Abp Hoser przeprasza: Nie jestem antysemitą, moja wypowiedź miała być tylko homofobiczna

Data: 2013-07-12 09:24:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Abp Hoser przeprasza: Nie jestem antysemitą, moja wypowiedź miała być tylko homofobiczna
Piękny gest arcybiskupa warszawsko-praskiego Henryka Hosera. W zaledwie kilka godzin po ujawnieniu pytania o obrzezanie, jakie hierarcha miał zadać ks. Wojciechowi Lemańskiemu,  abp Hoser posypał głowę popiołem.

– Przepraszam starszych braci w wierze. Moja wypowiedź w żadnym stopniu nie miała posiadać wydźwięku antysemickiego, a jedynie homofobiczny – napisał duchowny w liście otwartym na stronie kurii. – Czasami jednak nawet najbardziej niewinny komentarz czyni więcej złego niż dobrego.

Choć wyważony w tonie,  list nie został ciepło przyjęty przez wszystkich hierarchów w Episkopacie. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, pojawiły się już pierwsze plotki o obrzezaniu.

http://tiny.pl/h6dr3

Data: 2013-07-12 09:48:42
Autor: WW
[...]

Homofobia «silna niechęć do homoseksualistów i homoseksualizmu»

To co on jeszcze robi w kościele?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-07-12 09:52:29
Autor: A. Filip
Idzikowski: Abp Hoser przeprasza: Nie jestem antysemitą, moja wypowiedź miała być tylko homofobiczna [c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone]
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

A pytaj się Idzikowskiego "cytującego z zamaskowaniem źródła"
zmyślone (satyryczne) newsy :-)

--
A. Filip
Małżeństwo – to radość jednego miesiąca, a troska długiego czasu.   -- Przysłowie arabskie

Data: 2013-07-13 08:44:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+xr76lhlitf-d7c5@gmail.com...
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

[...]

Irytuje cię? Satyryczne, zmyślone, ale jakże prawdziwie oddające rzeczywistość!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-13 00:00:06
Autor: Marek
Abp Hoser przeprasza: Nie jestem antysemit, moja wypowied miaa by tylko homofobiczna
W dniu pitek, 12 lipca 2013 09:24:02 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Pikny gest arcybiskupa warszawsko-praskiego Henryka Hosera. W zaledwie kilka godzin po ujawnieniu pytania o obrzezanie, jakie hierarcha mia zada ks. Wojciechowi Lemaskiemu,  abp Hoser posypa gow popioem.

- Przepraszam starszych braci w wierze. Moja wypowied w adnym stopniu nie miaa posiada wydwiku antysemickiego, a jedynie homofobiczny - napisa duchowny w licie otwartym na stronie kurii. - Czasami jednak nawet najbardziej niewinny komentarz czyni wicej zego ni dobrego.

Cho wywaony w tonie,  list nie zosta ciepo przyjty przez wszystkich hierarchw w Episkopacie. Jak dowiedzielimy si nieoficjalnie, pojawiy si ju pierwsze plotki o obrzezaniu.

http://tiny.pl/h6dr3

To homofobia i antysemityzm to nie to samo ?

Data: 2013-07-13 03:24:46
Autor: leming.show
[...]

Bardziej interesujace sa wyczyny Jaruzela, w wieku 33 l. zostac generalem no no. Jak lizal odbytnice ruskim i podpierdalal AK-owcow. Sa watki antysemickie z r68. jak degradowal wszystkich zydow w tym ludzi ktorzy mu pomagali(czy; i ja sie brzydze). Niemcy pognali Honeckera, Polacy niemal czcz Jaruzela, i to ma byc demokracja? Kto to jezdzil z ruchu palikota po instrukcje do moskwy? Nie czasem rozenek?

https://www.youtube.com/watch?v=I175MRXX0_Y Interesujaca jest koncowka, jak to Bredzikowcy zostali ustawieni przez towarzysza generala.

Data: 2013-07-13 12:35:41
Autor: A. Filip
leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Honeckera, Polacy niemal czczą Jaruzela, i to ma byc demokracja? Kto
[...]

Mógłbyś podawać czas filmu jak dajesz linka na ponad dziesięciominutowy film?

--
A. Filip
Urzędnik królewski jest dobroczyńcą ze szkatuły króla.

Data: 2013-07-13 04:54:27
Autor: leming.show
Abp Hoser przeprasza: Nie jestem antysemit, moja wypowied miaa by tylko homofobiczna
Mgby podawa czas filmu jak dajesz linka na ponad dziesiciominutowy film?

Ok. 17 sekund z tego jak Palikot pali glupa i lize odbytnice katolikom, niemozliwe? A jednak.
https://www.youtube.com/watch?v=1rT7lRWno84

Data: 2013-07-13 15:48:19
Autor: A. Filip
Palikot obrońca krzyża (wypowiedź archiwalna) [Was: Abp Hoser przeprasza: Nie jestem antysemitą, moja wypowiedź miała być tylko homofobiczna]
leming.show@gmail.com pisze:
Mógłbyś podawać czas filmu jak dajesz linka na ponad dziesięciominutowy film?

Ok. 17 sekund z tego jak Palikot pali glupa i lize odbytnice
katolikom, niemozliwe? A jednak.
https://www.youtube.com/watch?v=1rT7lRWno84

Data wypowiedzi "po nim bym się tego nie spodziewał" jest zamazana.
Z wyraźną datą byłoby "trafienie perfekcyjne" :-)

--
A. Filip
Bez trudu nie wyłowisz i rybki ze stawu.

Abp Hoser przeprasza: Nie jestem antysemitą, moja wypowiedź miała być tylko homofobiczna