tytuły s± wiernym
odbiciem propagandy PiS. Stali wspołpracownicy to m.in Ziemkiewicz i
Staniszkis.
I po co tu ludziom mydlisz oczy?

Data: 2011-04-19 00:23:06
Autor: Roman Przewlocki
About wp.pl...
W dniu 19.04.2011 00:06, zbig pisze:
[...]

OdpowiedĹş  - przez PiS
Nie ma dnia, zeby na stronie tytułowej nie ukazał się jakis artykuł
krytykujÄ…cy Tuska, Komorowskiego lub PO.

Pisałem, żeby plankton nie odzywał się.. to zawsze jakiś tak jak ten Filip z Kopnopii wyrwie się...
Filipie, nie pytałem, czy PiS, czy PO ale SB czy WSI?

Plankton nie czyta za zrozumieniem...

Romcio

Data: 2011-04-18 17:08:54
Autor: zbig
About wp.pl...
On 19 Kwi, 00:23, Roman Przewlocki <roman...@nie.mam.adresu.pl> wrote:

Słuchaj no cymbale. Powiniene¶ być wdzięczny losowi, że czynię ci ten
zaszczyt i w ogóle odpowiadam na twoje wypociny. Napisałe¶ dwa zdania
i zamiesciłe¶ w nich trzy debilizmy. To trochę poniżej normy, więc
stul pysk przygłupie je¶li nie chcesz trafić do sitka.
Na poufało¶ci pozwalam tu lito¶ciwie niektórym oswojonym  troglodytom,
ale ty jak na razie niczym tu nie błysn±łe¶ więc lepiej będzie dla
ciebie, ze zanim spróbujesz co¶ tu  jeszcze napisac to najpierw
poczytaj m±drzejszych i ucz się gł±bie, ucz.

Data: 2011-04-19 00:19:36
Autor: obserwator
About wp.pl...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): (...)

ROTFL czy na tej grupie nie ma normalnych pelowcow?

Data: 2011-04-19 02:35:10
Autor: Lorn
About wp.pl...
W dniu 2011-04-19 02:19,  obserwator pisze:
zbig<zbigniew_@gazeta.pl>  napisał(a):

(...)

ROTFL czy na tej grupie nie ma normalnych pelowcow?

Na tej grupie bryluj± pisowcy debile...

Data: 2011-04-19 07:48:27
Autor: cirrus
About wp.pl...
Użytkownik "Roman Przewlocki" <roman.pr@nie.mam.adresu.pl> napisał w wiadomości news:ioidok$1vmt$1news.mm.pl...
[...]

Ja na twoje kretyństwa ci odpowiem myśl wlasnym rozumem, a nie wyuczonymi na pamięć formułkami pantofelku.

--
stevep

About wp.pl...