Abp Głódź osobowym źródłem Informacji Wojskowe j

Data: 2018-06-08 08:06:05
Autor: jacekbialy80
Abp Głódź osobowym źródłem Informacji Wojskowe j
Skoro nie by³ ¶wiadomym TW, wiêc nie by³ ¿adnym kapusiem, tylko tak zwanym 'gadu³±', czyli osobowym ¼ród³em informacji (OZI). Tajny wspó³pracownik wyci±ga³ takiego gadu³ê na kawê lub wódeczkê i próbowa³ co¶ z niego wyci±gn±æ. Podobny status mia³a w SB Zyta Gilowska (równie¿ wylewna by³a).

JB

Data: 2018-06-08 08:55:38
Autor: Bruno Brunowski
Abp Głódź osobowym źródłem Informacji Wojskowe j
Bardzo cenny OZI wojskowego wywiadu z lat 80tych XXw. zosta³ w 1991 roku zosta³ biskupem polowym odrodzonego ordynariatu WP. Co za nieprawdopodobny zbieg okoliczno¶ci...

--
Bruno

Data: 2018-06-08 09:19:55
Autor: Milf Hunter D±s
Abp Głódź osobowym źródłem Informacji Wojs kowej
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
Bardzo cenny OZI wojskowego wywiadu z lat 80tych XXw. zosta³ w 1991 roku zosta³ biskupem polowym odrodzonego ordynariatu WP. Co za nieprawdopodobny zbieg okoliczno¶ci...

I co? Dobry ten G³ód¼?
Czemu siê burzy³e¶ jak pisiorstwo mówi³o o 3RP jako o wielkiej chujni z patatajni±?

https://tinyurl.com/ydde2l8c

Data: 2018-06-08 09:48:51
Autor: japanizer
On Saturday, June 9, 2018 at 1:19:56 AM UTC+9, Milf Hunter D±s wrote:
> [...]

I co? Dobry ten G³ód¼?
Czemu siê burzy³e¶ jak pisiorstwo mówi³o o 3RP jako o wielkiej chujni z patatajni±?

Przecie¿ ten kapu¶ G³ód¼ to ko¶cielna tuba propagandowa pisiorstwa. Pisiorstwo samo o sobie mówi³o, jako o chujni z patatajni±?

Oj obesrany nocniczku, znowu pisiont groszy ci skasuj± za sranie we w³asne gniazdo.

Swoj± drog±, sporo tych kapusiów w pisiorskich szeregach ostatnio - najpierw Antoni Donosiciel, tydzieñ pó¼niej G³ód¼, nerwowo tam u was musi byæ na Nowogrodzkiej, lud nie lubi konfidentów.

https://wiadomosci.wp.pl/patriotyczna-czy-partyjna-kontrowersyjna-homilia-abp-glodzia-ale-od-pis-u-burza-oklaskow-6161199951538305a

  Patriotyczna czy partyjna? Kontrowersyjna homilia abp G³ódzia. Ale od PiS-u   burza oklasków
  Podziêkowania dla ,,prezesa", minister El¿biety Rafalskiej, kilka niechêtnych   zdañ wobec Unii Europejskiej i zachêta do umieszczenia w konstytucji zapisu o   wolnej niedzieli - to wszystko znalaz³o siê w homilii abp S³awoja Leszka   G³ódzia wyg³oszonej podczas uroczystej mszy z okazji 37. rocznicy porozumieñ   sierpniowych.

Data: 2018-06-08 10:03:27
Autor: Bruno Brunowski
Abp Głódź osobowym źródłem Informacji Wojs kowej
Nocnik wyduma³: "Czemu siê burzy³e¶ jak pisiorstwo mówi³o o 3RP jako o wielkiej chujni z patatajni±?"

Gdy¿, jak bylo do przewidzenia, pisiory mierzy³y wed³ug swojej miary i ¶wiêcie wierzy³y, ¿e skoro u nich jest tyle komuchów i agentury to wszêdzie jest tak samo. A tu zonk.

--
Bruno

--
Bruno

Data: 2018-06-08 12:27:14
Autor: jacekbialy80
Abp Głódź osobowym źródłem Informacji Wojskowe j
Na biskupa polowego mianowa³ go JPII, ale byæ mo¿e, ¿e na jego pro¶bê.
Taki OZI w sutannie to rozwojowa sprawa - kapusiem co prawda nie by³, ale skoro taki otwarty i towarzyski... Skoro dawa³ siê zapraszaæ 'przyjacio³om' na obiady, to kto wie, co tam siê zarejestrowa³o i gdzie jeszcze bywali... Mnóstwo haków z tego mo¿e byæ i z regu³y takimi hakami wci±gano duchownego do ¶wiadomej wspó³pracy (wkr). G³odzia jednak nie uda³o siê wci±gn±æ, wiêc niewiele musieli mieæ.

JB

Data: 2018-06-08 12:51:04
Autor: Bruno Brunowski
Abp Głódź osobowym źródłem Informacji Wojs kowej
W dniu pi±tek, 8 czerwca 2018 21:27:15 UTC+2 u¿ytkownik jacekb...@gmail.com napisa³:
[...]

Raczej po prostu nie warto by³o go wci±gaæ. Pro¶ciej by³o zaprosiæ na na podlewany obiadek i parê razy wyratowaæ w potrzebie. A pó¼niej liczyæ na wdziêczno¶æ, ¿e siê nie wyda³o.

--
Bruno

Data: 2018-06-09 02:19:02
Autor: stevep
Abp Głódź osobowym źródÅ‚em InforQ1|BfœŽ%¨ŽÉ(Áè
W dniu 2018-06-08 o 21:27, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

I co z tego, ¿e go mianowa³ te¿ jest ¶wiêtym tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Abp Głódź osobowym źródłem Informacji Wojskowe j